تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۵۹۳۷۳

تاجگردون، چتری برای تمام فصول

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛عادل ضربی

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

اخلاق و انصاف حکم می کند فارغ از تمام منازعات سیاسی، گاهی به پاس عُلقه و وابستگی برخی از افراد به آب و خاک پدری، باید کلاه از سر برداشت و آفرین گفت .

وشاید بیراه نگفته ایم اگر ادعا کنیم که دکتر تاجگردون از معدود افرادی است که چه در حاکمیت جریان رقیب و چه در حال حاضر خود را به پازل اجرایی دولت ها قبولانده است. حلقه ی مفقوده ای که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی شکوفا شد و آرا و اندیشه های اقتصادی او، بهارستان نشین ها را مجاب کرد که سکان مهمترین کمیسیون مجلس را به ایشان بسپارد.

نسخه های تجویزی ایشان، در دولت ها گاهی مورد بی مهری قرار می گرفت ولی اکنون به عنوان چهره ای نام آشنا در اقتصاد کشور، زاگرس نشینان را به نام ایشان می شناسند. نیک میدانیم اگر اراده میکرد می توانست در سطوح بالای مدیریتی کابینه تدبیر و امید جایگاهی داشته باشد. اما پیمان با موکلین خود را بر همه چیز ارجحیت داد و طعم شیرین خدمت را تنها در دستهای پینه بسته ی پدران و مادرانی می دید که به قول حسین پناهی هنرمند نام آشنا و فقید دیارمان؛ اشک بیش از آب چهره ی آنان را شسته است. این روزها عده ای حرمت قلم را نگه نمی دارند و به بهانه های مختلف به ایشان می تازند. اسب سرکش تعصب را تا جایی باید نهیب زد که عرصه بر عقلانیت تنگ نشود. ناگفته پیداست که دولت تدبیر و امید بنا به نظریه سیستمی، برای پیشبرد اهداف خود، از ایشان به عنوان مشاوری کارآزموده و مجرب، در چینش و ساختار اجرایی استان نظرخواهی میکند. رگه های تعصب جناحی که در نمایندگان پیشین و حتی حال حاضر استان وجود داشت و دارد، نزد ایشان جایگاهی ندارد. نشان به آن نشان که با گذشت یکسال و اندی از استقرار دولت تدبیر و امید، شاید شاهد تنها تغییر چهل درصدی در مدیران ارشد استانی بوده ایم. تا جایی که حتی گاهی از سوی افراطیون جریان منتسب به ایشان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.اما ایشان همواره پایبندی خود را به سه اصل مثلث توسعه یعنی تخصص، تعهد و برنامه ریزی به اثبات رسانده است. اقدامات ایشان برای خروج استان از بن بست های اقتصادی از نوع اقدامات مُسَکِنی دولت های قبل نیست و باید به ایشان فرصت کافی و اعتماد لازم داده شود تا در بلند مدت برنامه های خود را عملیاتی نماید و صد البته برای تسریع در دستیابی به این برنامه ها، فرصت انتخاب تیم کاری نیز باید به ایشان داده شود. مردی که فصل نمی شناسد و همواره همچون چتری تمام استان را در بر گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
طلا که پاکه چه منتش به خاکه!
