تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۶۴۵۲۷

پاسخی به اظهارات آشفته و طایفه‌گرایانه یک نویسنده

۳۳
۰
کبنا ؛ابراهیم آرین‌مهر

بعد از انتشار مطلبی با عنوان «نقدی بر تحلیل چرا بزرگواری در معارفه شرکت نکرد؛ آقای پیشوا؛ هر چه ضربه خوردیم از سطحی‌نگری است» یکی از مخاطبان به این مطلب واکنش نشان دادند که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.
ناخوش آوازی به بانگ بلند قرآن همی‌خواند صاحب دلی برو بگذشت گفت ترا مشاهره چند ست؟ گفت هیچ. گفت پس این زحمت خود چندین چرا همی‌دهی؟ گفت از بهر خدای می‌خوانم. گفت از بهر خدای مخوان.

گر تو قرآن بر این نمط خوانی ببری رونق مسلمانی

"گلستان سعدی/ باب چهارم"
آقای محدث نوشته‌ای:
"در این که فضای سیاسی اجتماعی استان ما پختگی لازم در نقدپذیری و برداشت صحیح و منطقی از منتقدین را ندارد، شکی نیست. منتهی، تحلیل های فارغ از پشتوانه علمی و تخصصی به نهایت صورت می گیرد. هر کس به میل خود آنچه را فهمیده، لعاب بی طرفی به آن می دهد و در این خامی و ناپختگی فرهنگی، متاع خود را در آشفته بازار فعلی به حراج می گذارد."
منظورت از سر هم کردن این انشاء چه بوده؟
یعنی آلان خودت با بی طرفی و با پشتوانه فکری و فرهنگی و در نهایت تخصص و تبحر به نقد پرداخته ای؟
در سراسر این انشاء که سر هم کرده ای طایفه گرایی و تعصبات کورکورانه موج می زند.
آشفته گویی های شما این نکته را به ذهن متبادر می سازد که نکند خدای ناکرده حضرتعالی به بیماری «اسکیزوفرنی»مبتلا هستی!
این مطلب را از آن روی می گویم که از نشانه های این بیماری از کار افتادگی فرایندهای فکری می باشد.
آشفتگی فکری و کلامی شما قطار اندیشه تان را از مسیر خویش منحرف نموده است.
با بی پروایی هر چه تمام هر طور که خواستید توهین نموده و مرتب سنگ طایفه سادات را به سینه زده اید و در اظهارات قومگرایانه و طایفه گرایانه خود به کسی حمله کرده اید که حتی یک جمله در باب طایفه گرایی تقریر ننموده است.
آقای محدث خودتان چند بار آقای بزرگواری را با ادبیاتی تمسخر آمیز به باد انتقاد گرفته اید که چرا آبروی ما را برده ای و از چماق لری سخن به میان آورده ای؟
خدا را شکر این مطالب هنوز موجود است و سندی است بر تناقض گویی های شما.
همین آقای بزرگواری در طایفه سادات که از آن به عنوان بزرگترین طایفه استان یاد کرده ای در انتخابات مجلس هشتم چقدر رای داشت؟
مگر نه این است که ایشان در مناطق بهمئی، بخش مرکزی کهگیلویه و به طور کلی مناطقی غیر از ساداتی نشین ها بیشترین آرا را داشته.
حالا کار به جایی کشیده که دایه مهربان تر از مادر شده ای و علم حمایت از ایشان را برافراشته ای؟
خوب است چند نکته را برای تان روشن کنم:
آقای حاج پیشوا در انتخابات دور هشتم مجلس در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی و چرام و لنده که " مهندس رستاد " به عنوان یکی از نامزدها بود و از ایل دشمن زیاری تبار دارد، از چه کسی حمایت کرد؟
مگر نه این است که ایشان از شخص آقای بزرگواری حمایت نموده و در این راه انواع و اقسام ناملایمات را نیز به جان و دل خریدند!
از پخش شب نامه در دهدشت و هتاکی به خانواده ایشان چه خبر داری؟
شما از هزینه های مادی و معنوی آقای پیشوا برای آقای بزرگواری چه اندازه اطلاع داری؟
و آیا می دانی در این مدت ایشان و بستگانش هیچ توقعی از شخص آقای بزرگواری برای تصدی مناصب دولتی نداشته و هیچ امتیازی را از ایشان طلب ننموده اند؟
آقای محدث تو با چه سند و مدرکی آقای پیشوا را در مقابل استاندار قرار داده ای؟
مراد و منظورت از این بازی مسخره با کلمات چیست؟
سطحی نگری ات در نوشتن انشاء ت هویداست.
کجای مطالب آقای پیشوا آمده که نباید فلان مدیر یا فلان مسئول از طایفه جلیل القدر سادات باشد؟
من نمی دانم شما با این اظهارات سراسر توهین و سخیف تان چه چیزی را می خواستید به اثبات برسانید؟
در جایی از انشاء شما با مطالبی روبرو شده ام که خنده دار است.
داد سخن برآورده ای که طایفه گرایی مذموم و ناپسند است و خود بی شرمانه به این مساله دامن زده ای و جالب است در این میان سقف قدرت را بر ستون شریعت گذاشته ای و به فکر رونق و آبروی مسلمانی نیستی!
اسم انشاء سراسر هتاکی و توهین ت را هم گذاشته ای نقد و پاسخگویی.
گر تو قرآن بر این نمط خوانی ببری رونق مسلمانی
نام شما

