تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۶۵۲۳۹

انتقاد شدید مدرس کشوری از مدیرکل ورزش استان

۱۶
۰
کبنا ؛ 
مدرس برتر کشوری هندبال با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت هندبال این استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که در رشته ورزشی هندبال لیگ ندارد.handball
مجید پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت در یاسوج با بیان اینکه خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند، به رشته ورزشی هندبال رو آورده‌اند، اظهار کرد: هیئت ورزشی هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد حتی قادر به دریافت و ارسال یک فکس ساده هم نیست.
این مدرس رسمی فدراسیون هندبال کشور با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان هیچ کمک مالی به رشته ورزشی هندبال نکرده است، گفت: بر اساس ارزشیابی‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد در گذشته جزء هشت استان برتر در رشته ورزشی هندبال بود که هم‌اکنون در ردیف ۳۱ و بعد از استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته‌ است.
پارسایی ادامه داد: یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تنها شهری است که نماینده در لیگ کشور ندارد و تیم نفت گچساران بر اساس تشکیلات اداری شرکت نفت شکل گرفته است که هیچ ربطی به هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد.
وی با اشاره به مسابقات هندبال که در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: مسابقات هندبال کشوری نجف آباد با حضور ۵۲ شهر از کشور ایران اسلامی برگزار شد که کهگیلویه و بویراحمد هیچ نماینده‌ای در این مسابقات نداشت.
مدرس برتر کشوری در رشته ورزشی هندبال تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که لیگ استانی و قهرمانی در رشته هندبال ندارد.
پارسایی با انتقاد شدید از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هئیت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: ضعف مدیریت در ورزش هندبال آن را به پرتگاه کشانده است به‌طوری که مسئولان هیچ‌گونه همکاری با این رشته ورزشی ندارند.
وی در ادامه با ابراز تأسف از مدیریت ضعیف هئیئت هندبال تاکید کرد: مدیرکل ورزش جوابگوی مشکلات به‌وجود آمده در ورزش هندبال نیست.
پارسایی با بیان اینکه آقایان ادعا می‌کنند تیم نفت و گاز گچساران را در لیگ برتر کشور داریم، تصریح کرد: تشکیلات ورزشی شرکت نفت گچساران هیچ ربطی به هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد، بلکه این تیم یک چارت جداگانه دارد.
وی در پایان خواستار رفع مشکلات رشته ورزشی هندبال در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی رئیس هیئت هندبال میشه برادر فلان معاون و کارمند باید تیم قوی نداشته باشیم دیگه
حسین
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته ضعف مدیریت هندبال استان رو نابود کرد و هیچکس هم پاسخگو نیست
سجاد
Iran, Islamic Republic of
باید ب حال هندبال این استان گریه کرد ک قریب به ۵سال هست ک فقط نام هیئت هندبال استان ک-ب وجود دارد نه لیگ استانی نه مسابقات کشوری ....تاسف دارد
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
خودکرده را تدبیر نیست
قبادی ازچرام
