تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۶۴۲۴۴

موفقیتی دیگر برای شرکت نفت گچساران

۶
۰
کبنا ؛bavarsadمدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد موفقیت شرکت نفت گچساران در تمدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریتی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از موفقیت این شرکت در تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریتی (QHSE- MS) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، محمد باورساد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریتی (QHSE- MS) شد.

وی افزود: این شرکت در راستای رسالت خطیر خود در راه رسیدن به استانداردهای جهانی و استقرار سیستم‌های مدیریتی، موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه های بین‌المللی مدیریتی (QHSE- MS) شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ممیزی انجام شده توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه (SGS)، تصریح کرد: شرکت نفت گچساران موفق به تجدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریتی استقرار یافته شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001:2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS18001:2007 و همچنین تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ISO/TS29001:2010، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE E&P FORUM شده است.

وی تمدید و دریافت این گواهینامه‎ها را از دستاوردهای اداره سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت نفت و گاز گچساران برشمرد و گفت: این شرکت در سال‌های استقرار سیستم‌های مدیریت استاندارد بین‌المللی توانسته است در فرآیندگرایی، نگرش سیستمی، تعیین اهداف سالیانه، پیگیری مستمر اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه و توجه ویژه به مسائل زیست محیطی با تلاش مدیران، روسا و کارشناسان اهداف خود را محقق سازد.

باورساد یادآور شد: با استقرار سیستم‌های مدیریتی دیدگاه فرآیندگرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت کارکنان در تمامی سطوح سازمان، نهادینه و رضایت‎مندی کارکنان، مشتریان و جلب‌نظر افراد ذی‌نفع سرلوحه فعالیت‎ها قرار گرفته و همچنین سالیانه اهداف سازمان در جهت بهبود عملکرد و سیستم‎های استقرار یافته تدوین، تصویب، اجرایی و به‎صورت ماهیانه پایش و تجزیه و تحلیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه سخنان خود نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه‌سازمان برشمرد و عنوان کرد: مشارکت کارکنان در فرآیند حفظ، نگهداری و ارتقای سیستم مدیریتی (QHSE- MS) از مهمترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی، پیگیری، تلاش و زحمات همه همکاران سازمان به‌ویژه اداره سیستم‎ها و بهره‎وری در این زمینه جای تقدیر و تشکر فروان دارد.

گفتنی‎است شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در گستره بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان در زمینه نفت و گاز و مایعات گازی فعالیت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
United States
جناب باورصاد
مدیر عامل محترم شرکت نفت وگاز گچساران
باسلام

. کار درستی نیست اینجانب که در این زمینه تجربه دارم نکاتی را خدمتتان عرض مینمایم

1- اگر شرکت نفت و گاز گچساران دارای سیستم HSEQ.MS بوده که کار شاقی انجام نداده اید آن را تجدید اعتبار نموده اید هر چند که سیستم کنونی امور HSE آن شرکت دارای ..که حاضرم در هرنقطه ای با حضور رسانه ها در این خصوص به مناظره بپردازم تا متوجه شوید که جزء هزینه های زیادی هیچ صودی برای ان شرکت در بر نخواهد داشت

HSEQ.MS یعنی سیستم یکپارچه مدیریت ایمنی وبهداشت ومحیط زیست
که اعطای این گواهینامه مستلزم رعایت چکلیستی است که از طرف شرکت صادر کننده برحسب ریسک های خطر ووضعیت موجود آن شرکت طراحی میشود
احمد
Iran, Islamic Republic of
.دادین تا گواهینامه رو گرفتین؟؟
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
این گواهینامه ها پولی هستند نفت فروشی سیار یر کوچه خونه مادربزرگ هم این گواهینامه ها را داره و سال به سال تمدید میکنه
حامي حاج محمد
Iran, Islamic Republic of
حاج ممد مرد عمل
سهراب
Iran, Islamic Republic of
گرفتن این مدارک اصلا" کار سختی نیست و فقط با پرداخت پول و صرف کمی وقت می تونیم همه این عنوانها رو گرفت،الان هر اداره ای اینها رو داره چه برسه به تمدید کردن
دوگنبدان مظلوم
United States
اگر راست میگوئید بفرمائید که چند بشکه نفت به تولید اضافه گشته از زمان بدست گرفتن این مسند بواسطه شما ؟

آن را شاید بتوان جزء وظیفه شما تلقی نمود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1