آدرس ايميل شما

رادیکال
Iran, Islamic Republic of
پاسخ خوبی بود. من مطلب محدث را خوندم. معلوم نبود چی نوشته
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سرا سر مطلب اقای محدث درنکوهش ومذمت طایفه گرایی و قوم خویش بازی توسط تصمیم گیران بوده واگر در زمانی که اقای بزرگواری بحث چماق و ان نطق غیر منطقی را در مجلس بیان کرد از محسنات و اوج بی طرفی اقای محدث است که بر رد ان گفته هاقلم زد بدون توجه به موقعیت و ایل و تبار اقای نماینده ....واگر اقای پیشوا بدون توجه به زادگاه و انتساب اقایان کاندیداها اقای بزرگواری را مطلوب یافت تشخیص و انتخابش قابل تقدیر است ....
علی رضا کشاورز
Iran, Islamic Republic of
شنیده بودیم که، آب که از سربالایی بالا نمی رود، قورباغه ابوعطا می خواند. جناب نویسنده کوچک؛ مطلب آقای محدث را برای چند مرتبه خواندم. ایشان هم طایفه ای بنده است و به خوبی با روحیات سیاسی ایشان آگاه هستم. در متن ایشان هیچ جایی ندیدم که از آقای بزرگواری حمایت کرده باشد. آنچه برداشت شما بوده همان نکته ای است که آقای محدث بیان کرده که بعضی از کوچک گویان برای تحلیل مسائل قد علم می کنند. شما در این متنی که معلوم است پر از نفرت هستی و خود دچار ضعف عقل و قلت درک شده ای، به قصد دفاع از آقای پیشوا، مطالب هر دو را نخوانده، قیافه مدافع به خود گرفته ای. در کدام مطلب از آقای بزرگواری حمایت کرده است؟ اگر برداشت شما این است که از آقای بزرگواری حمایت کرده است، باید در فهم خود شک کنید؟ تحلیل آقای محدث، پاسخ به انحراف فکری آقای پیشوا بوده که انتخاب آقای کریمی را تنها از زاوایه هم طایفه ای با استاندار و مخصوصاً آقای بزرگواری برداشت نموده بود. شما که از ابتدایی ترین مفاهیم سیاست، ادب و البته اخلاق آگاهی ندارید، در این ادبیات فجیح خود چه جسارت ها که ننموده ای و چه رذایل را که بیان نکرده ای. مگر آقای محدث منکر حمایت های آقای پیشوا بودند که شما برشمردید؟ مگر ایشان منکر نقدی شده بود که بر آقای بزرگواری داشتند؟ اتفاقاً به گفته شاهد عینی که درجلسه ای که آقایان بزرگواری و محدث بودند، آقای محدث در جمع به آقای بزرگواری اشاره نمودند که اگر دومرتبه از حریم سیاست و ادبیات لازم در عالم سیاست خارج شده و حرف نامربوطی ادا کنید، حتماً شما را نقد خواهم کرد. شک نداریم که از این زذیه گویی شما آقای پیشوا هم نگران خواهد شد. مگر آقای محدث، آقای پیشوا را به عنوان اصول گرای اصیل خطاب نکرده است؟ این غیر همسویی سیاسی آقایان بزرگواری و پیشوا است؟ با این ادبیات و نگارشی که داری فکر نمی کنم تحصیلات شما را از سیکل نظام جدیدی بیشتر باشد ولی هرچه هست سراسر سردرگمی و غیر منطقی گویی بود. شما که معرفی طایفه سادات امام زاده علی را از زبان یکی از فرزندان سادات، نشانه قدرت طلبی و طایفه گرایی خوانده ای، ممکن هست بفرمائید که در کدام جمله طایفه سادات را برتر معرفی کرده است؟ در کدام جمله قوم گرایی را نشان داده است؟ چرا اجازه ندادی که اهل فضل و کمال اگر پاسخی دارند بگویند؟ واقعیت امر این است که آقای محدث، با آقای پیشوا تذکر دادند که کوچک کردن شخصیت فرمانداری کهگیلویه و دخیل دادن مسائل طایفه ای برای انتخاب مسئول ارشد شهرستان، تنها زائیده فهم کسانی است که خود به صلاحیت ها و شایستگی های افراد بهایی نمی دهند. ایشان گفته است که آقای بزرگواری اگر مخالفت کرد بر اساس عقیده سیاسی اش بود و اگر هم رضایت داد، خواست جریان اساسی فراتر از استان بود. همچنان که تقارن نمایندگی آقای بزرگواری با استانداری آقای دکتر خادمی و فرماندار شدن آقای کریمی دلیلی بر آن نیست که آقای پیشوا بگوید خبری در راه است و از این جور مسائل که بوی تعفن تضاد و تقابل میان طوایف در آن به مشام آید. وقتی از آقای محدث خواستم که جواب بدهند، حرفش این بود که مطلبی که من خواندم، بر بیچارگی امث,,,,تأسف خوردم که اینگونه مدافعینی دارد و چون ایشان را نمی شناسم، شایسته جواب هم نمی دانم. و الحق که در جامعه ای که نادانان قلم دانایان را ربوده و هتاکی می کنند، باید سکوت کرد.