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستداران رشته هندبال؛ الان حدود چهارسال است که هندبال استان تعطیله اما شک نداریم با توجه به استعداد بچه های استان درصورت یه برنامه ریزی اصولی میتوانیم شاهد رشد وارتقای هندبال دراستانمان باشیم البته بنده قبلا درجلسه ای که در محل سازمان در یاسوج برگزار شد انتقادات خویش را شفاف عرض کردم کی خیلی ها ناراحت شدند اما فقط دغدغه های بودند که بخاطر علاقه به این رشته ورزشی داشتیم وخدمتتون عرض کردیم که اینده روشنی را شاهد نخواهیم بود ولی چه شد سازمان ورزش قصد حمایت داشتن و دوستان وعده اسپانسر ..........واما راهکار جهت برون رفت باید بپذیرم هندبال استان درگچساران خلاصه شده واین چندین سال چه در سطح اموزشگاهی وچه درسطح باشگاهی شناسنامه هندبال استانمون بوده بنابراین بیاییم وبیایید باتوجه به رسالت وعلاقه ای به این رشته داریم بادلجویی از همه کسانی که سالها برای این رشته زحمت کشیدند وصاحب نظر ند با هم اندیشی وتشریک مساعی همه این عزیزان درجهت رشدوتعالی این ورزش تلاش نماییم واون نقدی که جناب مهندس به سازمان وهییت هندبال داشتین کاملا فرمایشات شما متین اما باید عرض کنم که ازماست که برماست ودراخر با ایجاد همدلی بین همه دلسوزان و زحتمکشان این رشته و استفاده از همه ظرفیتها وپتانسیلها میشود هندبال را ازاین رکود چندین ساله خارج کرد
البرز
Iran, Islamic Republic of
موقعی که در مجمع انتخاب رییس هیات از بهامین حمایت میکردی حالا نتیجش اینه پارساییجان
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ضعف مدیریت اداره کل و عدم نظارت و ارزشیابی هیت ها چنین مشکلاتی را بوجود اورده و گرنه هندبال با پتانسیل خوبی که دارد باید فکری بحال ان کرد تا استعدادهای این استان نابود نشود
ک.ب
Iran, Islamic Republic of
مدیر ؟!!!!!!!!
م ق
Iran, Islamic Republic of
احسنت انتنقاد شما به جا . مستند و دلسوزانه بود ای کاش مدیر کل و معاونین محترم بجای امار و ارقام ... بیایند از همین هیت هندبال شروع کنند ببینند ایا کسی که نزدیک به سه سال سرپرست و رییس هیت بوده ایا رییس هیت ها .داوران.مربیان.خود را میشناسد اگر امار و ارقامی هست مربوط به باشگاه نفت است که متاسفانه با این باشگاه هم تعامل ندارد ...گناه بچه های بهمئی.دهدشت.لنده. باشت و...چیست این استعدادها فقط بخاطر ندانم کاریها نابود میشوند تو را خدا کمک ...
هندبالی
Iran, Islamic Republic of
تمام این خیانت رو مجید آقا خودت به هندبال کردی حالا واسه کی داری این خود شیرینی رو میکنی خدا را شکر که سرت به سنگ خورد
دوستان پارسائی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای پارسائی شما که دارید از رئیس هیئت انتقاد میکنید مامیدونیم دلیلش چیه اما مردم نمیدونند باید به عرض شما برسونم که علت حمایت شما از ایشان این بود که میخواستید به اهداف شوم خودتان برسید و شما دوستانتان که در این ورزش هستید به علت رقابت و دشمنی که سالهاست باهم دارید با عث نابودی و راکد ماندن این ورزش هستید نه رئیس هیئت تا جایی که میدونم رئیس هیئت همه پستهای کلیدی را به شما و دوستان شما داده اما شما تا حالا چه اقدامی برای پیشرفت این ورزش کردید معمولا کارها و برنامه ها را اعضای هیئت انجام میدهند نه رئیس هیئت برادر پس بی انصافی نکنید و انصاف داشته باش بعدش هم در جریان هستید که تمامی دوستانت و رقبا و مسئولین اداره ورزش برای این هیئت سنگ اندازی میکنند اما رئیس هیئت یک تنه مقاومت میکند به نظر من باید از ایشان تقدیر کرد.
مجید خیران
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظر من این انتقاد شما اشتباه اقای مجید اقای بهامین داره کارشو میکنه و به هیچ کس ربطی نداره
مجید خیران
Iran, Islamic Republic of
اقا مجید اقای بهامین داره کارشو انجام میده بره دنبال کارت
هندبالی
United States
یکی از یکی بد تر است هندبالی نداریم ما اقا مجید شما پول دارید تیم میدید کشوری ما چه خاکی بر سر کنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درسته واقعا حقیقت رو گفته
عارف
United States
درسته حقیقت وواقیت همینه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1