کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موفقیتی دیگر برای شرکت نفت گچساران

30 شهريور 1393 ساعت 10:48


bavarsadمدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد موفقیت شرکت نفت گچساران در تمدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریتی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از موفقیت این شرکت در تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریتی (QHSE- MS) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، محمد باورساد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریتی (QHSE- MS) شد.

وی افزود: این شرکت در راستای رسالت خطیر خود در راه رسیدن به استانداردهای جهانی و استقرار سیستم‌های مدیریتی، موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه های بین‌المللی مدیریتی (QHSE- MS) شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ممیزی انجام شده توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه (SGS)، تصریح کرد: شرکت نفت گچساران موفق به تجدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریتی استقرار یافته شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001:2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS18001:2007 و همچنین تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ISO/TS29001:2010، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE E&P FORUM شده است.

وی تمدید و دریافت این گواهینامه‎ها را از دستاوردهای اداره سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت نفت و گاز گچساران برشمرد و گفت: این شرکت در سال‌های استقرار سیستم‌های مدیریت استاندارد بین‌المللی توانسته است در فرآیندگرایی، نگرش سیستمی، تعیین اهداف سالیانه، پیگیری مستمر اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه و توجه ویژه به مسائل زیست محیطی با تلاش مدیران، روسا و کارشناسان اهداف خود را محقق سازد.

باورساد یادآور شد: با استقرار سیستم‌های مدیریتی دیدگاه فرآیندگرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت کارکنان در تمامی سطوح سازمان، نهادینه و رضایت‎مندی کارکنان، مشتریان و جلب‌نظر افراد ذی‌نفع سرلوحه فعالیت‎ها قرار گرفته و همچنین سالیانه اهداف سازمان در جهت بهبود عملکرد و سیستم‎های استقرار یافته تدوین، تصویب، اجرایی و به‎صورت ماهیانه پایش و تجزیه و تحلیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه سخنان خود نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه‌سازمان برشمرد و عنوان کرد: مشارکت کارکنان در فرآیند حفظ، نگهداری و ارتقای سیستم مدیریتی (QHSE- MS) از مهمترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی، پیگیری، تلاش و زحمات همه همکاران سازمان به‌ویژه اداره سیستم‎ها و بهره‎وری در این زمینه جای تقدیر و تشکر فروان دارد.

گفتنی‎است شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در گستره بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان در زمینه نفت و گاز و مایعات گازی فعالیت دارد.


کد مطلب: 64244

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64244/موفقیتی-دیگر-شرکت-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1