تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۵۷۲۵۰

سیدقدرت اصولگراست و اصولگرا می ماند

۶۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛رحمانی اصلseydghodratخیلی وقت بود نمی خواستم پاسخی به مقاله ای یا اظهارنظری بدهم.
چند صباحی در سایت کبنا نیوز چنان به سید ما اصولگرایان تاخته اند که دلم نیامد قلمم را بر روی کاغذ نیاورم که این روزها چنان مطالبی و تهمت هائی نثار سید چشم سبز ما می کنند.
این لفب همانا بهترین لقبی است که تا کنون برای این مرد آورده اند و این را مدیون سردبیر این سایت می باشد.
این جوابیه به سه مطلب است. اولین مطلب در پاسخ به معلم عزیزمان آقای کفائی است. نمی دانم این معلم عزیز از کدام رفتار سیدقدرت آشفته شد که چنین بی محابا بر او می تازد.
سعی در ایجاد انشقاق بین اصولگرایان کرده اید. این را یک بار برای همیشه بگویم که ما اصولگرایان ثابت کرده ایم بر روی عقیده مان استواریم نه مانند شما، حالا که سهم تان را از قدرت به دست نیاورده اید با چنگ به صورت یار قدیمی تان می زنید و با زبان ایما و اشاره درخواست جایگاه از دست رفته تان را دارید.
شاید حضور حاج بهرام در پای سفره حاج غلام چنان برآشفته تان کرده که چنین می تازید؟!
شما در کارخود وامانده اید برای دیگران نسخه می پیچید؟ اختلافات بین چپ های موسوم به چپ قدیم و جدید بر همه عیان شده است، چرا جنگ تان را به جبهه اصولگرایان می کشانید و به شما یادآور می شوم جبهه ما سنگری به نام ولایت دارد و سلاحی به نام اعتقاد و چه غیر قابل نفوذ است این جبهه. پس پایتان را پس بکشید.
کل اگر طبیب بودی
سر خود دوا نمودی
اما برادر و هم طایفه ای عزیزم ایمان محمدپور فتح؛ چه شده است که از ائتلاف اصولگرایان چنین هراسانید؟ اگر چشم بینائی باشد سید چشم سبز ما شرط وحدتش را برای گروهی که دنبال وحدت هستند مثالی را زد که کسانی که دنبال وحدت هستید نباید بر سر حسینی پافشاری کنید که بر سر معیارها مباحثه کنید.
حال برادر این را از کجای تان آورده اید که منظور این است که اگر من نباشم وحدت شکل نمی گیرد؟
دوست ندارم مطلبم را طولانی کنم. فقط این پاسخ را می خواهم بگویم. عنوان کرده ای که ما اصولگرایان تنها راه امیدمان اختلاف بین اصلاح طلبان است. نمی خواهم بگویم به این مساله توجه نکرده ایم که اتفاقا بررسی کرده ایم ولی بعد متوجه شدیم «چپ قدیم» فقط 700 رای دارد و این مساله ای نیست که روی آن تمرکز کنیم.
ولی برادر هیچ اختلافی بین ما اصولگرایان وجود ندارد. خوشحال نباشید و ما نیز نگران نیستیم و نگرانی به خاطر این 700 رای نداشته و نداریم. پس مبارک خودتان.
همگان بدانند و شما هم بدان، قطعا سید چشم سبز ما یکی از نیروهای قدر و تاثیرگذار ماست که به این راحتی چشم مان را بر او نمی پوشانیم. همان گون که بر جعفری یار نبی زاده بزرگ نخواهیم پوشاند.
همان گونه که علی فولادی چنین حکمی برای ما دارد و حاج موحد، جشن ساز، صابری، خواجه زاده، بزرگواری و.. و همه بزرگان اصولگرای این منطقه و این افتخار ماست که در بین نیروهای ما اینقدر مردان بزرگی است که روی هر کدام دست می گذاریم می بینیم هر کدام اعتبار و اقتداری دارد و امروز چشمه ای از جریان را برای شما می گویم که چه کسانی دنبال وحدت هستند که دیگر خودتان بفهمید دیگر اختلافی وجود ندارد.
