کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرف بدون تعارف رئیس ائمه جمعه استان/ من و امامان جمعه اصولگرا هستیم

5 مرداد 1393 ساعت 15:06


 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بین مردم مرزبندی نمی‌کنند و صرفاً در راستای مشکلات مردم قدم بر می‌دارند.panahi
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست شورای اداری که با حضور مدیران ارشد مختلف دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: بنده اصولگرا هستم و افتخار می‌کنم و بر اساس آنچه که متداول است همه ائمه جمعه این استان اصولگرا هستند و ذره‌ای از اصولگرایی خودم تخطی نمی‌کنم و اگر امام جمعه‌ای ذره‌ای از جریان اصولگرایی خطا کرد با آن کظم و غیظ می‌کنم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح‌ کرد: منظور از بیان اصولگرایی این نیست که بین مردم خط و مرزبندی بکشیم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی مقام معظم رهبری به عنوان شخص اول این مملکت از دولت و رئیس‌جمهور حمایت می‌کند ائمه جمعه هم وظیفه خود را دفاع از مسئولان نظام می‌دانند.
وی با بیان اینکه باید خارج از تعارف و بدون هیچ‌گونه واهمه‌ای بگویم همه ائمه جمعه استان و شخص من به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری خود را اصولگرا می‌دانیم، تصریح کرد: این اصولگرا بودن هیچ‌گونه منافاتی با حمایت از مسئولان و تعامل با آن‌ها ندارد.
وی گفت: وقتی ائمه جمعه موضوعی را در قالب انتقاد از وضعیت‌ها در استان و در شهرستان‌ها بیان می‌کنند به معنای جبهه‌گیری در مقابل دولتمردان نیست.
پناهی ادامه داد: ائمه جمعه هیچ‌گاه بدون مقدمه موضوعی انتقادی را در نماز جمعه مطرح نمی‌کنند بلکه ابتدا این موضوع را به صورت جلساتی با مسئولان در میان می‌‌گذارند و آخرین مرحله اگر کاری انجام نشد و گوشی بدهکار نبود آن را در نماز جمعه برای مردم بیان می‌کنند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این انتقادات مربوط به این دولت و تنها در این دوره نبوده است و در هر برهه‌ای که ائمه جمعه احساس کنند تخلفی صورت گرفته و در جایی کم‌کاری شده آن را در خطبه‌های نماز جمعه برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنند.
حجت‌الاسلام پناهی تصریح کرد: برای ائمه جمعه فرقی ندارد که مدیران متخلف اصولگرا و یا اصلاح‌طلب باشند و در هر مقام و مربوط به هر جریان فکری که باشند مورد انتقاد و تذکر ائمه جمعه واقع خواهند شد.
این مسئول تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری به عنوان شخص اول این مملکت از دولت و رئیس‌جمهور حمایت می‌کند ائمه جمعه هم وظیفه خود را دفاع از مسئولان نظام می‌دانند.


کد مطلب: 57226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57226/حرف-بدون-تعارف-رئیس-ائمه-جمعه-استان-امامان-اصولگرا-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1