تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۶۹۱۵۲

توضیحات در خصوص عقب‌افتادگی حقوق پرستاران

۳۷
۰
کبنا ؛dr hafez ghoran
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران بابیان اینکه حقوق و اضافه‌کار پرسنل بیمارستان شهید رجایی گچساران همه به روز است، گفت: حقوق نیروهای طرحی در اولویت بعدی بوده که تا پایان سالجاری به روز می‌شود.
هایده‌ حافظ قرآن امروز درگفت‌و‌گو باخبرنگاران در گچساران با اشاره به عملکرد بیمارستان شهید رجایی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به پرداخت حقوق و مزایای نیروها و پرسنل بیمارستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه حقوق نیروهای طرحی، بخشی از حقوق نیروهای قراردادی، کارانه و اضافه‌کار پرسنل، هزینه تعمیرات و نگهداری و خرید تجهیزات پزشکی همه از محل درآمد بیمارستان پرداخت می‌شود، جبران مطالبات گذشته پرسنل نمی‌تواند در فاصله زمانی کوتاه صورت گیرد.
وی افزود: اکنون با حمایت و کمک دانشگاه علوم‌پزشکی استان از بیمارستان شهید رجایی در کنار کمک به همه بیمارستان‌های استان، مطالبات سال ۱۳۹۲ در حال اتمام و پول به حساب به بیمارستان واریز شده است.
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران بابیان اینکه حقوق نیروهای قراردادی به روز است، تصریح کرد: حقوق نیروهای طرحی در اولویت بعدی بوده که تا پایان سالجاری  به روز می‌شود.
حافظ قرآن با اشاره به برخی شایعات مبنی‌بر پرداخت حقوق پرسنل با تاخیر سه ماه یک‌بار، بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون علاوه‌بر ۶ ماه کارانه‎ای که تا آخر هفته پرداخت می‎شود، ۱۲ ماه کارانه پزشکان متخصص، ۶ ماه کارانه پزشکان عمومی که اکنون به روز شده و ۹ ماه کارانه پرسنل پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه حقوق و اضافه کارها همه به روز است، ادامه داد: اضافه کار پرسنل کامل به صورت قانونی پرداخت و بیمارستان شهید رجایی و همه بیمارستان‌های استان با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان دارای ایده‌آل‎ترین شرایط هستند.
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران عنوان کرد: بیمارستان شهید رجایی گچساران جزء معدود بیمارستان‌هایی بوده که حق مقیمی و ماندگاری پرسنل متخصص را پرداخت کرده است.
حافظ قرآن با اشاره به دیگر عملکرد مثبت بیمارستان در خصوص پرداخت مطالبات گذشته تاکنون، افزود: حق لباس اورژانس بین جاده‌ای و معوقه مرخصی اورژانس تا سال ۹۲ پرداخت شده که با وجود  محل درآمد بیمارستان روند مطلوبی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Turkey
اوضاع مالی و تجهیزاتی بیمارستان ها عالی شده و پرداخت حقوق و مزایا هم خیلی خوب شده الحق که عملکرد مسولین علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان شایسته تقدیر است.
امیریان
Iran, Islamic Republic of
کارانه ای که به پرسنل پرداخت می شود در قیاس با بیمارستان های استان شهیدبهشتی یاسوج تقریبا ۵۰درصد کارانه انهاست.از نظر زمان پرداخت نیز عقب هستیم و از نظر زمان پرداخت اضافه کار نیز به نسبت بیمارستان های استان نیز عقب هستیم.حقوق طرحی ها نیز ۳ تا ۴ ماه با تاخیر پرداخت می شود در حالی که سایر بیمارستان های استان شهیدبهشتی و امام سجاد حقوق طرحی ها به روز است.حق لباس درمان و هدیه روز پرستار نیز اصلا پرداخت نمی شود.در ضمن به اطلاع مسئولین برسانم که درامدی که ماهیانه به حساب بیمارستان واریز می شود حدود ۳۵۰تا ۴۰۰میلیون تومان است.به راستی این حق خانواده های مجموعه کارکنان بیمارستان نیست که صرف مخارج دیگر می شود!؟یک فضای سبز ۲۰ در۲۰در بیمارستان را ۱۶ میلیون تومان هزینه کردند ایا این هزینه واقعی ست!؟
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام به سرکار خانم دکتر حافظ قران
بی شک دکترحافظ قران از موفق ترین مدیران بیمارستان از اول انقلاب تا کنون است همه باید این مدیر توانا را کمک کنیم مدیریت اوثابت کرد که میتوان به زنان جامعه اعتمادکرد وبه اونا مسئولیت های بزرگ سپردمن بسهم خودم به ایشان تبریک میگم
رضایی
Iran, Islamic Republic of
پرداخت حقوق برخی نیرو های قراردادی و تمام نیروهای طرحی بیمارستان با تاخیر ۳ ماهه است درامد طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان.میشود.جناب دکتر تاج گردون خواهشا موضوع را پیگیری کنید.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر در رسیدگی به امور پرداخت ها به پرسنل ضعیف عمل می کند پرسنل هم باید امور زندگی خود را بگذرانند.