بذار این دوستان اصولگرای تندرو که فقط میخوان میدون دست خودشون باشه (که البته خیلی وقتهم دستشون بودو هیچ کاری نکردن) هرچی میخوان بگن از ارزش های دکتر تاجگردون ذره ای کم نمیشه.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
من خودم چندین دوره کلا به خانواده تاجگردون رای دادم ، و منکر بعضی از کارهای حاج غلام نمی شوم ، ولی بعنوان یک نفره تحصیل کرده این شهر واقعا از بعضی کارهای جناب آقای تاجگردون دلخورم .اولین و عمده ترین انتقاد من و همفکرانم و دوستانم به نماینده محترم اینه که خود ایشون به عنوان یک دانشگاهی و تحصیل کرده دانشگاه نباید اجازه بدهدافراد امی و بیسواد در مورد مسایل کلان مخصوصا دانشگاه (دانشگاه آزاد گچساران) دخالت کنند ، متاسفانه امروز افرادی بی سر و بی پا دارند در مورد مسائل کلان دانشگاه آزاد تصمیم می گیرند و عامل عمده این کار ضعف رئیس دانشگاه آزاد است ، که متاسفانه در دو سال مدیریتش به اندازه 20 سال به دانشگاه و وجه دانشگاه و رتبه دانشگاه زد و دانشگاهی که روزی یکی از قطبهای علمی در جنوب بود و با دانشگاههای بزرگ رقابت میکرد ضربه زده. دانشگاه در این دو سال آنقدر آفت کرده که حالا در پرداخت هزینه های جاری خود عاجز است. تعداد دانشجویان دانشگاه در دوره مدیریت ایشان از 12000 نفر به 4000 نفر رسیده دقیقا به تعداد دانشجویان دانشگاه دهدشت که 4 سال پیش راه اندازی شد. بدتر از همه دادن مسولیت به افراد بی سواد و متملق و خبرچین به جای افراد باسابقه و تحصیل کرده و دارای استقلال و متنفر از مجیز گویی . رئیس دانشگاهی که صرفا دنبال اهداف شخصی خودش است و دانشگاه را وسیله ای قرار داده برای رسیدن به اهداف و امیال پلیدش میخواهد. رئیسی که به نظر من مغزش به اندازه مغز گنجشک هم نیست و جهان بینی و دیده او تا حدکثر نوک دماغش است و نه بیشتر. امروز دانشگاه گچساران در استانه مرگی است تدریجی که از دو سال پیش با ریاست .کلید خورده و الان به میمنت هنر رئیس آن و مساعدت نماینده اش جناب آقای تاجگردون دارد نفسهای آخرش را میکشد.
بعنوان کسی که سالها در دانشگاه گچساران و شهرهای اطراف سابقه تدریس و خدمت داشته ام تا کنون تا این حد جو دانشگاه را متشنج و نا امید کننده ندیده بودم .
جناب آقای تاجگردون بعنوان یک دانشگاهی ، یک اطلاح طلب و... وظیفه شما دفاع از عملکرد شخصی ....نیست . مطمئن باش ضعیف ترین بچه این شهر بهتر از ایشان دانشگاه را اداره می کنند.
جناب آقای تاجگردون خواهشا تا دانشگاه نیم نفسی دارد تصمیمی عاجل بگیرید و این لکه ننگ را (حمایت بی مورد از.) را از دامن خود پاک کنید. اگر امروز کوتاهی کنی فردا کسی شما را نخواهد بخشید.
جناب آقای تاجگردون ما درد شما را می دانیم، می دانیم که . با تملق گویی شما و اطرافیانتان مثل زالو خود را به دانشگاه چسپانده و ول کن دانشگاه نیست.
دوست عزیزم ، برادر بزرگوارم ، نماینده محترم شهرم ما می دانیم که.ی برای اینکه بر کرسی ریاست بماند تملق هر کسی را میکند (حتی حاضر است به پای نزدیکان شما بیفتد تا از کرسی ریاست نیفتد).ما می دانیم .کارش شده . اطرافیان شما ، می دانیم شغلش شده مجیز گویی آقایان .... است ، می دانیم اینقدر خود را ذلیل کرده که روزی 2تا 3 بار به برادر زاده محترم شما که در پتروشیمی کار میکند سر میزند و... تملق گویی می کند. می دانیم ایشان برای اینکه بمانند حاضرند در برابر خردسال ترین فرد خانواده شما سر تعظیم فرود بیاورد، تا بماند و روزگار دانشگاه را سیاه تر کند.
اما برادرم ، عزیزم آیا خدای ناکرده شما هم از مجیز گویی افراد معلوم الحالی مثل. دلخوشید و خوشحال میشوید؟ اگر چه دوستانم میگویند که اینطور است. اما نمی دانم چرا من میگوییم نه... شاید من هم خودم را گول میزنم.