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
جناب آرین مهر، تنها خواستی که به آقای محدث توهین کنی والا خودت هم می دونی که به اندازه بک کلمه از مطلب آقای محدث چیزی نفهمیدی. برو، خدا روزی تو را جای دیگه ای حواله کنه!!!!!!!!!!
تقوی زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای آرین، اولاً برای اینگونه ادبیات شما برای شما و کسانی که قلم در دست شما گذاشتند، بسیار متأسفم. دوماً از اینکه امثال شما مدافع یکی مثل آقای پیشوا شده، متأسفم. سوماً برای مدیر این سایت که مطلب بی مفهوم و بی ادبانه شما را نسبت به یکی از بهترین نویسندگان استان و سیدی از اولاد پیغمبر منتشر کرده، متأسفم. ولی نکاتی در مطلب آقای پیشوا بود که آقای محدث باید از حیثیت طایفه اش دفاع می کرد. این دفاع و نقد مطلب اقای پیشوا، دفاعی از استاندار و بزرگواری نبود. این برداشت شما است که آقای محدث از آقای بزرگواری دفاع کرده است.. اما اینکه چرا آقای پیشوا نقد شد، فقط مطالب آقای پیشوا را برایتان، می نویسم:
1- «آقای کریمی از نیروهای اصلاح طلب کهگیلویه شاخه آقای منطقیان می باشد، از سادات امامزاده علی(ع) و هم طایفه ای استاندار و نماینده محترم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی است».( یعنی کریمی هم طایفه آقایان بزرگواری و دکتر خادمی است)
2- «بالاخره آنقدر به تعویق انداخته شد تا مسائل قوم و خویشی کار خود را کرد.آقای بزرگواری را قانع کردند که سکوت کند و مانع انتصاب نشود.» (یعنی نگاه قومیتی آقای پیشوا به اصل انتخاب آقای کریمی)
3- «علت غیبت آقای لاهوتی و تعداد دیگری از اصلاح طلبان مشخص و روشن است، اینان از اول مخالف فرماندار شدن آقای کریمی بودند، اما سوال این است که علت غیبت آقای بزرگواری چه بوده است؟»( یعنی علت غیبت بزرگواری کم رنگ کردن مسائل قومیتی مورد توجه آقای پیشوا بوده است)
4- «وقتی که یقین بر تغییر فرماندار کهگیلویه داشته است و از طرفی خود هم قبول دارد که حتماً فرماندار اصلاحاتی جایگزین می شود چرا نسبت به آقای کریمی که اصلاحاتی و هم طایفه ای خودش می باشد مخالفت می کرد؟!»(یعنی این انتخاب و مخالفت اولیه برای رد گم کردن بوده است)
5- «اگر ادعا شود که ایشان مخالف بکارگیری نیروهای ساداتی است این فرض صحت ندارد، چون آمار و ارقام نیروهایی که در دوره نمایندگی ایشان استخدام و یا در مسئولیت های مختلف قرار گرفته اند موجود است.»(ایشان که می دانند هر موضوعی که ادعا می شود باید مستند باشد، به استناد کدام آمار، می تواند نام ببرد؟ اینکه گفته این فرض صحت ندارد، معنای قوم گرایی آقای بزرگواری نیست؟
6- «از طرفی آقای بزرگواری اعلام کرده است که ۶۰ درصد از آراء وی از اصلاح طلبان هستند، پس چرا با فرماندار شدن آقای کریمی که شاید یکی از آن رأی دهندگان باشد مخالفت نموده است؟!»( این که شاید رأی داده باشد، یعنی نگاه قومیتی در انتخاب آقای کریمی نیست؟)
