تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۶۵۶۲۸

اساتید اصولگرا در دانشگاه آزاد کنار گذاشته نمی‌شوند

۲۹
۰
کبنا ؛dr-rahgoshaآئین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، در این مراسم نماینده تام‌الختیار دانشگاه آزاد کشور در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر، معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان منطقه‌ای این دانشگاه حضور داشتند.


عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران، نمایندگان نهادهای رهبری و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان و جمعی از مدیران محلی برگزار به مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شده بودند.

*برادران دانشجو تیشه به ریشه دانشگاه زدند
معاون نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اساتید اصولگرا از تدریس در دانشگاه آزاد کنار گذاشته می‌شوند، گفت: همچنین برنامه‌ای وجود ندارد، اساتید باید با سیاست‌های دولت همفکر و همراه باشند، اگر اساتید نظر دیگری داشته باشند ولی حاشیه ایجاد نکنند برای تدریس آنها مشکلی بوجود نمی‌آید.
امیرحسین راهگشا در حاشیه تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید فضای دانشگاه باید در اختیار دانشگاهیان و دانشجویان باشد، اظهار کرد: دکتر ملک زاده رئیس جدید دانشگاه گچساران از نیروهای توانمند و هماهنگ با دولت تدبیر و امید است و گچساران را بخوبی می شناسد.
معاون نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی هستند که ما نمی‌دانیم زیر کدام پرچم سینه می زنند.
راهگشا در ادامه اظهارات خود گفت: هشت سال برادران دانشجو تیشه به ریشه دانشگاه زدند و این درحالی است که در دانشگاه باید امید باشد.
وی با اشاره به حضور نداشتن دانشجویان در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گچساران، افزود: علت غیبت دانشجویان در این مراسم را نمی‌دانم ولی من معتقدم که دانشجو باید آزاد باشد و حرفش را بزند. به نظرم هر کسی می‌تواند بیاید و اظهار نظر کند.
دکتر راهگشا با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید فضای دانشگاه باید در اختیار دانشگاهیان و دانشجویان باشد ادامه داد: دکتر ملک زاده رئیس جدید دانشگاه گچساران  از نیروهای توانمند و هماهنگ با دولت تدبیر و امید است و گچساران را بخوبی می‌شناسد.
وی تصریح کرد: برنامه‌ای برای کنار گذاشتن اساتید اصولگرا نداریم و برای تدریس آنها مشکلی بوجود نمی‌آید، ولی معتقدیم نباید محیط علم و دانش را باید به چنین مسائلی آغشته کرد.


بر پایه این گزارش در این آئین از خدمات ‌آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تجلیل و اسدالله ملک‌زاده به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد گچساران دارای مدرک دکترای علوم تربیتی بود و حدود دو سال در این سمت فعالیت کرد.

 اسدالله ملک‌زاده از چهره‌های موفق علمی و هیئت علمی این واحد دانشگاهی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
پس خود شما چطور در زمان دانشجو مسولیت داشتید خدایی کم سیاه نمایی کنید از خدا بترسید جناب رهگشا پست ها برای کسی نمی ماند همه از مدیریت شما آگاهی دارند واقعا آدم متعجب می شود از این حرفها خدابا همه ما را هدایت بفرما امین
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای رهگشا به جای این حرفها مدیریت کن و از مدیرگروهی استعفا بده؟
دانشگاه دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دست برادران دانشجو خیلی بی نمکه چطور در زمان دانشجوها شدی مسول علوم و تحقیقات
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
جلسه معارفه رئیس دانشگاه آزاد دهدشت هفته آینده برگزار می شود
مرتضی فضلی زاده
Iran, Islamic Republic of
هستی ۵ ساله قربانی اعتیاد پدر

