کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار می‌شود

24 مهر 1393 ساعت 16:31


DSC01027فرمانده سپاه گچساران گفت: برگزاری یادواره شهدا بسیار ضروری بوده و سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای انقلاب شهرستان و یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران، اظهار کرد: ابتدا از همه مدیران گچساران به ویژه فرماندار که در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان همکاری دارند، تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه در ۴ ماه گذشته ۱۰۵ برنامه فرهنگی در گچساران اجرا شده است، افزود: اگر تلاش و همت مدیران نبود، این تعداد برنامه فرهنگی در شهرستان اجرا نمی‌شد و من از همه مدیران تقدیر و تشکر می‌کنم.
فرمانده سپاه گچساران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انقلاب در این شهرستان، گفت: این یادواره در روز ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۹ صبح در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.
انصاری با اشاره به اینکه گچساران ۷ شهید در دوران انقلاب به نظام هدیه کرده است، خاطرنشان کرد: ضروری است که یادواره شهدای انقلاب در این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شود.
وی عنوان کرد: گچساران که ۷ شهید در دوران انقلاب داشته باید یادواره‌ای باشکوه برای این شهیدان برگزار کند.
فرمانده سپاه گچساران تصریح کرد: این شهرستان در میان شهرهای استان‌های جنوبی کشور بیشترین شهید را در دوران انقلاب به نظام هدیه کرده است.
انصاری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند « زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست »، ابراز کرد: امروز ما در جنگ نرم به سر می‌بریم و همه ما باید تلاش کنیم از این جنگ سربلند بیرون بیاییم.
وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا یادواره‌های شهدا خروجی مثبتی داشته باشند، افزود: از رسانه‌ها به عنوان سربازان کوچک نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که برنامه‌های مذهبی و فرهنگی شهرستان را به خوبی پوشش دهند.



کد مطلب: 68840

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68840/یادواره-شهدا-سبب-ترویج-فرهنگ-ایثار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1