کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید مدرس کشوری از مدیرکل ورزش استان

5 مهر 1393 ساعت 0:32


 
مدرس برتر کشوری هندبال با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت هندبال این استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که در رشته ورزشی هندبال لیگ ندارد.handball
مجید پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت در یاسوج با بیان اینکه خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند، به رشته ورزشی هندبال رو آورده‌اند، اظهار کرد: هیئت ورزشی هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد حتی قادر به دریافت و ارسال یک فکس ساده هم نیست.
این مدرس رسمی فدراسیون هندبال کشور با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان هیچ کمک مالی به رشته ورزشی هندبال نکرده است، گفت: بر اساس ارزشیابی‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد در گذشته جزء هشت استان برتر در رشته ورزشی هندبال بود که هم‌اکنون در ردیف ۳۱ و بعد از استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته‌ است.
پارسایی ادامه داد: یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تنها شهری است که نماینده در لیگ کشور ندارد و تیم نفت گچساران بر اساس تشکیلات اداری شرکت نفت شکل گرفته است که هیچ ربطی به هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد.
وی با اشاره به مسابقات هندبال که در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: مسابقات هندبال کشوری نجف آباد با حضور ۵۲ شهر از کشور ایران اسلامی برگزار شد که کهگیلویه و بویراحمد هیچ نماینده‌ای در این مسابقات نداشت.
مدرس برتر کشوری در رشته ورزشی هندبال تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که لیگ استانی و قهرمانی در رشته هندبال ندارد.
پارسایی با انتقاد شدید از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هئیت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: ضعف مدیریت در ورزش هندبال آن را به پرتگاه کشانده است به‌طوری که مسئولان هیچ‌گونه همکاری با این رشته ورزشی ندارند.
وی در ادامه با ابراز تأسف از مدیریت ضعیف هئیئت هندبال تاکید کرد: مدیرکل ورزش جوابگوی مشکلات به‌وجود آمده در ورزش هندبال نیست.
پارسایی با بیان اینکه آقایان ادعا می‌کنند تیم نفت و گاز گچساران را در لیگ برتر کشور داریم، تصریح کرد: تشکیلات ورزشی شرکت نفت گچساران هیچ ربطی به هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد، بلکه این تیم یک چارت جداگانه دارد.
وی در پایان خواستار رفع مشکلات رشته ورزشی هندبال در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 65239

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65239/انتقاد-شدید-مدرس-کشوری-مدیرکل-ورزش-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1