فتحی
Iran, Islamic Republic of
در امد بیمارستان چندبرابر شده اما حقوق و مزایای پرستاران و کادر درمان تغییری نکرده است.
کو گوش شنوا
Iran, Islamic Republic of
مسئولین بیمارستان فقط به فکر اسم و رسم و جیب خودشون هستند نه کارگری که دو سه ماهی حقوق نگرفته وبرای تامین مخارج زندگی خود از دوست و اشنا پول قرض می کنه خدایی ما هم ادمیم.
طرفدار عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب امیریان معلومه کلا از مرحله خارجید.لطفا براساس مستندات صحبت کنید نه احساسات شخصی. پرداخت ها توی استان داره یک شکل میشه واگر بیمارستانهای آموزشی کارانه بالاتری میگیرن چون درامد بالاتری دارن بخاطر آموزشی بودنشون .خوبه با چشم بصیرت قبل والان رو مقایسه کنید.خدایی حتی یک ساعت اضافه کارمون رو نمیزنن.چرا اونوقت ها که نفری ۵۰ تا۶۰ ساعت کم میکردن کسی نبود از عدالت وبرابری تواستان حرف بزنه.در ضمن مشکل این بیمارستان رو ۱۶ میلیون فضای سبز حل نمیکنه.برو ببین توشهرهای دیگه برا بیمارستاناشون مهندس فضای سبز میارن اونوقت ما این رو نقطه ضعف مدیر تلقی میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
آقاظاهرا شنوا برو یه کارگر پیدا کن که حقوق شهریورشو هنوز نگرفته باشه
طرفدار تاج وعدالت
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از مسولین محترم دانشگاه ونماینده عزیز و توانمندمان به قول خانم دکتر پرداخت مطالبات گذشته که البته به ایشون هم به ارث رسید کار سنگینیه که الحق والانصاف خوب هم از عهده اش براومد وواقعا این شرایط جزء شرایط استثناییه که نمیتونه چیزی باشه جز محصول یه مدیریت توانمند .درود بر تاج عزیزومدیرای لایقش.
کارمند بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
الان نیروهای قراردادی کارانه میگیرن که هیچوقت نمیگرفتن.اضافه کارامون بدون کم وکسر داده میشه اونم سرموقع.توآرامش وبدوراز حاشیه داریم کار میکنیم هرکسی انکار کنه واگذار به خداوامام زمان.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اونایی که همیشه عادت به انتقاد داریداگر توانمندتر ازاین مدیر سراغ دارید مردومردونه بیارید وسط.آخه یه کسی ادعا کنه که به اندازه ادعاش جسارت وتوانمندی داشته باشه وگرنه حرف زدن وتز دادن ازدور کارراحتیه ولی مرد عمل بودن چیزی نیست که وجودشو هرکسی داشته باشه.مدیرای شمارو هم دیدیم .اگر بیمارستان به مشکل خورد حاصل عملکرد منحصر بفرد شون بود که بقول دکتر تاجگردون بیمارستان شده بود یه کشتی به گل نشسته.
صبح
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفا کمی انصاف داشته باشید من خبر دارم تمامی مطالبات سال ۹۲ پرداخت شده و یا داره پرداخت میشود باید همچون مدیری را تشویق نمود که با دست خالی دارد بیمارستان را پیش میبرد تازه در خیلی آیتم ها از جمله اورژانس در استان اول است . لطفا تخریب نکنید
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
کسی از پرسنل جرات نمیکنه به دیدن حافظ قران بره!!!!
اصلا حراست نمییییییییداره کسی بره!!!