7- «سوال مهمتر آن است که در این اواخر گویا تسلیم و موافق معرفی ایشان شده است. منابع موثق عدم حضورش را در جلسه تودیع و معارفه صوری و برای رد گم کردن می دانند، چرا؟»(عدم حضور صوری آقای بزرگواری، یعنی نگاه قومیتی به انتخاب آقای کریمی نیست؟)
8- «اکنون با آقای کریمی که اصلاح طلب است و از طایفه سادات امامزاده علی(ع) می باشد مخالفت کند؟!»( از این ادبیات چه برداشتی می توان کرد؟ آیا تنها برداشت قومیتی متصور نیست؟)
9- «عده ای اعتقاد بر آن دارند که مخالفت یکساله وی و موافقت اخیر، سناریویی است که باید مورد بررسی قرار گیرد،»( آیا این سناریو همان نگاه قومیتی مورد فهم آقای پیشوا نبوده است؟)
10- «بهرحال آنچه که در این نوشتار مورد بررسی قرارگرفت دلایل عدم حضور بزرگواری در جلسه معارفه فرماندار مهمترین شهرستان حوزه انتخابیه اش است.با در نظر گرفتن شواهد و قرائن موجود این نتیجه دور از واقعیت نیست که قهر جناب آقای بزرگواری قهری غیر واقعی بوده است.»( آقای مدافع، این پاراگراف آنقدر بخوان تا یا به فکری خودت اذعان کنی یا به نا سنجیده دهن باز کردنت اعتراف. فقط برای شما متأسفم)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آقای ,,,,همیشه آشفته گویی و پراکنده سرایی می کند و چه خوب شد که یه کسی پیدا شد و یک جواب محکم به ایشون داد تا مراقب باشد و در هر موضوعی بی جهت ورود نکند.
ابتکار
Iran, Islamic Republic of
بابا ما هی میگیم این آقای م مشکل روانی داره کو گوش شنوا...آقای بزرگواری چشم دیدن این معلوم الحال رو نداره اصلا تو دفترش راهش نمیده.این مردک سه قطبیه اصلا کاری نداره آقای پیشوا چی گفته فقط الان که دارن از بهزیستی اخراج و تبعیدش میکنن می خواد خودش رو مثل زالو به یه کسی بچسبونه تا شاید فرجی بشه.آقای کامنتی دستت برا همه رو شده...
نظامی
Iran, Islamic Republic of
برادر آرین‌مهر واقعا خوب جواب این روان پریش منگل رو دادی
متفکر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به نوسینده باهوش خدایی بنده چند ماه است در تعجبم چرا کبنا به یک .میدان میدهد.
اقای .ادم .ی است که قلم برای شکم خود میزند این اقا صدمات جبران ناپذیری را ب قشر فقیر و جامعه هدف بهزیستی زده.
تقوی
Iran, Islamic Republic of
آرین مهر جوابیه دندون شکنی به اون انشا دادی.این محدص عادتشه زیادی حرف باده هوا میزنه .است سندرم انشا نویسی داره درمون هم ندار.
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت را بیامورزد که بخوبی دست به قلم شدی و این ادمی که به بیت المال و ناموس مردم رحم نکرده را رسوا کردی .
نجاتی
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه بزرگواری به تو چه محدث تو که همیشه زد اون مقاله زدی
مومیای
Iran, Islamic Republic of
سلام
جواب دندون شکن که میگن یعنی این جوابیه
صدای مردم
Iran, Islamic Republic of
محدث تخصصی در ..دارد و انشاء های اقای .برای مردم اگاه بیشتر به .می ماند . خداوند این. را هدایت کند.
پدرام
Iran, Islamic Republic of
اقای ..دنبال اینکه با بزرگان در بیوفتد تا اسم رسم پیدا کند. عقده ی خود کم بینی دارد.
از سادات امام زاده علی
Iran, Islamic Republic of
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست**** عرض خود می بری و زحمت ما می داری
آری وقتی قرار باشد با این چرندیات داعیه نویسندگی و وکالت وکیل استان را داشته باشی، باید زبانت پر از لجن گویی و فکرت مملو از یاوه سرایی باشد. تو را چه به نویسندگی؟ حیف از فهم که زری است کمیاب که آن موقعی که تقسیمش می کردند تو در خواب ناز بودی!!!!!!!!!!!!!!!
عرفان
Iran, Islamic Republic of
محدث معروف به تفرقه اندازه...

