تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۵۸۲۳۲

آغاز گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد

۵
۰
کبنا ؛با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج،  با حضور غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد، مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستانی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی کلنگ گازرسانی روستای راهمالی با حضور گسترده اهالی این منطقه به زمین زده شد.13930511000642_PhotoA

در این مراسم غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه اگر گازرسانی در چنین مناطقی انجام نشود در آینده دیگر هیچ‌گاه منابع طبیعی و درختان جنگلی حفظ نخواهند شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کاری من به عنوان نماینده مردم است که برای حفظ جنگل‌ها گازرسانی به مناطق روستایی را پی‌گیری کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم منطقه راهمالی علاوه بر گاز مشکلات دیگری نیز دارند که آن‌ها را به جد پی‌گیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از جمله این مشکلات می‌توان به آبرسانی این منطقه اشاره کرد که باید با همت مسئولان و مردم و پای کار آمدن پیمانکاران بومی و خیر این کار انجام شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای این کار یکی از پیمانکاران بومی و خیر منطقه پیشقدم شده تا موضوع آبرسانی راهمالی را با بودجه خود و تا هنگام تأمین اعتبار انجام دهد.

زارعی در ادامه از قول خود برای ساختن مسجد این منطقه گفت و افزود: شخصا دو میلیون تومان برای ساخت این مسجد کنار می‌گذارم تا با کمک مسئولان و خیران این منطقه را صاحب مسجد کنیم.

تأمین روشنایی روستاهای منطقه و همچنین حذف نقاط حادثه‌خیز از دیگر قول‌هایی بود که نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مردم راهمالی داد.

دراین بازدید حاج دهراب رضوانی از پیمانکار های با سابقه استان  که چندین پروژه عمرانی را در استان به اتمام رسانده اظهار کرد: به خاطر زارعی و دلسوزی که نماینده محترم برای خدمات رسانی به روستاها دارند بدون پول کار آبرسانی یه این روستا را شروع میکنم.

انتهای پیام/ علی اکبر پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

ذذ
Iran, Islamic Republic of
ای داد و بیداد
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
پاک هم
تو خبر قوم گرایی میکنی... یا از جبار کیانی تعریف و تمجید می کنی این هم از حاج دهراب دیگه نبود راستی مندنی پور داماتون است از اون هم بگو دیگه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع امیرکبیر بویراحمدودنا

بخدا برای این حرکت باید اشک شوق ریخت . من به عنوان یه دانشجو افتخار می کنم به ایشان چون تو این مملکت که همه می خورن یکی است که به فکر این مردم است . بیشتر موقع عصبانی می شویم می گوییم همه دزدن ولی زارعی مرده . حداقل می دونه که وظیفه خود را به نحو احسن انجام میده.


درود بر شرفت ونان حلالی که خوردی
sss
Iran, Islamic Republic of
آقای پاک روی وظیفه ای که داره فقط چیزی که میبینه و میشنوه مینویسه نه تعریفو تمجید میکنه اگه شما هم بودید میفهمیدید که جز حقیقت چیزی نیست نه. اینکه قوم گرایی میکنه ، از آقای پاک بابت خبر رسانی خوبش واقعا ممنونیم
علی صادقی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از آقای پاک ونظرش

اما برادر جنابعالی نظر شخصی خودت را بیان کردی و از روی تعصبات قومی اظهار نظر نموده ای وگرنه همان حاج دهرابی که جنابعالی میگی حاضر شده انشعابات آب روستای راهمالی را با هزینه خود انجام دهد تا اعتبارات تامین شود . درود بر حاج زارع فداکار و ضد خان و چاپلوسی
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1