تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۵۹۰۶۸

پاسخ چمن به عضو شورا/زبان شکر برخی در استان کوتاه است

۲۲
۰
کبنا ؛chman-kebnaرئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 میلیون برای بازسازی، تعمیرات و مجهز کردن بخش‌های مختلف به تجهیزات مدرن روز دنیا به بیمارستان امام سجاد(ع) اختصاص داده شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج،  رضا چمن ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها و اعضای شورای اسلامی استان در انتقاد از علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد کارهای مثبت را هم ببینند.
چمن در ادامه گفت: متأسفانه زبان شکر برخی در استان کهگیلویه و بویراحمد کوتاه است و در انتقاد از علوم پزشکی کارهای مثبت را نمی‌بینند و اگر هم می‌بینند ناقص می‌بینند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که تلویحاً به فراخوان عضو شورای شهر یاسوج در بیمارستان امام سجاد(ع) انتقاد کرد، در ادامه اظهار داشت: تعمیرات بیمارستان امام سجاد(ع) بر اساس قانون و مصوبات وزارت بهداشت بوده و آقایان به جای اینکه این کار را تحسین کنند، ناشکری می‌کنند.
رضا چمن نقد رسانه‌ها را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: نقدها را با زبان تشکر و دیدن اقدامات خوب حوزه سلامت و درمان صورت گیرد.
چمن با بیان اینکه بیمارستان امام سجاد(ع) از بدو تأسیس تا کنون بخش ICU نداشته، افزود: بخش ICU بیمارستان  مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان و با تخت‌های مجهز به سیستم‌های روز دنیا راه‌اندازی شد.
وی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به سه بخش دانست و افزود: این سه بخش مربوط به نیروی انسانی، فضای فیزیکی و تجهیزات است که هم‌اکنون 225 متخصص در این استان حضور دارند.
چمن با تاکید بر اینکه کارهای مثبت علوم پزشکی دیده نمی‌شود، اظهار داشت: برنامه‌ای طراحی شده که 100 دستیار متخصص اهل استان کهگیلویه و بویراحمد را که در سایر استان‌های دیگر مشغول به خدمت هستند را برای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد جذب کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: زمینه‌های جذب این دستیارهای متخصص را فراهم کردیم که  رسانه‌ها و سایر مسئولان تقاضا داریم در حوزه سلامت و درمان به کمک ما بیایند.
چمن گفت: 18 هزار بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بعد از اجرای طرح سلامت بستری شدند و از خدمات نظام سلامت و بیمارستان‌ها استفاده کردند.
وی با بیان اینکه از همه دستگاه‌ها بویژه از شورا و شهرداری‌ها انتظار همکاری بیشتر داریم، بیان کرد: جاده دسترسی به بیمارستان یاسوج مشکلات زیادی را برای بیماران و بیمارستان ایجاده کرده که باید در این مورد چاره‌ اندیشی شود.
چمن در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان پرداخت و اظهار کرد: کمبود پزشک عمومی در مراکز درمانی شهرستان‌ها از مشکلاتی است که حوزه بهداشت و درمان با آن روبرو است، البته برخی از استان‌ها 50 درصد مراکز درمانی آن بدون پزشک هستند که در استان کهگیلویه و بویراحمد فقط دو مرکز فاقد پزشک عمومی است.
وی از زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان در دوره‌های گذشته خبر داد و افزود: بعد از اجرای طرح نظام سلامت در کهگیلویه و بویراحمد این معضل به شدت در این استان کاهش پیدا کرده است و الان کمتر کسی است که با این پدیده زشت روبرو شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی به دعوا و جدال‌های که گاهاً دامن‌گیر حوزه سلامت می‌شود اشاره کرد و افزود: بنده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گاهی ساعت‌ها از وقت خود را باید صرف رفع این دعوا و اختلافات کنم.
