کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات در خصوص عقب‌افتادگی حقوق پرستاران

27 مهر 1393 ساعت 15:37


dr hafez ghoran
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران بابیان اینکه حقوق و اضافه‌کار پرسنل بیمارستان شهید رجایی گچساران همه به روز است، گفت: حقوق نیروهای طرحی در اولویت بعدی بوده که تا پایان سالجاری به روز می‌شود.
هایده‌ حافظ قرآن امروز درگفت‌و‌گو باخبرنگاران در گچساران با اشاره به عملکرد بیمارستان شهید رجایی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به پرداخت حقوق و مزایای نیروها و پرسنل بیمارستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه حقوق نیروهای طرحی، بخشی از حقوق نیروهای قراردادی، کارانه و اضافه‌کار پرسنل، هزینه تعمیرات و نگهداری و خرید تجهیزات پزشکی همه از محل درآمد بیمارستان پرداخت می‌شود، جبران مطالبات گذشته پرسنل نمی‌تواند در فاصله زمانی کوتاه صورت گیرد.
وی افزود: اکنون با حمایت و کمک دانشگاه علوم‌پزشکی استان از بیمارستان شهید رجایی در کنار کمک به همه بیمارستان‌های استان، مطالبات سال ۱۳۹۲ در حال اتمام و پول به حساب به بیمارستان واریز شده است.
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران بابیان اینکه حقوق نیروهای قراردادی به روز است، تصریح کرد: حقوق نیروهای طرحی در اولویت بعدی بوده که تا پایان سالجاری  به روز می‌شود.
حافظ قرآن با اشاره به برخی شایعات مبنی‌بر پرداخت حقوق پرسنل با تاخیر سه ماه یک‌بار، بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون علاوه‌بر ۶ ماه کارانه‎ای که تا آخر هفته پرداخت می‎شود، ۱۲ ماه کارانه پزشکان متخصص، ۶ ماه کارانه پزشکان عمومی که اکنون به روز شده و ۹ ماه کارانه پرسنل پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه حقوق و اضافه کارها همه به روز است، ادامه داد: اضافه کار پرسنل کامل به صورت قانونی پرداخت و بیمارستان شهید رجایی و همه بیمارستان‌های استان با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان دارای ایده‌آل‎ترین شرایط هستند.
رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران عنوان کرد: بیمارستان شهید رجایی گچساران جزء معدود بیمارستان‌هایی بوده که حق مقیمی و ماندگاری پرسنل متخصص را پرداخت کرده است.
حافظ قرآن با اشاره به دیگر عملکرد مثبت بیمارستان در خصوص پرداخت مطالبات گذشته تاکنون، افزود: حق لباس اورژانس بین جاده‌ای و معوقه مرخصی اورژانس تا سال ۹۲ پرداخت شده که با وجود  محل درآمد بیمارستان روند مطلوبی دارد.


کد مطلب: 69152

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/69152/توضیحات-خصوص-عقب-افتادگی-حقوق-پرستاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1