محدث یک خراب کاره کامله....

محدث معلوم الحاله.....
زهرا رنجبر
Iran, Islamic Republic of
روزی بهلول در حمام مشغول استحمام بود که ناگه هارون الرشید وجمعی از

یارانش وارد حمام شدند و چشم هارون الرشید به بهلول افتاد!

و از بهلول پرسید که اگر بخواهی من را بخری به چه قیمت می ارزم؟!!

بهلول گفت: پنجاه دینار!!!

هارون الرشید برآشفت وگفت:نادان پنجاه دینار که فقط لُنگ من می ارزد!!!

بهلول نیز در جوابش گفت: من هم فقط لُنگتان را قیمت کردم وگرنه خود

خلیفه که ارزشی ندارد!!!
آقای ارین مهر، من به این سایتی که مطلب شما را منتشر کرده پنجاه دینار می دهم وگرنه خودتان و مطلبتان ........
جهانبخش امیری
Iran, Islamic Republic of
همان سعدی در فواید خاموشی ، حکایت هفتم می گوید: یکی از شعرا به قصد رسیدن به نان و نوایی نزد رییس دزدها رفت و شروع به ستایش و مدح او کرد. برخلا ف انتظار، رییس دزدها دستور داد لباس هایش را در بیاورند و برهنه رهایش بکنند تا برود. همان طور که از سرما می لرزید، سگ های ولگرد به دنبال او افتادند. خواست با سنگ آنها را از خود دور کند اما به علت یخبندان سنگ از زمین جدا نمی شد. گفت: این ها دیگر چه مردم پستی هستند که سگ را رها کرده و سنگ را بسته اند. رییس دزدها حرف او را شنید و به خنده گفت: از من چیزی بخواه. گفت: لباس خودم را به من پس بدهید.
رییس دزدها دستور داد لباس های او را پس بدهند و یک قبای پوستی و مقداری پول نیز به او انعام داد...
شک نکنید که این مدیحه سرایی شما ، ستایشی از فحش بدتر برای آقای پیشوا است. اینجا نه سگ را رها کرده اند و نه سنگ را بسته اند، فقط شما زیادی ثناگوی آقای پیشوا را کرده اید.
Iran, Islamic Republic of
سلام

خدایا از کی تا حالا بالیده (محدث) شده نویسنده ؟!! جمع کن کاسه کوزه تو .