امیدوارم که حمایتهای شما باعث نشود که افراد بی لیاقت در دانشگاه و ... مسولیت بگیرند. زیرا باید اعتقا داشته باشیم برای پیشرفت شهرمان باید از افراد شایسته ولو مخالفمان حمایت کنیم.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
من خودم چندین دوره کلا به خانواده تاجگردون رای دادم ، و منکر بعضی از کارهای حاج غلام نمی شوم ، ولی بعنوان یک نفره تحصیل کرده این شهر واقعا از بعضی کارهای جناب آقای تاجگردون دلخورم .اولین و عمده ترین انتقاد من و همفکرانم و دوستانم به نماینده محترم اینه که خود ایشون به عنوان یک دانشگاهی و تحصیل کرده دانشگاه نباید اجازه بدهدافراد امی و بیسواد در مورد مسایل کلان مخصوصا دانشگاه (دانشگاه آزاد گچساران) دخالت کنند ، متاسفانه امروز افرادی بی سر و بی پا دارند در مورد مسائل کلان دانشگاه آزاد تصمیم می گیرند و عامل عمده این کار ضعف رئیس دانشگاه آزاد است ، که متاسفانه در دو سال مدیریتش به اندازه 20 سال به دانشگاه و وجه دانشگاه و رتبه دانشگاه زد و دانشگاهی که روزی یکی از قطبهای علمی در جنوب بود و با دانشگاههای بزرگ رقابت میکرد ضربه زده. دانشگاه در این دو سال آنقدر آفت کرده که حالا در پرداخت هزینه های جاری خود عاجز است. تعداد دانشجویان دانشگاه در دوره مدیریت ایشان از 12000 نفر به 4000 نفر رسیده دقیقا به تعداد دانشجویان دانشگاه دهدشت که 4 سال پیش راه اندازی شد. بدتر از همه دادن مسولیت به افراد بی سواد و متملق و خبرچین به جای افراد باسابقه و تحصیل کرده و دارای استقلال و متنفر از مجیز گویی . رئیس دانشگاهی که صرفا دنبال اهداف شخصی خودش است و دانشگاه را وسیله ای قرار داده برای رسیدن به اهداف و امیال پلیدش میخواهد. رئیسی که به نظر من مغزش به اندازه مغز گنجشک هم نیست و جهان بینی و دیده او تا حدکثر نوک دماغش است و نه بیشتر. امروز دانشگاه گچساران در استانه مرگی است تدریجی که از دو سال پیش با ریاست کلید خورده و الان به میمنت هنر رئیس آن و مساعدت نماینده اش جناب آقای تاجگردون دارد نفسهای آخرش را میکشد.
بعنوان کسی که سالها در دانشگاه گچساران و شهرهای اطراف سابقه تدریس و خدمت داشته ام تا کنون تا این حد جو دانشگاه را متشنج و نا امید کننده ندیده بودم .
جناب آقای تاجگردون بعنوان یک دانشگاهی ، یک اطلاح طلب و... وظیفه شما دفاع از عملکرد شخصی مثل .نیست . مطمئن باش ضعیف ترین بچه این شهر بهتر از ایشان دانشگاه را اداره می کنند.
جناب آقای تاجگردون خواهشا تا دانشگاه نیم نفسی دارد تصمیمی عاجل بگیرید و این لکه ننگ را (حمایت بی مورد از محمودی ) را از دامن خود پاک کنید. اگر امروز کوتاهی کنی فردا کسی شما را نخواهد بخشید.
جناب آقای تاجگردون ما درد شما را می دانیم، می دانیم که .با. و اطرافیانتان .خود را به دانشگاه چسپانده و ول کن دانشگاه نیست.
دوست عزیزم ، برادر بزرگوارم ، نماینده محترم شهرم ما می دانیم که .برای اینکه بر کرسی ریاست بماند تملق هر کسی را میکند (حتی حاضر است به پای نزدیکان شما بیفتد تا از کرسی ریاست نیفتد).ما می دانیم ..دی کارش شده ..اطرافیان شما ، می دانیم شغلش شده مجیز گویی آقایان .... است ، می دانیم اینقدر خود را ذلیل کرده که روزی 2تا 3 بار به برادر زاده محترم شما که در پتروشیمی کار میکند سر میزند و... تملق گویی می کند. می دانیم ایشان برای اینکه بمانند حاضرند در برابر خردسال ترین فرد خانواده شما سر تعظیم فرود بیاورد، تا بماند و روزگار دانشگاه را سیاه تر کند.
اما برادرم ، عزیزم آیا خدای ناکرده شما هم از مجیز گویی افراد معلوم الحالی مثل .دلخوشید و خوشحال میشوید؟ اگر چه دوستانم میگویند که اینطور است. اما نمی دانم چرا من میگوییم نه... شاید من هم خودم را گول میزنم.
خامی
Iran, Islamic Republic of
اه اه اه چاپلوسی و پاچه خواری دوره ش تمام شده.