در جریان ما امروز اله کرم پورها و مرادی ها و راهی ها، قبادی ها، خان پایه ها، حسینی ها، رستمی ها، رحیمی ها، طلائی ها، سلیمانی ها، نجیبی ها، قاضی فرها، شکوهی ها، سعادت ها، علیزاده ها، اکبری ها، قنبری ها و... به دنبال وحدت هستند و آیا با این وصفی که آمد هنوز هم بیاد به فکر اختلاف بین شما باشیم؟
برادر محمدپور فتح؛
پیشنهادی می کنم. به جای این تحلیل ها و پافشاری ها بر روی مساله ای که وجود ندارد بروی قلمت را برای حل اختلاف بین خودتان و آن 700 رای را با بقیه آرای تان یکی کنید.
خود بهتر می دانی در این شهر چه می گذرد.
چرا باید لیستی از اصلاح طلبان که دارای گرید مناسبی نیستند از سوی نزدیکان تاجگردون به مدیرعامل نفت داده شود و در آن از او بخواهد اینها را بر سر کار بیاور و همزمان او نیز در تریبون ها و رسانه ها چماق را بر سر نفت گرفته و تهدید به افشاگری کند؟
پس کو افشای نام آنها که بر سر کار رفته اند. نکند در آن نام ها، از آشنایان شما نیز بود و یا از آشنایان نماینده. آن لیست معروف چه شد؟
چرا این همه نیروی متخصص در نفت پشت درها مانده اند و اسیر بازی سیاسیون در نفت شده اند؟ مگر شما نمی گفتید نفت نباید سیاسی شود؟ مگر پاکدل را با چه بهانه ای برداشتید؟
در بیمارستان نفت چه گذشت؟ دخالت های شما در این بیمارستان بر هیچ کس پوشیده نیست. از به کارگیری نیروها تا کوچک ترین مسائل مانند اضافه کاری کارکنان هم دخالت کردید.
در سایر ادارات چه خبر است و می دانید چه فشارهائی از سوی نزدیکان تاجگردون بر روسای ادارات برای اعطای استخدام ها، کمک های نهادهای حمایتی، وام ها و امتیازات دیگر وارد می شود؟
ولی در زمان سیدقدرت همه تصمیمات چه خوب و چه بد توسط مدیران گرفته می شد. برای نمونه می توانید از رمضان عباسی بپرسید که آیا فشاری از سوی سیدقدرت و نزدیکانش در شش سال شهرداری احساس کردی؟
شما در ریزترین مسائل ادارات دخالت داشته و مسئول همه اتفاقات نیز خودتان هستید. اینها فقط مشتی بود نمونه خروار که در آینده آنها را به رخ خواهیم کشید.
و اما دوست عزیزم از بویراحمد آقای محسن مدرس؛
قبل از انکه مطلب شما را پاسخ بگویم این نکته را بدان که نویسنده این مطلب در دور گذشته از آقای حسینی حمایت نکرده ام و این را به دفاع از جریان ریشه دار اصولگرائی است که یکی از ارکان آن سید قدرت است و خواهد بود یا به قول دوست گرامی مان، سیدی با چشمان سبز همواره از ما خواهد بود.
اشاره کرده ای به موضوع پول در انتخابات و همگان می دانند که نقش پول در انتخابات بویراحمد چه بوده است. نمی خواهم آدرس بدهم که خود بهتر از من می دانید چه را می گویم و از که می گویم و از چه.
بیان داشته اید که چرا سیدقدرت گفته دکتر خادمی آمدنش را مدیون آقای تاج گردون است. این را از کودکان دبستانی در دامنه زیبای سی سخت نیز بپرسی به پاسخ می رسی و آنها نیز می گویند اگر تاجگردون نبود خادمی هم نبود.
اشاره به موضوع دانشگاه آزاد یاسوج کرده ای و مدیریت های دیگر استان؟!