اینم از تکریم ایشون!!!!!
پرستار
Iran, Islamic Republic of
عزیزم، دکتر حون اگه یه کم از حقوق های چندین ملیونی خودت و همکاران پزشک بزنی، می تونی به پرستارا هم برسونی. امیدوارم این پول های ناحقی که شما مسئولین محترم و پزشکان متخصص به اسم حقوق و کارانه و... می خورید حرج دوا و درمان تون بشه که مردم بدبخت دارن در فقر و فلاکت زندگی میکنند و شما با این پول حق مردم در فکر کارخانه، برج و آپارتمان، سفر های خارج از کشور و ... هستید.
کارشناس ستاد شبکه
Turkey
حقوق و مزایای بیمارستانی ها بالاخص پزشکان و پرستاران خیلی بالا رفته خداییش نباید ناشکری کنند. مسولین وزارت بهداشت باید یه فکری به حال پرسنل ستادی شبکه و کادر مراکز بهداشتی درمانی بکنند و الا بیمارستانی ها که وضعشون توپ توپ شده.
کارشناس درمان
Turkey
کارانه براساس کارکرد و درآمد هست و فرمول مشخص و یکسانی در همه جای کشور و همه بیمارستان های استان دارد. خدایا شکر که کارانه بیمارستا ن های استان امسال بروز شده و افزایش قابل قبولی داره برای همه کادر درمان و حتی نیروهای اداری و خدماتی.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
حتما باید همیشه چوب لر تو سرمان باشد ؟حافظ قرآن خدا پشت و پناهت
پرستار بخش
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون چرا حودت رو به اون راه می زنی.منظور پرستارا این طرح بیخود تحول سلامته که بواسطه اون اختلاف طبقاتی بیش از حدی بین قشر پزشک و پرستار ایجاد کردید. خدا وکیلی فقط خود پزشکان میدونن که نصف وظایفشون رو پرستارا در بیمارستان انجام می دن ولی موقع حقوق و کارانه که میشه فراموش میکنن کی بود همون پرستاره که شبانه روز در بخش کار پزشک، پرستار، کمک پرستار رو انجام می داد. دکتر جون منظور پرستارا کارانه پزشکان متخصصه که با این طرح تحول امعلوم نیست به چه دلیلی یه شبه از سی چهل ملیون تبدیل به شصت هفتاد ملیون شد ولی کارانه پرستاری که در این طرح ساعت کاری، فشار کاری و فرسودگی شغلیش دو برابر شده به چشم نمیارید و تازه ادعاتون میشه که کارانه پرستارا رو ا.ی بینیم هر صبح حدود نیم ساعت مریض رو ویزیت می کنند و بخش رو تا.ح به دست پرستار می سپارند. مگه مریض بخواد بمیره که در ساعتی غیر از اون نیم ساعت ذکر شده در طول شبانه روز در بخش حاضر بشن وگرنه در بقیه موارد این پرستاره که با شرایط خوب و بد بیمار زندگی میکنه و مجبوره در سخت ترین شرایط با بیمار باشه نه پزشک. پزشک متخصص که میره مطب و اصلا" خبر نداره که الان مریضش در چه حالیه، مرده یا زنده ست.اگه پرستار نبود که مریض و همراه م..ار از دکترا .می کردند که هیچوقت در بخش حضور فیزیکی ندارند. خیر سرشون مثلا" رئیس بخش هستند ولی نمی دونند در بخشی که مثلا" رئیسش هستند، وسایل ضروری بخش کجاست چه رسد به ایمکه حال و احوال مریضا چطوره.ولی برای خوردن پول از .و حق مردم همیشه آماده اند. از خدا میخوام این پولی که حق ما پرستارا یا سایر مردم هست و شما و همکارای پزشکتون به ناحق می خورید، فقط خرج دوا و درمان شماها باشه تا بفهمید خوردن مال مردم چه حسی داره.
بهیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم دکتر عزیز که الحق موفق ترین رییس بیمارستان بودند
پرویز
Iran, Islamic Republic of
حیف این همه خدماتی که خانم دکتر برای این جماعت قدر نشناس انجام داد
همسایه
Iran, Islamic Republic of
بعد از سالها مدیری پیدا شده که حق و حقوق پرسنل را بدون کم و زیاد بهشون پرداخت میکنه.مگه مدیریت قبلی را یادتون رفته که آقایان چه جنایاتی را مرتکب میشدند و از خدا هم نمی ترسیدند؟
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ما اگر اضافه کارنخواهیم کی رابایدببینیم .بااین شیفت های فشرده واضافه کاراجباری عملا کیفیت کارپرستاران ازدست رفته .مزایای طرح نظام جامع سلامت به پزشکان متخصص رسیده وزحمت آن به پرستان .خانم دکتر واقعا کدام پزشک مقیم شب رادربیمارستان اقامت نموده که شما می فرمایید مزایای پزشکان مقیم پرداخت شده .البته شاید به خاطراتاق دکوری که دربخش درست کردید این حرف را می زنید. واقعا بااین حق مقیم غیرواقعی که پرداخت می کنید می تونید پول لباس چندین ساله لباس پرستاران را پرداخت کنید
پرستار
Iran, Islamic Republic of
۱
پرستار1
Iran, Islamic Republic of
مزایای طرح نظام جامع سلامت به پزشکان متخصص رسیده وزحمت آن به پرستاران .خانم دکتر کدام پزشک مقیم واقعا شب رادربیمارستان اقامت نموده .ماکه تاکنون دربخش خودمان چنین چیزی راندیده ایم البته اتاقش را ودریافت مزایایش را که شما تایید فرموده اید دیده ایم .آیا بااین پرداخت مزایای غیرواقعی نمی شد پول چندین ساله لباس پرستاران راپرداخت کرد. ضمنا باید خدمتتان عرض کنم که بااین تبیعیضات بالا بین پرستاران وپزشکان وهمچنان اضافه کاری های اجباری پرستاران عملا انگیزه وکیفیت کارپرستاران کاسته شده است .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اینقد که رو حقوق و مزایاتون حساس هستید آیا رو وجدان کاریتونم حساسین؟؟؟
پرستاری که مریض پیشش درد میکشه و میناله با هم شیفتش میخنده و گوشی تو دستشه و...این اسمش پرستاره واقعا؟؟؟
منظورم با تمام پرسنل نیست ولی خدا شاهده بعضدی ازین پرستارا یک ذره وجدان کاری ندارن
اتاق عمل
Iran, Islamic Republic of
این پول نظام سلامت است که به پزشکان وپرسنل بابت مطالباتشان داده می شود نه فعالیت مسولین بیمارستان ، تازه ، اونا از این پول اتاقها ومیز وصندلی های خود را لوکس میکنند و۱۶ میلیون ان را هم با ان ۱۰ نفر کارپردازی که دارند خرج ۲۰۰ متر چمن میکنند . اخر باید یه چیزی توش دربیاد .....خدا کمکی به دولت اقای روحانی کند و وزیر پرتلاش بهداشت ودرمان والا از خانم دکتر وتیم اشغری اش چیزی برنمیاد ////.....
پرستاربیمارستان شهیدرجایی
Iran, Islamic Republic of
ایشان اولا بایدیه فکری به حال این کلاسهای الکی که برای خودش گذاشته بکنه که یه پرسنل زحمتکش اگه مشکلی داشت اجازه نداره بره تودفترش ومطرح کنه والا فکرکنم مدیرکلهای ادارات استان هم چنین دیسیپلینی براخودشون ندارن که این خانوم اینکارومیکنه.به هرکی دوست داشته باشه اضافه کارفیکس میده که اصلا نه شبکاری میان نه روزهای تعطیل ونه استرس بیمارودعوای همراه بیمار.هرموقع یه بحران وحادثه وخیمی رخ میده به خودش اجازه نمیده بلندبشه بیادتواتفاقان بیمارستان حداقل دلگرمی براپرسنل زحمتکش اتفاقات باشه.فقط بلده زنگ بزنه این چرا اینطور شدو...به خودشم زحمت نمیده به متخصص زنگ بزنه زودبیادبالاسرمریض همش ازپرسنل میخواداینکاروبکنه.خدابه داد مردم وپرسنل بیمارستان برسه با این وضع مدیریت
پرستاربیمارستان شهیدرجایی
Iran, Islamic Republic of