فکر نکن با این حرفها می تونی از بزرگواری امتیاز بگیری عباس محدث.

تو در حدی نیست بتونی حاج پیشوا رو ببری زیر سوال.
ثریا
Iran, Islamic Republic of
سلام اشتباه اقای ارین مهر این بوده که جواب سیاه نامه ی اقای محدث را داده . اقای پیشوا یکی از مفاخر استان هستند و این انشا نویس در حدی نیست که جوابیه برای اون یزنید .
دردآشنا
Iran, Islamic Republic of
اینکه نویسندگان و بزرگان سیاسی و اجتماعی انرژی خود را صرف متهم کردن همدیگر به قوم گرایی میکنند نتیجه فرا فکنی های سایت زرد است که بزرگان استان بجای تذکر به این سایت تفرقه افکن خود بدام آن افتادن واین نقدها و جوابیه ها ی مسخره نتیجه آن است
حامد
Iran, Islamic Republic of
من به جرات قسم می خورم تمام کامنت های تعریف و تمجید از .کار ..باور کنید .م...اگاهم ایشان با اسم متفاوت به طرفداری از خودش کامنت می گذارد.....
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
خداییش هردو مطلب چندبار خواندم اقای محدث نباید به تحلیل اقای پیشوا رنگ قومیتی میداد،ا جالب حمله ارین مهر بود که از برخی کامنت ها برمیاد که اقای محدث را نقره کباب کرده تا دیگه هواسش جمع باشد و با احتیاط بنویسد،تا جاییکه من میدانم اقای پیشوا از اصولگریان ثابت قدم استان میباش که هیچوقت نون به نرخ روز نخورد اقای محدث اخیرا خودی یشون میده وبرای همه سوال هستش که چرا کریمی دوم که از یه ایل دیگه بود معرفی نشد،اقای بزرگواری میگفت اگه فرماندار مورد نظرم نباشه چنین و چنان میکنم،چطور شد که اقای بزرگواری برای تغییر ریس جهاد لنده بدترین فحش ها را به ریس جهاد کشاورزی استان میدهد ولی در این قضیه سکوت میکند،اقای محدث جواب بده در ان سالهای که شما نبودید و اقای پیشوا وسط فلکه مرکزی دهشت در مقاب افراد سر شناسی همانند موحد و تاجگردون از بزرگواری دفاع میکردی طایفه گرایی نبود،در ان سالهایی که ایل دشمن زیاری یکدست و یکصدا طرفدار موحد بودند فقط اقای پیشوا و بستگانش از بزرگواری انهم بخاطر مسایل فکری حمایت میکرد فامیل گرایی نبود،در دوره هشتم حمایت کنندگان ما طایفه ساداتی از بزرگواری به تعداد انگشتان دو دست نمیرسی ولی اقای پیشوا حمایت مالی و اجتماعی از ایشون کرد طایفه گرایی نبود،میگم یکیش من که ساداتی هستم چند مدتی است با اسم شما اشنا شدم ولی اقای پیشوا انقد با ما دوست و همفکر بود که برخی فکر میکردن ساداتی است چرا مردم را اقای محدث تازه فعال شده نسبت به ساداتی ها بدبین میکنی،باید به مقاله خودت به فکر خودت بگیم سطحی نگری،عزیزم دست بردار از این خودزنی ها نسبت به طایف سادات،بیشترین ضرر را طایفه سادات از این نقد ابکی شما برده است
محقق
Iran, Islamic Republic of
جناب ابتکار، شما که از درون بهزیستی نشسته ای و تمام کامنت های علیه آقای محدث را می نویسی، نمی گویی جرم محدث چیست که هم تبعیدش می کنند و هم اخراج؟ دیگه عمرت به پایان رسیده. اتفاقاً اگه قرار باشه کسی هم اخراج بشه و هم تبعید ، اونی هست که موضوع بارونی پوسانه را سرپوش گذاشته یا سکه جامع علمی کاربردی را بایکوت فکر کرده یا کارمندان را تهدید به نوشتن یک برگ کاغذ کرده. نگران نباش، شب دراز است و قلندر بیدار.
