کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اساتید اصولگرا در دانشگاه آزاد کنار گذاشته نمی‌شوند

6 مهر 1393 ساعت 21:01


dr-rahgoshaآئین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، در این مراسم نماینده تام‌الختیار دانشگاه آزاد کشور در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر، معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان منطقه‌ای این دانشگاه حضور داشتند.


عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران، نمایندگان نهادهای رهبری و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان و جمعی از مدیران محلی برگزار به مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شده بودند.

*برادران دانشجو تیشه به ریشه دانشگاه زدند
معاون نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اساتید اصولگرا از تدریس در دانشگاه آزاد کنار گذاشته می‌شوند، گفت: همچنین برنامه‌ای وجود ندارد، اساتید باید با سیاست‌های دولت همفکر و همراه باشند، اگر اساتید نظر دیگری داشته باشند ولی حاشیه ایجاد نکنند برای تدریس آنها مشکلی بوجود نمی‌آید.
امیرحسین راهگشا در حاشیه تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید فضای دانشگاه باید در اختیار دانشگاهیان و دانشجویان باشد، اظهار کرد: دکتر ملک زاده رئیس جدید دانشگاه گچساران از نیروهای توانمند و هماهنگ با دولت تدبیر و امید است و گچساران را بخوبی می شناسد.
معاون نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی هستند که ما نمی‌دانیم زیر کدام پرچم سینه می زنند.
راهگشا در ادامه اظهارات خود گفت: هشت سال برادران دانشجو تیشه به ریشه دانشگاه زدند و این درحالی است که در دانشگاه باید امید باشد.
وی با اشاره به حضور نداشتن دانشجویان در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گچساران، افزود: علت غیبت دانشجویان در این مراسم را نمی‌دانم ولی من معتقدم که دانشجو باید آزاد باشد و حرفش را بزند. به نظرم هر کسی می‌تواند بیاید و اظهار نظر کند.
دکتر راهگشا با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید فضای دانشگاه باید در اختیار دانشگاهیان و دانشجویان باشد ادامه داد: دکتر ملک زاده رئیس جدید دانشگاه گچساران  از نیروهای توانمند و هماهنگ با دولت تدبیر و امید است و گچساران را بخوبی می‌شناسد.
وی تصریح کرد: برنامه‌ای برای کنار گذاشتن اساتید اصولگرا نداریم و برای تدریس آنها مشکلی بوجود نمی‌آید، ولی معتقدیم نباید محیط علم و دانش را باید به چنین مسائلی آغشته کرد.


بر پایه این گزارش در این آئین از خدمات ‌آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تجلیل و اسدالله ملک‌زاده به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

آرمین محمودی رئیس سابق دانشگاه آزاد گچساران دارای مدرک دکترای علوم تربیتی بود و حدود دو سال در این سمت فعالیت کرد.

 اسدالله ملک‌زاده از چهره‌های موفق علمی و هیئت علمی این واحد دانشگاهی بود.


کد مطلب: 65628

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65628/اساتید-اصولگرا-دانشگاه-آزاد-کنار-گذاشته-نمی-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1