ای کاش مدیرکل های تان شهامت این را داشتند که بیایند و بگویند اگر پادرمیانی آقای تاجگردون نبود امروز هیچ یک بر این مناصب نبودند.
نمی خواهم از آقای تاجگردون دفاع کنم چون اصولگرای مانده بر عقایدم هستم ولی دلیلش این است تاجگردون تنها نماینده اصلاح طلب استان است و آقایان زارع و بزرگواری با دکتر ولایتی بودند.
برادر مدرسی عزیز افکارت را قبول ندارم چون بحث بویراحمد و گچساران را دوباره زنده می کنی و وارد این بازی نمی شوم. جهت اطلاع شما این حقیر آنقدر دوست داشتم دکتر زادباقری بر مسند دانشگاه بنشیند و حال نماینده شما که آینقدر قدرت دارد چرا نتوانست گزینه اولش را رئیس دانشگاه کند و مجبور به پذیرش دکتر بوستانی غیربومی و از یاران اصلاح طلب نزدیک به تاجگردون و اصلاح طلبان شد.
آماری می دهم که یک روز آقای هدایتخواه بالاترین معاون دانشگاه آزاد کشور را به بچه های این استان اعطا نمود و حال از یک رئیس نورآبادی که با زارع هیچ نسبتی ندارد این قدر خوشحال تان می کند؟ واقعا هیچ گاه هدایتخواه را نه با زارع و نه با هیچ کس دیگر مقایسه نکنید.
اشاره ای به بشقاب معروف کرده اید. آن روز یک استاندار غیربومی چنان عرصه را بر بچه های این استان تنگ نموده بود که سید ما مجبور شد آن بشقاب را به سوی وی پرت کند.
آن بشقاب نه یک جسم عادی بود که در واقع نمادی از غیرت و تعصب به بچه های بویراحمد و باوی و ترک و بختیاری این استان بود.
در آخر به مهمانی افطار تهران اشاره کرده اید.
اتفاقا در آن مهمانی عده ای از اصولگرایان شرکت نکردند و سیدقدرت شرکت کرده بود. آنها که شرکت نکردند با یک دیدگاه اصولگرایانه و او که رفت نیز بر اساس مرام اصولگرایانه شرکت جسته بود. درست مانند حاج بهرام که اصلاح طلبانه رفت و شهرام شریفی با تفسیر خود اصلاح طلبانه به افطار تاجگردون نرفت.
شما هنوز باید درس سیاست را از ما بیاموزید و این تکه ای از شگردهای ماست که بیشتر این را پنهان کرده و در سال 1394 به رخ خواهیم کشید.
اشاره سیدقدرت به پیرزن ها نیز مورد توجه جنابعالی قرار گرفته است. اتفاقا مهم ترین نکته از گفته های سیقدرت همین است و بس. او با این جمله بر پیکر اصولگرایان گچساران و باشت تلنگری زد و موجب اتحاد بیشتر و انگیزه بیشتر در بین برادران ما شد.
پس بدان و بدانید که سیدقدرت حسینی مردی با چشمان سبز برای ما همیشه چشمانی سبز دارد و همه نگاه ها را به سوی اصولگرایان جلب می کند و این بازی ها در مرام ماست.
هر سه تان بدانید!!!
آنچه مهم است اینکه فقط وقتی شما را بردیم معنای این حرکات را می فهمید.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بين
Iran, Islamic Republic of
برادر تند نرو؟بر اعصاب بهم ريخته ات مسلط باش.و اما بعد دو ريال بده آش به همين خيال باش.هه هه
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اولا بسیار بچگانه نوشته ای بعدش هم این اتحاد و وحدت اصولگرایان تنها با حضور فردی به نام موحد احتمال رقابت با تاجگردون دارد.بقیه دگه هدر دادن وقت و درد سر برای مردمه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بیکارید!!!!!!گند زدین به همه چیز با این سیاستتون
کیومرث
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه / گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
که جمعی کودن و ابله به جایی / کنون بر تخت شاهان حاکمانه
که چرخی را که گردد راست هر روز / همی برعکس گرداند زمانه
که می گردند ان زاهد نما ها / با مینا ها و گاهی با سمانه!