روز شنبه در روستای تلخاب شیرین شهرستان گچساران در جنایتی ناگوار فردی که معتاد به ماده مخدر شیشه بود با حمله به اعضای خانواده و درگیری با زن و فرزندان خود،با استفاده از چاقوی اشپزخانه باعث زخمی شدن همسر ۳۰ ساله و دختران ۱۶ و ۵ ساله خود شد که در نهایت متاسفانه ،هستی دختر ۵ ساله به علت جراحات وارده کشته و مادر و خواهر دیگرش در بیمارستان بستری میگردند.بنا به گزارش رسیده فرد معتاد بعد از رقم خوردن جنایت از صحنه متواری گردیده است.
گچساران
United States
جناب رهگشا ملک زاده هماهنگ با دولت تدبیر و امید نیست. هماهنگ با باد است. فعلا که باد تدبیر و امید می وزد و ایشان در جهت باد هستند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من از دانشجوهای دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد هستم.به ما گفتن این هفته دانشگاه تعطیله و کلاسهای دانشگاه از هفته آینده شروع میشه. احتمالا" به همه دانشجوهای دانشگاه همین جمله رو گفتن و بنابراین امروز کسی از دانشجوها نیومده.البته وقتی علت رو پرسیدیم گفتند امروز به خاطر تودیع و معارفه زئیس جدید دانشگاه و دانشکده تعطیله و سایر روزهای این هفته هم به خاطر تغییر و تحولات متعاقب اون دانشکده تعطیله، چه توجیه خنده داری مگه نه؟؟
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیدان موفق در دانشگاه ازاد این شهرستان اقای دکتر افضلیانه.اوردن چند رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیاوردن حتی یکی از اقوامش در دانشگاه و دانشگاه ازاد لیکک نشانه سلامت کاری ایشان است.لطفا انتقاد درست و اندیشمندانه داشته باشید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رهگشا
اتفاقا یکی از روشن ترین نقاط عمر دانشگاه آزاد مدیریت خالصانه آقای دکتر فرهاد دانشجو از دید کارکنان ، اساتید و دانشجویان می باشد.متاسفانه کسی که قبل و بعد از دانشجو در راس دانشگاه بوده اند فقط شعار اصلاح طلبی می دهند و گرنه عملا از داعش و طالبان هم بدتر اند مخصوصا دروران سیاه حاکمیت جاسبی در دانشگاه آزاد.
دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز بزودی وطی هفته آینده برگزار خواهد شد
دانشگاه- یاسوج
Iran, Islamic Republic of
معارفه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز بزودی وطی هفته آینده برگزار خواهد شد
رضا
Iran, Islamic Republic of
تو و جریان اصلاحات تیشه به ریشه دانشگاه زدید نه برادران دانشجو . تو رو باید از دانشگاه مینداختند بیرون این حرفو زدی .بسیج دانشجویی واقعا براتون متاسفم
محمد
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی و فرزندانش تیشه به ریشه دانشگاه زدند
وحید
Iran, Islamic Republic of
امثال شما .تیشه به ریشه دانشگاه زدند
بيمارستان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ملک زاده با ابراز تبریک خدمتتان، امیدوارم با ابزار هم اندیشى و باور جمعى کارکنان دانشگاه آزاد اقتدار دانشگاه را بار دیگر با ایجاد رشته هاى ارشد وپذیرش اساتیدمجرب ووو تعهد خود را به این شهرستان نشان دهید وتوانمندى مدیریت بومى رابه ناباوران اثبات نمائید
دکترمارمی
Iran, Islamic Republic of
آقای خواجه زاده بدترین زمین روبرای دانشگاه پیام نورگرفت درزمان ریاستش بر
این دانشگاه
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که رفت
انتظار
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ملک زاده تیشه را رها کن ریشه خرابى ها را ترمیم کنید از امروز شروع کن فردا خیلى دیر است مغرضان کم نیستند اما شما خیلى مصمم هستید کار را به دست مجربین وکارشناسان خبره بسپارید و در آخر خودت مدیریت کنید
یار
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا خبر تودیع و معارفه رو برداشتی،ولی هر چه به سر شهرمان می آید حق ماست .محمودی دو سال دانشگاه رو به تباهی کشاند حالا آقای عکاشه عزیز به خاطر اینکه گندش بیشتر در نیاد خبر تودیع رو جمع و جورش کرد به دستور .....متاسفم آقای عکاشه،این کارمندان دانشگاه که غیرت ندارند رو در رو از حقشون دفاع کنند حداقل خبر رو جمع نمیکردی تا با کامنت گذاشتن حرفشون رو به گوش همه برسونن
Iran, Islamic Republic of
آرزوی سربلندی برای دکتر ملک زاده دارم .امیدوارم بتونن با درایت تمام مشکلات بوجود آمده در این دو سال رو رفع کنند
غریبه
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دکتر ملک زاده.خدارو شکر ک دانشگاه از دست محمودی نجات پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
آوردن محمودی یکی از کارهای اشتباه دکتر تاجگردون بود .آوردنش به رفتن یکی از جوان های فوق العاده فعال وبا سواد گچسارانی منجر شد ،اگر دکتر زراعت کیش بودند الان دانشگا ه به چنین وضعیتی دچار نمی شد.کارمندان با تعصب دانشگاه یاسوج(بر خلاف کارمندان دانشگاه گچساران)بودن یک رییس گچسارانی را تاب نیاوردندو کار خود را کردند شاید شاید شاید این درس عبرتی باشد برای ما که دانشگاه مان در لبه پرتگاه قرار دارد انشاله.....
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای رهگشا دوران مدیریت دکتر دانشجو در دانشگاه آزاد حدود دو سال بود نه هشت سال و خود شما هم در زمان ایشان مسئولیت داشتید. برداشت شما در مورد عملکرد دکتر دانشجو درست نیست مگر قرار بود اساتید اصولگرا حق تدریس هم نداشته باشند؟ یا آرزو های مخفی شده در نا خود آگاه خود را بروز داده اید. ضمنا اگر نظری به عملکرد مدیریتی خود بیندازید بهتر می توانید در مورد دیگران قضاوت کنید.
مهربانی گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام اینجانب به نوبه خود به دوست. بزرگوارم. جناب دکتر ملک زاده تبریک وارزوی. موفقیت دارم.
امید
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری و زحمت ما می داری
قنبری
Iran, Islamic Republic of
قراره بزودی شاهی سوق برا دهدشت بیاد انشاالله
معصوم. ...
Europe
آمدن ورفتن افراد فایده ای نداره، مهم مدیریت، ببینیم و....
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
دیکتاتوری مدرن اصلاح طلبان در کشور
مراد
United Kingdom
خدا وکیلی ثابت شد که ...هماهنگ با دولت تدبیر و امید نیست. هماهنگ با اصلاح طلبها هم نیست. هماهنگ با.. است. فعلا که باد تدبیر و امید می وزد و ایشان در.. هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1