چمن تصریح کرد: نمی‌دانم بروم دنبال متخصص یا دعواها و اختلاف‌نظرها را سروسامان دهم.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هرچه وظیفه ات است همان را انجام بده
Iran, Islamic Republic of
روند اجرای طرح تحول سلامت در استان قابل تقدیر است
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت برنامه های جدید نظام سلامت در خور تحسین است اجرشان با خدا
آشنا
Iran, Islamic Republic of
قدر دکتر چمن رو بدونیم.
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر روش و منش علمی و منطقی استاد ارجمند جناب دکتر چمن که اعتباردانشگاه علوم پزشکی استان را بالا برده و شاهد قرار گرفتن دانشگاه در جایگاه واقعی خود هستیم. خدا قوت مدیر باصلابت
مسعود
Iran, Islamic Republic of
با اجرای نظام تحول سلامت چهره بهداشت و درمان استان متحول شده است خدا خیرشان بدهد
محمد م
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همه گزارشات همینجوری اصولی و واقع بینانه تهیه بشه الحق که برنامه های مدیریتی دکترچمن سیمای سلامت را در استان مامتحول کرده است ولی باید زمان داد تا ظرف چندسال تغییرات اساسی صورت گیرد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای دکترچمن مدیرلایق که هم دفاع می کنندازپرسنل خود وهم انتقادها را کاملا نفی نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
تشکر فراوان از کبنا و آقای کمایی که واقعیت ها را خیلی خوب پوشش خبری می دهند و بخشی از عملکرد قابل تقدیر علوم پزشکی استان را انعکاس داده اند.
ح
Iran, Islamic Republic of
ارائه خدمات درمانی توسط پرسنل قابل تحسین است ازهمه ممنونیم
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی این استاد دانشگاه سخن خیلی درستی گفته:
شکر نعمت نعمتت افزون کند....
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میگه. البته شما رسانه ها هم مقصرید. تحمل علوم پزشکی ها قابل تحسینه
از باشت
Iran, Islamic Republic of
فقط زبون بازی
چرام
Iran, Islamic Republic of
مردم غیورچرام به اقای چمن افتخار میکند.واقعا خدماتش بی نظریه .دکترایول داری
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
رییس دانشگاه علوم پزشکی از مدیران پرتلاش و متخصص رشته پزشکی و مدیریت انشالا طرح تحول با جدیت به پیش برود
بهیار
Iran, Islamic Republic of
چرا نیمه پر لیوان را نمی بینیم و فقط ان قسمت خالی را می بینیم این همه خدمات شبانه روزی و این همه پیگیری مشکلات نادیده گرفته می شود حذف پدیده زیر میزی و کمترین پرداخت از جیب مردم و جلب رضایت عمومی باید مد نظر مردم فهیم استان قرار گیرد و در این زمینه هم رسانه ها وهم مردم و مسئولین متولیان سلامت را همکاری وهمیاری و حمایت کنند . امید واریم این خدمات به همین شتاب و جدیتی که ریئس دانشگاه دارند ادامه یابد.
شادگان
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن از مدیران لایق کشوری است..
شلالدان
Iran, Islamic Republic of
کاش همه ی مدیران کشور مثل دکتر چمن و دکتر اسدپور محجوب و خوب بودند.
از دیشموک
Iran, Islamic Republic of
از خدمات مدیران علوم پزشکی ممنون هستیم اجرشان باسیدالشهدا
شبکه دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بین خود وخدا بانماینده معامله نکن ومدیرنالایق شبکه دهدشت راعوض کن که درروزقیامت جوابگوی ندانم کاریها خواهی بود
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
با تقدیر از کارکنان بیمارستانها و معاونت درمان و روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی که در این چند ماه از شروع طرح تحول نظام سلامت که کار اضافه ای علاوه بر کارهای روزمره به آنها تحمیل شد و بدون دریافت هیچگونه اضافه کاری در خدمت مردم بوده اند و تشکر از رسانه ها که زبان گویای جامعه می باشند که هرگاه واقعیات را نشر می کنند مورد هجمه قرار می گیرند .
گرمسیری اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیر شبکه دهدشت خیلی مورد تایید نماینده نیست و اگر به خواست نماینده بود تا حالا کس دیگری جایگزینش شده بود. بعدش هم انصافا کارش خیلی خوبه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1