که مردم را که خود اصل نظامند / نهند انرا کناری دوستانه!
کنون تعبیر گشت ان خواب اشتر / که اکنون می خورد از پول خانه!

آقای محترم جوابیه شما به مثال طنزی میمونه که فقط خنده داره و ارزش دیگه ای نداره.
جناب آقای دکتر تاجگردون از هر لحاظ قابل قیاس با افراد مد نظر شما نیست و حتی قیاس کردن آنها اشتباه محضه.
سلام
Iran, Islamic Republic of
آقای رحمانی همین 700 نفر نماینده به مجلس فرستاد وریئس جمهور را تحویل جامعه داد
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
رحمانی از ترس مرده
فتح
Iran, Islamic Republic of
۷۰۰نفر در فتح فقط حا می تا ج هستند
باوی
Iran, Islamic Republic of
لطفا پشت سر مرده حر ف نز ن
فتح
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی عزیز ولایت مال شما اصولگراهای تنها نیست یادت باشه ما اصلاح طلبها هم شیعه هستیم اگه نمیدونی یکی از اعتقادات شیعه اعتقاد به ولایت است هر چند شماها غیر از جلوی دماغتان جایی را نمی بینید دوم علت بریدنتون از سید چشم آبی مگر حس قدرت طلبی شماها نبود چون به نوایی نرسیدید بریدید و به طرف دیگری غش کردید سوم شما چند تاز کارهای خوبتان که به نفع مردم بوده باشد را بیان کنید شماها در زمان سید چشم آبیتون از یه مستخدم مدرسه هم نگذشتید و تا آنجایی که قدرت داشتید زوتون رو زدید دیگر بیشتر از این کاری ازتون بر نمی اومد بعدش شما خیال می کنید اگر بر فرض اختلافی بین اصلاح طلبها باشه میان از شما حمایت می کنند سید چشم آبی شما اگه اصلاح طلبها با قسم قرانی که داده بودنشون رفت مجلس اون هم با شک وشبهه از اینها که بگذریم گفتی هفتصد رای اگر شماها رو جمع کنند به بنجاه نفر هم نمی رسید سه چهار تا فتح سه چهار تا شابهرام دو سه تایی شادگون و دو سه تایی مارینی اما بیا یه نگاه به اینطرف بنداز ببین همه نخبه اند در آخر یه سفارش می کنم برید همون مسجد کارکنان بغل گوشتون فعلا دعا کنید مشغول استغاثه بشید شاید فرجی بشه
حسا م
Iran, Islamic Republic of
با دم شیر با زی نکن خطر نا ک است
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر عزیز حسام رحمانی احسنت
با شتی
Iran, Islamic Republic of
مر اسم فا تحه کجا بر گز ار می شود
برما
Iran, Islamic Republic of
حسام جانانتظارم از شما بیشتر بود که به این زودی بر این دوستان بتازید حداقل میگزاشتید چند ماهی در افکار اشتباهشان میماندند تا ما در محافلمان سوژه ای برای خنده داشتیم
پیام
Iran, Islamic Republic of
.برادر اگه می ترسید خوب مطلب نمیزد و این خانواده را من می شناسم هیچ وقت نمی ترسن و همیشه قرص محکم راه اصولگرای را ادامه می دهند
کیانوش
Iran, Islamic Republic of
نظور این متن جریان چپ قدیم مثل خواجوی وکفایی را می گه 700رای دارند
فتحی
Iran, Islamic Republic of
حسا م عز یز دیدی هنگام سخنرانی خو جه زاده در با شت سید به طرطرفداران خود گفته بود در سخنرانی شر گت نکنند تا او دیگر هو س مجلس نکند میخو های دستها ی پشت پرده دو دستانتان را افشا ه کنم
