کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد

13 مرداد 1393 ساعت 9:58


با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، گازرسانی منطقه راهمالی بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج،  با حضور غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد، مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستانی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی کلنگ گازرسانی روستای راهمالی با حضور گسترده اهالی این منطقه به زمین زده شد.13930511000642_PhotoA

در این مراسم غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه اگر گازرسانی در چنین مناطقی انجام نشود در آینده دیگر هیچ‌گاه منابع طبیعی و درختان جنگلی حفظ نخواهند شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کاری من به عنوان نماینده مردم است که برای حفظ جنگل‌ها گازرسانی به مناطق روستایی را پی‌گیری کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم منطقه راهمالی علاوه بر گاز مشکلات دیگری نیز دارند که آن‌ها را به جد پی‌گیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از جمله این مشکلات می‌توان به آبرسانی این منطقه اشاره کرد که باید با همت مسئولان و مردم و پای کار آمدن پیمانکاران بومی و خیر این کار انجام شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای این کار یکی از پیمانکاران بومی و خیر منطقه پیشقدم شده تا موضوع آبرسانی راهمالی را با بودجه خود و تا هنگام تأمین اعتبار انجام دهد.

زارعی در ادامه از قول خود برای ساختن مسجد این منطقه گفت و افزود: شخصا دو میلیون تومان برای ساخت این مسجد کنار می‌گذارم تا با کمک مسئولان و خیران این منطقه را صاحب مسجد کنیم.

تأمین روشنایی روستاهای منطقه و همچنین حذف نقاط حادثه‌خیز از دیگر قول‌هایی بود که نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مردم راهمالی داد.

دراین بازدید حاج دهراب رضوانی از پیمانکار های با سابقه استان  که چندین پروژه عمرانی را در استان به اتمام رسانده اظهار کرد: به خاطر زارعی و دلسوزی که نماینده محترم برای خدمات رسانی به روستاها دارند بدون پول کار آبرسانی یه این روستا را شروع میکنم.

انتهای پیام/ علی اکبر پاک


کد مطلب: 58232

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/58232/آغاز-گازرسانی-منطقه-راهمالی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1