کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است

1 مرداد 1393 ساعت 22:46


 
دبیر حزب کارگزاران از عموم مردم خصوصاً مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت و انزجار خود را از رژیم منفور صهیونیستی نشان دهند و نیز از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند.
غلامرضا پناه در گفت و گو با کبنانیوز گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه محوری عزت و کرامت آن می باشد و مردم ایران و جهان بارها بر حفظ این عزت و کرامت مشتهایشان را گره کرده اند و فریاد ازاده خواهی مردم فلسطین و نابودی رژیم ننگ اسرایل را سر داده اند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در ادامه اظهار داشت: روز قدس از يادگارهاي ارزنده معمار انقلاب اسلامی مان حضرت امام خمینی(ره) است و امسال نيز با شكوه و عظمت در سراسر کشور و بخصوص استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد گرامي داشته خواهد شد.
وی در پایان با دعوت از همه مردم شهیدپرور کشور و استان مان برای حضور گسترده در این راهپیمایی خاطرنشان كرد: با توجه به  رويدادهاي اخير غزه و نیز فشارهاي بيگانگان بر مردم مظلوم فلسطين، روز جهاني قدس امسال اهميت بيشتري يافته است و بدون شک همه آحاد جامعه در این روز سرنوشت ساز حضور پرنگی خواهند داشت.
 


کد مطلب: 56610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/56610/روز-قدس-نماد-وحدت-جهان-اسلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1