شرمت الله
Europe
درود
انتقاد
Iran, Islamic Republic of
چقد تملق و چاپلوسی آخه.طبیعتا هر شخصی داری نقاط ضعف و قوته و کسی نمیتونه منکر این حرف بشه.دکتر هم از این قاعده مثتثنی نیست و مطمینا بزرگترین ضعف ایشان معظلبیکاری این شهرستانه.پس طوری مطلب نزنید کهگویی از یک قدیس تمیجید میکنید.کسی منکر زحمات دکتر نیست و صد در صد ایشان جزو مفاخر این کشور است.اما نژاد پرستانه و طایفه گرانه مطلب نزنید
کبنا کجائی؟
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی جناب آقای عکاشه
رسالت یه مطبوعاتی این است که اخبار و حقایق و حتی کامنت های خوانندگان خود را ( در صورتی که از الفاظ و کلمات زشت و رکیک استفاده استفاده نکرده باشد) بدون سانسور منعکس کند. کما اینکه در بالا کامنت خوانندگان را منعکس کرده اید، اما متاسفانه مدتی است یکطرفه کامنت منتقدین محمودی رییس دانشگاه آزاد را که اتفاقا کامنت گذاران از قشر تحصیل کرده و فرهیخته شهر هستند حذف و اصلا منعکس نکرده اید و این برای یک سایت محلی که میخواهد خوانندگان خود را حفظ کند خطرناک است . در این چند روزه کامنت های زیادی از طرف اینجانب و دوستانم در ذیل اخبار و تحلیلهای سایت شما درج گردید اما متاسفانه تا کنون انعکاس نیافته و احتمالا در زیر تیغ گیوتین سانسور شما (که در این مدت سعی کرده اید اخبار دانشگاه آزاد سانسور شود) از بین رفته است.
اما در این مدت دیده شده در زیر بعضی تحلیلها و اخبار کامنت های درج شده که پر است از الفاظ و کلمات زشت است اما به راحتی در سایت شما منعکس می شود.
ما به عنوان یک قشر تحصیل کرده لااقل انتظار داریم کامنت های دوستان را در مورد وضع دانشگاه گچساران منعکس کنید تا لااقل صدای این قشر فرهیخته به گوش کسانی برسد که خود را به خواب زده اند و دانشگاه را قربانی معاملات خود کرده اند.
ممنون
عاصی
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی جناب آقای عکاشه
رسالت یه مطبوعاتی این است که اخبار و حقایق و حتی کامنت های خوانندگان خود را ( در صورتی که از الفاظ و کلمات زشت و رکیک استفاده استفاده نکرده باشد) بدون سانسور منعکس کند. کما اینکه در بالا کامنت خوانندگان را منعکس کرده اید، اما متاسفانه مدتی است یکطرفه کامنت منتقدین محمودی رییس دانشگاه آزاد را که اتفاقا کامنت گذاران از قشر تحصیل کرده و فرهیخته شهر هستند حذف و اصلا منعکس نکرده اید و این برای یک سایت محلی که میخواهد خوانندگان خود را حفظ کند خطرناک است . در این چند روزه کامنت های زیادی از طرف اینجانب و دوستانم در ذیل اخبار و تحلیلهای سایت شما درج گردید اما متاسفانه تا کنون انعکاس نیافته و احتمالا در زیر تیغ گیوتین سانسور شما (که در این مدت سعی کرده اید اخبار دانشگاه آزاد سانسور شود) از بین رفته است.
اما در این مدت دیده شده در زیر بعضی تحلیلها و اخبار کامنت های درج شده که پر است از الفاظ و کلمات زشت است اما به راحتی در سایت شما منعکس می شود.
ما به عنوان یک قشر تحصیل کرده لااقل انتظار داریم کامنت های دوستان را در مورد وضع دانشگاه گچساران منعکس کنید تا لااقل صدای این قشر فرهیخته به گوش کسانی برسد که خود را به خواب زده اند و دانشگاه را قربانی معاملات خود کرده اند.
ممنون
بی نام
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم درخصوص تبدیل وضعیت جانبازان گچساران از رسمی به کارمندی چکار کردی ما مخلص هرچه آدم بافهم وشعورهستیم
اسدی
Iran, Islamic Republic of
مامخلص هرچه آدم بافهم وشعور هستیم
حسنی
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم ودلسوز نتیجه تبدیل وضعیت جانبازان نفت گاز گچساران از کاگر رسمی به کارمندی چه شد آیا میشه امید ی داشت
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1