داورپناه
United Kingdom
اصولگرایان هرگز نخواهند توانست در یک رقابت آزاد اصلاح طلبان را ببرند مگر باز هم دست به دامن هم پیمانان خود در شورای نگهبان شوند
فتحی
Iran, Islamic Republic of
درود بر افتخار ر روستا ی فتح شهیدان وخو ا جه زاده زیرا فتح را در استان با خو مجه زاده وی
د لی گنج
Iran, Islamic Republic of
چر ا بروند کا ر کنا ن بر وند شهید ان از شیخ طلب مغفر ت کنند
د لی گنج
Iran, Islamic Republic of
درسته ما را د ر با شت علیزاده به خیلی جا ها برد ولی رای ندادند
چو یل
Iran, Islamic Republic of
اینها را که داخل یک پیکان با جا می گیرند
چو یل
Iran, Islamic Republic of
من حسا م را می شنا سم این نو شته ما ل او نیست زیرا او
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
....چهار راه قدس نوش جانتان تا بعد باز ببینیم که چه پیش می آید. یک سئوال/
طرف
Iran, Islamic Republic of
من مستند دارم چند تا از این ها ها ها اومدن با تاجگردون وو هنوز بی خبرید شماها
پل و او دس رویه
پل اونور ابه
مجید
Iran, Islamic Republic of
برو بابا کاسه و کوزهت را جمع کن دوره شما دیگه تمام شده
شهروند باشتی
Iran, Islamic Republic of
نکته بچه گانه اخر متن رو دوباره بخوانید: وقتی شما را بردیم!!!!!
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد.
به همین خیال باش تا صبح دولتت بدمد.
غلامرضا تاجگردون یعنی پایانی بر چندین سال وقت کشی به سبک اصولگرایی در گچساران.
آمده است تا متحول کند ساختار وبنیان های حاکم را در این حوزه ای که سالها بود آگاهانه سرنوشتش را دیگران تعیین می کردند.
امروز دکتر تاجگردون نقش پدر سیاسی همه گچسارانی ها و باشتی ها را در استان و کشور به خوبی بازی می کنند و مانند گذشته، یتیم سیاسی نیستند.
آری تاجگردون، همچنان بر فراز حوزه انتخابیه گچساران و باشت خواهد تابید تا روشنایی بخش زندگی مردمان مظلوم واقع شده این حوزه باشد.
تنها منفعت طلبانی که با وجود تاجگردون، مانند گذشته نمی توانند برای خود مانور دهند، دارند دست و پا می زنند که اوضاع سابق را در گچساران و باشت حاکم کنند، ولی زهی خیال باطل.
و ما همچنان جان برکف در خدمت او
مارين راي به علت نژادپرستي بهاصول گراريشه اصلاح
Iran, Islamic Republic of
حاجي دم خيلي اهالي فتح گرم خصوصاپيرزنهاشون هنوزباتاج اند حتي باكفن
منظری
Iran, Islamic Republic of
شعار تو خالی و بازی با واژه ها نمی تواند حرکت ناصواب و رفتار سود جویانه اقای حسنی را در رفتن به افطار و گفتن ان جملات حقیرانه و از سر عجز پوشش دهد؟؟؟؟
گرمسير
Iran, Islamic Republic of
رحماني معلوم نيست چي نوشتي مثلا" خواستي كسي از دستت ناراحت نشه . اول موضع خودتون رو مشخص كنيد با جعفري هستيد يا حسيني يا شايد هم تاجگردون بعد دست به قلم شويد. آش شله قلمكار درست كردي.
