تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۶۲۰۴۵

برخی دنبال تقابل میان بسیج و دانشگاه هستند

۱
۰
کبنا ؛نشست هم‌افزایی بسیج دانشجویی با دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد
نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برگزار شد که در این نشست رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج دانشجویی در کنار علم‌آموزی وظیفه بصیرت‌افزایی در میان دانشجویان را بر عهده دارد، گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب تاکنون نقش بزرگی در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی داشته است.
عباس ظریفی افزود: دانشجو در کنار بحث‌های علمی به بینش و تفکر سیاسی و فرهنگی نیاز دارد و بسیج دانشجویی می‌تواند به بهترین شکل ممکن این بینش را در بین دانشجویان ایجاد کند.
وی ادامه داد: مراکز علمی کاربردی استان نیز در همه حال آمادگی حضور بسیج را در کنار خود چه به عنوان بسیج دانشجویی و چه بسیج اساتید دارد و از فعالیت‌های این 2 قشر بسیج در مراکز خود حمایت می‌کنیم.
ظریفی تصریح کرد: بسیج دانشجویی از مهم‌ترین تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها به شمار می‌رود که بیشترین عضو را به خود اختصاص داده است و دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان هم از این تشکل و عضویت در آن استقبال می‌کنند.
در ادامه هر یک از روسای مراکز علمی کاربردی استان و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در خصوص نحوه و چگونگی فعالیت‌های بسیج بحث و تبادل‌نظر کردند.
***
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:
برخی دنبال رفتار مقابله‌جویانه میان بسیج و دانشگاه هستند
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دنبال رفتار مقابله‌جویانه میان بسیج و دانشگاه هستند.
شهرام مهدوی‌مطلق در نشست بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی و همچنین مسئولان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: همه اکنون در دانشگاه و بسیج یک وظیفه و رسالت مشترک داریم و آن مقابله با دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید برای هم‌افزایی بیشتر نشست‌هایی از این دست همواره وجود داشته باشد و ما در بسیج دانشجویی به نوبه خود با همه مراکز دانشگاهی به خصوص مراکز علمی کاربردی و آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای ارتباط و تعامل خواهیم داشت.
مهدوی‌مطلق افزود: در خصوص کارهای فرهنگی و سیاسی بسیج دانشجویی در چارچوب همان ضوابط وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی عمل می‌کند و خود را موظف به حدود و چارچوب‌های تعیین شده می‌دانیم.
وی از ظرفیت‌های بالای مراکز علمی کاربردی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سخن به میان آورد و تصریح کرد: بسیج دانشجویی با همه توان در خدمت این مراکز است و در بسیاری از امور از جمله در خصوص اعزام کاروان‌های راهیان نور همکاری لجستیکی با دانشگاه خواهد کرد.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از استقبال قابل وصف دانشجویان از عضویت در بسیج دانشجویی این استان گفت و افزود: نوعی هویت‌بخشی در این شور و شعور برای عضویت در بسیج دانشجویی به چشم می‌خورد و ما نیز با آغوش باز پذیرای همه دانشجویان فارغ از نگاه‌های تنگ سیاسی هستیم.
مهدوی‌مطلق با انتقاد از نوع نگرش و تفکری که به دنبال ترویج نوعی رفتار مقابله‌جویانه میان بسیج و دانشگاه هستند، تصریح کرد: بسیج در کنار دیگران و نه به عنوان رقیب بلکه به عنوان یک حمایت کننده حضور خواهد داشت و هیچ‌گاه در تشکیلات‌های دیگر حل و هضم نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو0
Iran, Islamic Republic of
باسلام
.. خودت هم باور .... خودت بهتر از هر کسی میدونی حق رضایی بود .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1