تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۶۹۱۸۶

مبنای تعامل مدیران رابطه خویشاوندی نباشد

۵
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه با تأکید بر لزوم کارایی جلسات و پیگیری اجرای مصوبات، مدیران را ملزم به گفتار صادقانه با مردم کرد و گفت: فرهنگ عذرخواهی در ادبیات مدیران باید نهادینه و تقویت شود.KARIME
نشست شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.
سید کرامت‌الله کریمی در این نشست با بیان اینکه گفتمان اعتدال هویت تاریخی ماست، اظهار کرد: تاریخ ایران، تاریخ اسلام و تاریخ امروز، این گفتمان را از نقطه نظر تئوری و بنیاد علمی دنبال می‌کند.
*لزوم تبیین گفتمان اعتدال از سوی مدیران
فرماندار کهگیلویه این گفتمان را ضمن سه گانگی در تاکتیک، راهبرد و هدف دارای اصالت مدرن و دینی خواند و افزود: در بررسی میزان‌ها و معیارهای گفتمان از آغاز تاریخ تا امروز مسیر اعتدال گونه ائمه اطهار به چشم می‌خورد.
به گفته کریمی از نگاه امروزی کسانی‌که معتقد به ارزش‌های اسلامی تاریخ و گفتمان رهبری هستند پاسخگویی به این نقطه نظر را به عنوان امر مهم باید داشته باشند.
کریمی در تبیین استراتژی‌های گفتمان اعتدال، با نگاهی اجمالی به روند برگزاری جلسات و بررسی کارایی جلسات تصریح کرد: ارزیابی مدیران با شاخصه‌های نظم گفتاری و رفتاری،  ایجاد تعهد نسبت به کار و وفای به عهد است.
*پیگیری مداوم مصوبات جلسات/ بستن بستر تنگ‌نظری در تعامل مدیران
رئیس شورای اداری کهگیلویه با تأکید بر اینکه جلسات را تعقیب و نظارت خواهم کرد، افزود: توجه به شعائر دینی و اسلامی اسلام متنی و فرامتنی در گفتار، رفتار و در انتقال از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.
وی تعاملات درون‌بخشی بین نیروها و جریان‌های سیاسی را بعضاً در بین مدیران ضعیف خواند و با بیان اینکه بستر اعمال سلایق و طوایف در سطح شهرستان بسته خواهد شد، تأکید کرد: نباید مدیری بنا به سلایق سیاسی و رابطه خویشاوندی در تعامل و همکاری با دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی کوتاهی کند.
*حضور مدیران در مراسمات ملی و مذهبی و نماز جمعه
کریمی خواستار پیوند و ارتباط با ارباب‌ رجوع بر اساس کرامت انسانی شد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مدافع گفتمان تدبیر و امید باشند.
مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه تحرک کافی برای مدیران در همه حوزه‌ها را لازم دانست و با بیان اینکه هر مدیری ضمن تسلط بر گفتمان باید در حوزه تخصصی به خوبی وارد باشد، افزود: هر مدیری رفتار و گفتار خود را به اجرای مراسمات ملی و مذهبی و شرکت در نماز جمعه ملزم کند.
کریمی با اشاره به برگزاری نشست‌ها با مصوباتی بدون پشتوانه اجرایی، نظارت را هدایت محور برای رسیدن به هدف مبتنی بر نظرات مدیران عنوان و با تأکید بر نظم ارگانیک و سازمان یافته در جلسات، تأخیر و بی‌نظمی برخی از مدیران در نشست‌ها را غیرمنطقی و توجیه نشدنی خواند و گفت: این جلسه آخرین جلسه رسیدگی بر موضوعات گذشته است و از امروز نگاه در کلان تعریف خواهد شد.
این مسئول گفتمان دوم را خواسته‌های منطقی اصولی جامعه شهرستان برای حل ابتدایی مشکلات دانست و با اشاره به نگاه مهم دولت تدبیر به بنیاد اقتصاد برای رسیدن به توسعه راه‌های رسیدن به این هدف را مستلزم ارائه آمار دقیق و اطلاعات عنوان کرد.
کریمی برای برون رفت از مشکلات کهگیلویه تشکیل اتاق فکر در هر دستگاه متشکل از متخصصان و رابط فرمانداری برای بررسی را راهکار ویژه مطرح و تصریح کرد: فرهنگ عذرخواهی در ادبیات مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تقویت و نهادینه شود.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
چیزی در چنته نداری فقط حرف میزنی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خودت از راه قوم و خویشی فرماندار شدی حالا شعار میدی
11
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار محترم لطفا از خودتون شروع کنید
ریش وقیچی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار خودشما محصول تفکر قومیت هستی شعار بسه لطفا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خودت خویشاوندی فرماندارشدی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1