خانسالار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" اصولگرايان پيروز خواهند شد اگر از استانهاي اطراف براي اصلاح طلبان لشكر كشي نشود مانند دوره قبل و پول هاي كلان خرج نشود
عاقل
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت مالل سرحد نشین بسن وپادوک



دشتمورم خالی بیداد ایکن شوک
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
اول خود سید قدرت تسلیم شده بخدا اکثر طرف دارهاش تسلیم


شدن امدن التماس میکنند به تاجججججججججججججججج عزیز؟؟؟؟
یاسر
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی..اماچرا اقایان از این مطب اینقدر براشفته و عصبانی شده اند. چون منافع جناهی و خانوادگی شان در لجن پراکنی است چون چشم دیدن نورافشانی خورشید فروزان عالمتاب را ندارند اصول گرایان با وطن فروشی.اتش زدن خیمه عزاداری امام حسین پاره کردن عکس امام .شعار نه غزه نه لبنان.نمازخواندن با کفش .اتش زدن اموال عمومی مردم و بانکها و مساجد و حمله به مرکز نظامی و انتظامی و پروژه شهیدسازی وضرب و شتم عزاداران امام حسین متضاد و دشمن اند و این اشخاص مطرود مردم اند. این اشخاص گرچه به لطف نظام چند صباحی هم بر اریکه قدرت باشند ولی این لکه ننگ تا ابد برپیشانی شان حک خواهد بود. اری سید قدرت اصولگرابوده و خواهد بودتا کورشود چشم دشمنانش. سلام بر رحمانی عزیز دوست داریم اصولگرا
باوی
Iran, Islamic Republic of
اول مردم باوی غیرتشون قبول نمیکنه به موحد رای بدن بد بخدا اگه



اومد به رگبار بسته میشه؟؟؟؟
یاسر2
Iran, Islamic Republic of
دوستان شما که تحمل شنیدن مطالب حقیقت کوچکترین فرزند یک اصولگرا را نداریدو اینچنین وی راموردهجمه ناجوانمردانه قرار دادید والفاظی بکار برده اید که شایسته خودتان بوده چطور تحمل غرش شیران بزرگ انها را خواهی داشت مطمین باشید که یوسف گم گشته باز اید به کنعان..... اصولگرایان به وعده خدا ایمان دارند و وعده خدا هم ماندگار است سلام بر سید قرت و همه بزرگان دیگر اصولگرایان گچساران و باشت .درود بر حسام رحمانی که گل گفته و نوشته . عید فطر بر مسلمانان جهان مبارک
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای بویراحمدی و چویل .واقعا برای شما دو نفر متاسفم با این لجن گفتن تان این چنین فرهنگی مبارک وجودتان .بیسواد ها اگه منطق دارید با منطق جواب رحمانی رو بدهید منطق شما با گروه تروریستی داعش در چیه بخدا روی داعشی ها رو سفید کردید .اگه مجبور نشده بودم جوابتان رو نمیدادم چون ارزش جواب دادن را ندارید .اقای رحمانی خسته نباشی دوباره هم افشاگری کن
یاسر2
Iran, Islamic Republic of
دوستان شما که تحمل شنیدن مطالب حقیقت کوچکترین فرزند یک اصولگرا را نداریدو اینچنین وی راموردهجمه ناجوانمردانه قرار دادید والفاظی بکار برده اید که شایسته خودتان بوده چطور تحمل غرش شیران بزرگ انها را خواهی داشت مطمین باشید که یوسف گم گشته باز اید به کنعان..... اصولگرایان به وعده خدا ایمان دارند و وعده خدا هم ماندگار است سلام بر سید قدرت و همه بزرگان دیگر اصولگرایان گچساران و باشت .درود بر حسام رحمانی که گل گفته و نوشته . عید فطر بر مسلمانان جهان مبارک
فتح در جواب گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
جناب گرمسیر معلومه سیاسی نیستی یا متنو خوب نفهمیدی. دوباره بخون. جناب رحمانی افتحار روستای فتح کلی صحبت کرده و شما کوته فکر سیاست ندان بحثو بردی تو نفرات
باوی
Iran, Islamic Republic of
جاب باشتی.مطالبت را خواندم بهت حق میدم چون نوکر نوکربودن ارزشش همین است . جوجه هارو اخر پاییز میشمارند مطمطن باش سال 94سال غروب غمباری برایتان خواهد بودچنانچه غروب ابدی تاج بزرگ را عینا به چشم خود دیدید این وعه الهی است که ظلم و تباهی و دروغگویی پایانش سیاهی و انروز نزدیک است. رمانی دمت گرم
دانشجوی سابق
United States
جالبه چند جواب قبل از جواب من مال یه نفره در یک ساعت. بابا چقد حوصله داری تو
رهبر خوبان سید علی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر برادر حسام.رحمانی اصل
عزیزانی که اعلام می کنند ما اصولگرایان به وحدت صد در صد رسیده ایم و در انتخابات اتی مجلس تاج گردون را شکست می دهیم مگر یادتان رفت که چند ماه پیش دکتر هدایت خواه به گچساران امد و سخنرانی کرد و تمامی اصولگرایان جمعشان جمع بود و کل جمعیت ۱۰۰ نفر بیشتر نبود و بعد از سخنرانی یکی اصولگرایان منتصب به اقای جعفری اعلام نمود اگر هدایتخواه ساز کوک کردن و اتحاد اصولگوایان می باشد برود اصولگرایان یاسوج را متحد کند.من به عنوان یک اصولگرا باید اعلام کنم که اگر دوستان عزیزم در موتلفه و پایداری ر طیف سنتی اصولگرایان همین روال را در پیش گیرند حتما شکست می خورند.
