تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۵۷۲۲۶

حرف بدون تعارف رئیس ائمه جمعه استان/ من و امامان جمعه اصولگرا هستیم

۱۱
۰
کبنا ؛ 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بین مردم مرزبندی نمی‌کنند و صرفاً در راستای مشکلات مردم قدم بر می‌دارند.panahi
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست شورای اداری که با حضور مدیران ارشد مختلف دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: بنده اصولگرا هستم و افتخار می‌کنم و بر اساس آنچه که متداول است همه ائمه جمعه این استان اصولگرا هستند و ذره‌ای از اصولگرایی خودم تخطی نمی‌کنم و اگر امام جمعه‌ای ذره‌ای از جریان اصولگرایی خطا کرد با آن کظم و غیظ می‌کنم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح‌ کرد: منظور از بیان اصولگرایی این نیست که بین مردم خط و مرزبندی بکشیم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی مقام معظم رهبری به عنوان شخص اول این مملکت از دولت و رئیس‌جمهور حمایت می‌کند ائمه جمعه هم وظیفه خود را دفاع از مسئولان نظام می‌دانند.
وی با بیان اینکه باید خارج از تعارف و بدون هیچ‌گونه واهمه‌ای بگویم همه ائمه جمعه استان و شخص من به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری خود را اصولگرا می‌دانیم، تصریح کرد: این اصولگرا بودن هیچ‌گونه منافاتی با حمایت از مسئولان و تعامل با آن‌ها ندارد.
وی گفت: وقتی ائمه جمعه موضوعی را در قالب انتقاد از وضعیت‌ها در استان و در شهرستان‌ها بیان می‌کنند به معنای جبهه‌گیری در مقابل دولتمردان نیست.
پناهی ادامه داد: ائمه جمعه هیچ‌گاه بدون مقدمه موضوعی انتقادی را در نماز جمعه مطرح نمی‌کنند بلکه ابتدا این موضوع را به صورت جلساتی با مسئولان در میان می‌‌گذارند و آخرین مرحله اگر کاری انجام نشد و گوشی بدهکار نبود آن را در نماز جمعه برای مردم بیان می‌کنند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این انتقادات مربوط به این دولت و تنها در این دوره نبوده است و در هر برهه‌ای که ائمه جمعه احساس کنند تخلفی صورت گرفته و در جایی کم‌کاری شده آن را در خطبه‌های نماز جمعه برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنند.
حجت‌الاسلام پناهی تصریح کرد: برای ائمه جمعه فرقی ندارد که مدیران متخلف اصولگرا و یا اصلاح‌طلب باشند و در هر مقام و مربوط به هر جریان فکری که باشند مورد انتقاد و تذکر ائمه جمعه واقع خواهند شد.
این مسئول تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری به عنوان شخص اول این مملکت از دولت و رئیس‌جمهور حمایت می‌کند ائمه جمعه هم وظیفه خود را دفاع از مسئولان نظام می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

kazem
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که نماز جمعه رو هم سیاسی می کنید
بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی در نماز جمعه و امامان جمعه معنایی ندارد
Iran, Islamic Republic of
برادر جان نماز جمعه در اسلام تنها نماز سیاسی است
احمد .
Iran, Islamic Republic of
بخاطر همین تفکر است که.. به حداقل ممکن رسیده اند .
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
اگر که اینطور است من دیگر در نماز جمعه شرکت نمیکنم. راستی چرا همه ائمه جمعه استان مال یک شهرستان خاص هستند؟
كاسردار
Iran, Islamic Republic of
آقاي پناهي والاتمام ائمه جماعت ماسينه چاك جريان اصوگراهستند مخصوصاامام جمعه مارگون
؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این انتقادات مربوط به این دولت و تنها در این دوره نبوده است و در هر برهه‌ای که ائمه جمعه احساس کنند تخلفی صورت گرفته و در جایی کم‌کاری شده آن را در خطبه‌های نماز جمعه برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنند.؟
درسته شاهدش هم تخلفات چندين هزار ميلياردي وديگر ماجراهاي زمان آقاي دكتر احمدي نژاد وتيمش وبر خورد آقايان و
Iran, Islamic Republic of
از کدوم شهرستان ؟
دکتر 1
Iran, Islamic Republic of
حاجی برات متاسفم . راسی میشه چند تا از انتقادهای که به دولت احمدی نژاد تو خطبه داشتی بگی . شما فضای معنوی استان را کاملاً سیاسی کردید . فراموشت نشه یه روزی باید به خاطر افراطی بودن خودت و ائمه جمعه جواب بدی
دنا
Iran, Islamic Republic of
همه امامان جمعه استان... هستند خصوصا یاسوج
دکتر 1
Iran, Islamic Republic of
راستی دکتر تو از کجا می دونی فضای استان کاملاً معنوی بود . داداش من باید میگفتی جناب حاجی از شما و این لباستون بعیده که این چنین دنبال قدرت هستید .
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
همان بهترکه اصول گراباشید
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1