تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۶۸۸۴۰

یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار می‌شود

۰
کبنا ؛DSC01027فرمانده سپاه گچساران گفت: برگزاری یادواره شهدا بسیار ضروری بوده و سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای انقلاب شهرستان و یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران، اظهار کرد: ابتدا از همه مدیران گچساران به ویژه فرماندار که در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان همکاری دارند، تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه در ۴ ماه گذشته ۱۰۵ برنامه فرهنگی در گچساران اجرا شده است، افزود: اگر تلاش و همت مدیران نبود، این تعداد برنامه فرهنگی در شهرستان اجرا نمی‌شد و من از همه مدیران تقدیر و تشکر می‌کنم.
فرمانده سپاه گچساران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انقلاب در این شهرستان، گفت: این یادواره در روز ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۹ صبح در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.
انصاری با اشاره به اینکه گچساران ۷ شهید در دوران انقلاب به نظام هدیه کرده است، خاطرنشان کرد: ضروری است که یادواره شهدای انقلاب در این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شود.
وی عنوان کرد: گچساران که ۷ شهید در دوران انقلاب داشته باید یادواره‌ای باشکوه برای این شهیدان برگزار کند.
فرمانده سپاه گچساران تصریح کرد: این شهرستان در میان شهرهای استان‌های جنوبی کشور بیشترین شهید را در دوران انقلاب به نظام هدیه کرده است.
انصاری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند « زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست »، ابراز کرد: امروز ما در جنگ نرم به سر می‌بریم و همه ما باید تلاش کنیم از این جنگ سربلند بیرون بیاییم.
وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا یادواره‌های شهدا خروجی مثبتی داشته باشند، افزود: از رسانه‌ها به عنوان سربازان کوچک نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که برنامه‌های مذهبی و فرهنگی شهرستان را به خوبی پوشش دهند.


نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1