یادتان نرود در دور قبلی انتخابات مجلس ۳۵درصد اصولگرایان شهرستان به دکتر تاج گردون رای داد که خود می توان اذعان داشت اصولگرایان دکتر را قبول دارند.
باید قبول کرد که هیچ نماینده ای در طی ۳۰سال اخیر به اندازه دکتر تاج گردون فعالی زیربنایی اجرایی و اقتصادی نداشته
شادگان
Iran, Islamic Republic of
که هالو یکی بیاد فحتیل بگره
سوخته دل
Iran, Islamic Republic of
اقای رحمانی این سید عزیز را بهانه قرارداده تا دلی از عزا در اورده باشد ونیشی به اصلاح طلبان زده باشد والا همه می دانند که جناب سید یک اصول گرا است ولی نه از نوع رحمانی ها ودار ودسته ایشان دل سوختگی رحمانی همین است وبس
الف
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون چه بخوای چه نخوای طرفدارانت دارن اون 60 درصدو نابود می کنند. فقط لازمه بری یه سری به ادارت آموزش و پرورش گچساران و باشت بزنی و ببینی که تو دولتی که شعارش اعتداله پورالحسینی و نظری چطور دارن مدیران باسابقه و خبره رو که فقط تنها جرمشون اینه که به شما رای ندادند ، عزل می کنند و افراد حق التدریس که تازه استخدام شده اند را به جاشون می زارن. اگه میگی دروغ میگم برو عزل و نصب های یکی دوماه اخیر رو یه بررسی کن . و سابقه افرادی که تازه مدیر گذاشتن ببین. بعدش دیگه نیا دم از شایسته سالاری و عدم سیاسی بازی بزن.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سید ماه رمضونه ها
محمد
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت اصول گراست..لرزه تو دل اصلاحطلبان هست
روزى روزگارى در فتح
Iran, Islamic Republic of
عکاشه و حسام کاش اينقدر از اسم روزى روزگارى در فتح نميترسيديد
عکاشه تو ک ادعاى اصلاح طلبى دارى چرا وقتى من حقيقتو ميگم تاييد نميکنى نظرمو? تو هم يه ادم منفعت طلب و ترسويى
واقعا برا دوتاتون متاسفم
...
---
ايقدم برا چاپلوسى واس بقول خودت بزرگان اصولگرا هاهاهاهاها نکن برادر
فعلا ک پرچم ما بالاس بدو تا برسى عزيزم اگه کم اوردى با پول عابر داداشت ک برا جعفرى راى ميخريد ماشين بخر بيا دنبالمون اگه هم داداشيت پول نداد برگرد ب روال گذشتت پول بيار عزيزم
....
