تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۵۶۶۱۰

روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است

۰
کبنا ؛ 
دبیر حزب کارگزاران از عموم مردم خصوصاً مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت و انزجار خود را از رژیم منفور صهیونیستی نشان دهند و نیز از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند.
غلامرضا پناه در گفت و گو با کبنا نیوز گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه محوری عزت و کرامت آن می باشد و مردم ایران و جهان بارها بر حفظ این عزت و کرامت مشتهایشان را گره کرده اند و فریاد ازاده خواهی مردم فلسطین و نابودی رژیم ننگ اسرایل را سر داده اند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در ادامه اظهار داشت: روز قدس از يادگارهاي ارزنده معمار انقلاب اسلامی مان حضرت امام خمینی(ره) است و امسال نيز با شكوه و عظمت در سراسر کشور و بخصوص استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد گرامي داشته خواهد شد.
وی در پایان با دعوت از همه مردم شهیدپرور کشور و استان مان برای حضور گسترده در این راهپیمایی خاطرنشان كرد: با توجه به  رويدادهاي اخير غزه و نیز فشارهاي بيگانگان بر مردم مظلوم فلسطين، روز جهاني قدس امسال اهميت بيشتري يافته است و بدون شک همه آحاد جامعه در این روز سرنوشت ساز حضور پرنگی خواهند داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1