ایشان اولا بایدیه فکری به حال این کلاسهای الکی که برای خودش گذاشته بکنه که یه پرسنل زحمتکش اگه مشکلی داشت اجازه نداره بره تودفترش ومطرح کنه والا فکرکنم مدیرکلهای ادارات استان هم چنین دیسیپلینی براخودشون ندارن که این خانوم اینکارومیکنه.به هرکی دوست داشته باشه اضافه کارفیکس میده که اصلا نه شبکاری میان نه روزهای تعطیل ونه استرس بیمارودعوای همراه بیمار.هرموقع یه بحران وحادثه وخیمی رخ میده به خودش اجازه نمیده بلندبشه بیادتواتفاقان بیمارستان حداقل دلگرمی براپرسنل زحمتکش اتفاقات باشه.فقط بلده زنگ بزنه این چرا اینطور شدو...به خودشم زحمت نمیده به متخصص زنگ بزنه زودبیادبالاسرمریض همش ازپرسنل میخواداینکاروبکنه.خدابه داد مردم وپرسنل بیمارستان برسه با این وضع مدیریت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فشارها براری عزل خانم دکتر و انتصاب نیروی باشتی-باوی بیشتر شده.محترمانه برکنارش کنید.دیگه چرا مقدمات فراهم میکنید
پرستاربیمارستان شهیدرجایی
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه چراکامنت منونمیذاری؟چون همش عین واقعیته؟
پرستار بخش
Iran, Islamic Republic of
کبنا واقعا" برات متاسفم، فقط نظراتی که مطابق سلیقه خودت هست رو میذاری رو سایت. ببخشید که از برگ گل نازکتر به خانم دکتر حرف زدیم و ظاهرا" به مذاقت خوش نیومده و متن کامنت من رو ننوشتی.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دست مدیر عزیزمون دردنکنه الحق والانصاف همیشه از حقوق پرسنل دفاع کردهرچند ارزش خدماتش واصلاحاتی که بنانهادبعدها مشخص میشه که امیدواریم دیر نشده باشه
پرستار
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر عزیزاز اینکه علیرغم تمام فشارها وقدرنشناسی ها فقط برحسب وظیفه وبی توجه به حواشی داری کار میکنی ازت سپاسگزاریم خداییش بهترین دوران پرداخت ها رو تو دوره شما داشتیم .
پرستار
Iran, Islamic Republic of
سخنی از مرحوم احمد شاملوکه تقدیم خانم دکترباد:
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت
به رقص درآیی
قصه عشق ، انسان بودن ماست
اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست
سرت را بالا بگیر ولبخند بزن
فهمیدن احســاس
کار هر آدمی نیست!‌
پرستار بخش
Iran, Islamic Republic of
کبنا جون، عزیزم می بینم باز هم کامنت من رو حذف کردی. دکتر حافظ قرآن و سایر پزشکان مسئول برای مردم و ساختمان بیمارستان ها کاری های خوبی انجام داده اند. اما هیچوقت برای پرستاران کار مفیدی انجام ندادند ............ من به عنوان یک پرستار و نماینده جامعه پرستاری هرگز از حق خود نمی گذرم.نه در این دنیا و نه در آخرت پزشکانی که با برنامه ریزی های ...................خود زحمات پرستاران را نادیده می گیرند، نمی بخشم و فقط به خدا واگذارشون می کنم که خدا بهترین قاضی و تصمیم گیرنده ست. امیدوارم و از خدا میخوام همه اونایی که حق پرستارا رو می خورن در زندگی شون خیر نبینند و پول هایی که حق پرستاران است رو با ناحق می خورند..
اولین منتقد
Iran, Islamic Republic of
انصافا من از زمانی که خانم دکتر مسولیت بیمارستان را عهده دار شدن فقط یک بار خدمتشون رفتم اگه انصاف داشته باشیم بدهی های قبل را بپرسیم وببینید که چقدر بوده وچجوری پرداخت شده حالا درسته که در استان از لحاظ بودجه ای توسط دکتر قایدی وبودجه های مستقیم از مرکز توسط نماینده محترم که ما مردم گچساران وباشت چشم بصیرت نداریم کارهای عامیانه آنها راببینیم ساپورت میشود ولی الحق وانصاف تغییرات را در بیمارستان شهید رجایی گچساران با دید باز ببینید اگه میشد حقوق ومزایا واضافه کار و.....حالا رابا گذشته در دید عموم قرار میداد فکر کنم معترضان خودشان بوضوح دردید مردم و روز روشن پشت تریبون عذرخواهی وحرفشان را پس میگرفتند ولی افسوس که چشم بینا نیست وهمه چون و چرا ها به دید سیاسی نگاه میشود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1