بقول يکى از بزرگاى فتح خداحافظ فظى
دوست گچسارانی
United States
نیم کیلو باش مرد باش
باوي شجاع
Iran, Islamic Republic of
نميدونم منظورت كدوم عليزاده هست اما وقتي ميخواي حرف بزني واضح حرف بزن ، جناب دلي كنج معلوم نيست رد جه رابطه اي حرف ميزني ، كينه زياد توو خودت جمع كني ميتركي
با وی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شر یف خو ا جه. زاده و جو انان فتح که زیر با ر آن متن از قبل نو شته شده نرفتند و آنها را نا امید کردند
محسن
Iran, Islamic Republic of
سیاستی که به دست حسام و عکاشه افتاده خدا به خیر بگذراند
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مداد... ههههههههه
باوی
Iran, Islamic Republic of
برادرجان تهدید و رگبار دردی رو دوا نمیکنه بخدا اگه موحد بیاد کار تمامه بجای تهدید دعا کن که نیاد
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
در نقد جناب رحمانی نکات ظریف و دقیقی وجود داشت از جمله نقش اساسی و دخالت های نماینده در نصب استاندار و برخی از مدیران کل که انتصاب آنان مرهون این نقش است و دخالتهای اخیر ایشان در شرکت نفت که زمینه ای برای بازی برد-برد ایشان است برد اول که احتمالا تعویض مرد مقتدر بختیاری با یک مدیر ضعیف گوش به فرمان است و برد دوم چیدمان نیروها با تضعیف این مدیر از ناحیه وزارت و دستور تعامل با نماینده است.بسیاری از زمینه های دیگر استفاده نامشروع و غیرقانونی از قدرت نیز وجود داشته که جناب رحمانی یا خبر نداشته یا به مصلحت ندانسته اند که تذکر دهند. سر سخن من از طرفی با عزیزان اصولگراست که تجربه تلخ 8سال تحمل انواع فشارهای اقتصادی و سیاسی در شرایطی که 6سال از آن درآمدهای بسیار کلان نفتی وجود داشت با کنارگذاشتن مدیران متخصص متاسفانه اقبالی در مدیریت کلان نداشتیم و اما روی دیگر سخنم با دوستان همفکر خود است تجربه تلخ رویکرد گذر هاشمی به احمدی نژاد در صورتی که جناب روحانی نتوانند موفق باشند دور از ذهن نیست.شما ملاحظه بفرمایید استاندار آموزش و پرورش جهاد کشاورزی تعاون روستایی شیلات دامپزشکی تعاون کار و رفاه اجتماعی فرمانداری چرام گچساران معاونین استاندار و برخی دیگر از مدیران کل به مراتب از روسای قبلی ضعیف تر هستند و آثار این ضعف به زودی در جامعه هویدا میشود آنچه که بر خلاف آرمانهای مردم در 24 خرداد بود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
موحد بیاد کار تمامه
استان
Iran, Islamic Republic of
اكه قراره تاج را راهي و قبادي و اونايي كه لسمشو بردي بخواد شكست بده تاج بايد خودكشي كنه. راستي اين رحماني كيه
شکرک
Europe
اگرشکسثی برای تاجگردون پیش اید پیشثرمتوچه غروربعضی ازمدیرانی اس که انثصاب نموده اند
علی باشتی
Iran, Islamic Republic of
من که هرچه نظرمیدم تاییدنمی کنی اماسیدچشم آبی ماهوش وزکاوتی بالاترازمدرس وامثال آن داردتمام حرف های سیدچشم آبی روزی برسرلوح های سپاس به آن نوشته خواهدشدوشماتاییدمی کنیدحالاببینیدوتماشاکنید
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
داورپناه !!!! کی تا بحال اصلاح طلب شدین ای داد بیداد از زمانه
بهروز
Iran, Islamic Republic of
ضمن مخالفت با دیدگاه این عزیز در اقبال اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه دو شهرستان گچساران و باشت آنچه میتوان از شرایط فعلی برداشت نمود موفقیت یک نیروی توانمند از جناح اصلاح طلب است که منافع مردم را همچون نماینده کنونی فدای مصالح شخصی و اطرافیان نکند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1