Iran, Islamic Republic of
.به دنبال منافع شخصی است میشه با پول خریدش اقای صد هزارتومان بهش بده به حمایت شما مقاله می نویسد.
Iran, Islamic Republic of
جوابیه خوبی بود احسنت باید کسانی که تبلیغ قوم گرایی می کنند را رسوا کرد این محدث کار بسیار زشتی کرد
دوست.
Iran, Islamic Republic of
اقای .تو به مددجوهای بهزیستی ... وای به حال مردم عادی
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
... کهگیلویه را بهم ریخت حالا تفرقه و نفاق را در بویراحمد و اداره کل بوجود آورده. اخیرا هم مثل عقده ای ها هر سایتی را باز می کنیم تا مطلب نوشته.
مردک بس کن. چه خبرته؟
آرزو
Iran, Islamic Republic of
مطالبی را که تا کنون از ..، گویای ..شی در آنها ندیدم. اتفاقاً احساس که نه بلکه یقین دارم این کامنت نویس های عقده ای کمبودهایی دارند که یا می گویند مطالب موافق ایشان، کار خودشه یا وی را به بیمار روانی بودن تهمت می زنند. مثلاً خود همین نویسنده این مطلب ، انصافاً یک کلمه از مطالب اقای محدث نفهمیده، اون وقت این بدیهیات را نوشته است. یعنی اگه تا آلا..ه؟ جداً دست آقا یا .. درد نکنه که خیلی عالی جواب آرین را داده است.
رادیکال
Iran, Islamic Republic of
دستاندرکاران کبنا نیوز خدایی ش تریبون مقدس رسانه را در اختیار محدث . قرار ندین. آخه چرت و پرتهاش به درد رسانه نمی خوره. خواستی خودم واسه ت اخبار زیبایی از حیات وحش و طبیعت هر روز می فرستم.
مریم
Iran, Islamic Republic of
..تو واسه حاج پیشوا مثل ادامس فروش ای اقدسیه تهران میمونی.جوجه اندازه ای نیستی که پا تو کفش بزرگا کنی پس تا پاهات رو قطع نکردن بکش کنار....تواستان ما هیچ قوم وطایفه ای برتری برکسی نداره چون همه طایفه ها اونقدر که ادم فهیم دارن دو برابر نافهیم دارن...کوچولو اقای پیشوا یکی از باسوادترین شخصیت های این استانه مردی با اصالت وباظرفیت محدث اگه یک در هزارش ابرو وشخصیت ومال ونفوذ راشتی چه بر سر مردم این استان می اوردی تو ادمی که به مددجوهای خانم الله اکبر عجب صبری خدا دارد رحم نمیکنی بهتره به فکر نون شبت باشی نویسنده باید پاک باشد وبی طرف ابرومون رو بردی وسادات امامزاده علی گفتنت امام حسین میگه اگه دین نداری ازادمرد باش بدرود
دانشمند
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده اگر خیلی نویسنده ای برو از اونجایی دفاع کن یه روستایی به نام باشت ۹ مدیر کل داره و بسیاری از طوایف فقط تماشاگر هستند. امثال تو مریم خانم باید خانمی تون را بکنید این نوشتن ها و تحلیل کردن ها، مردش را می خواهد که شما نیستید. فکر آقای پیشوا با خواندن مطلب محدث فهمیده که چه خطایی را مرتکب شده است. شما جوجه نویشنده فحاش، جالا حالاها دم درب ایستاده و کفش ها را جفت کنید. بنازم محدث را که به راستی شجاع و حقیقگو است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1