تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۵۵۴۲۱

آیا کسی که به ولایت فقیه نامه نگاری می کند باید به مجلس برود؟

۰
کبنا ؛aa-(25)
سرپرست و جمعی از اعضای دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در آستانه 26 تیرماه سالروز تاسیس تشکیل شورای نگهبان با امام جمعه گچساران دیدار کردند.

در این دیدار ابتدار حبیب اله نعمتی دیل سرپرست هیئت نظارت گچساران در سخنانی به فلسفه وجودی شورای نگهبان پرداخت و گزارشی از عملکرد کلی این شورا به خاضرین داد.

در این دیدار حجه الاسلام حجازی ضمن آرزوی موفقیت برای شورای نگهبان بر اهمیت این نهاد برای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

حجازی افزود: شورای نگهبان به دلیل ماهیت وجودی آن، از همان ابتدا مورد اتهامات و فحاشی ضد انقلاب قرار گرفت که با حمایت های امام و رهبری و حضور همیشگی مردم این توطئه ها خنثی می شد.

امام جمعه گچساران اوج حماسه شورای نگهبان را برخورد با فتنه مجلس ششم دانست و گفت: آیا کسی که به ماهیت نظام یعنی ولایت فقیه نامه نگاری می کند باید تایید شود و به مجلس برود؟

................................................

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گچساران با اشاره به دیدار هیئت‌های نظارت کشور با مقام معظم رهبری در سال 92 گفت: سخنان ایشان در این دیدار، مدال افتخار و مهر تأییدی بر حسن امانتداری شورای نگهبان بود.

حبیب‌الله نعمتی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان با تبریک 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان برگرفته از متن قانون اساسی و انقلاب بوده و با توجه به جایگاه قانون در نظام جمهوری اسلامی ایران، این نهاد نیز از جایگاه و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گچساران یادآور شد: اگر در جوامع، مردم به قانون احترام بگذارند، قانون‌گرا و قانون‌مند باشند، آسایش، آرامش و امنیت روی خوش به مردم نشان خواهد داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات
نعمتی افزود: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم این نظام بوده که از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد گرچه در ابتدای تأسیس با نامهربانی‌ها و موانعی روبرو بود اما هم‌اکنون و با گذشت 35 سال از تأسیس، به عنوان یک نهاد مقتدر، توانمند و اثرگذار به وظایف خود عمل می‌کند.
این مسئول ادامه داد: این اقتدار حاصل نمی‌شد و نشده مگر با حمایت‌های بی دریغ امام راحل و مقام معظم رهبری و حسن امانتداری که از شاخصه‌های مهم و اصلی این نهاد است.
نعمتی با اشاره به دیدار هیئت‌های نظارت سراسر کشور با مقام معظم رهبری قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 ابراز کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار و در اولین جملات خود فرمودند «سلام بر امانت‌داران امین مردم» که این سخنان رهبری مدال افتخار و مهر تأییدی بر حسن امانتداری شورای نگهبان بود.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گچساران با بیان این‌که اعضای مرکزی شورای نگهبان 12 عضو هستند، تصریح کرد: این اعضا متشکل از 6 نفر عادل، عالم، عامل و فقیه که همان فقهای شورای نگهبان هستند.
نعمتی با تشریح شکل‌گیری هسته مرکزی شورای نگهبان یادآور شد: برابر اصل 91 قانون اساسی، انتخاب، عزل و نصب فقهای شورای نگهبان از وظایف رهبر بوده که در اوایل انقلاب در اول اسفند ماه سال 58، 6عضو این شورا از سوی امام راحل منصوب شدند و شورای نگهبان به طور رسمی از 26 تیرماه 59 آغاز به‌کار کردند.
وی بیان کرد: مراحل انتخاب عضو حقوقدان شورای نگهبان، شرایط و توانمندی‌های عمومی آنها در قوه قضائیه بوده که این توانمندی‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت رأی مثبت مجلس، به عنوان حقوقدان در شورای نگهبان آغاز به‌ فعالیت می‌کنند.
نعمتی با اشاره به این‌که شورای نگهبان برابر با اصل 98 قانون اساسی برخی وظایف را بر عهده دارد و نخستین وظیفه‌اش تطبیق مصوبات مجلس با شرع مقدس است، ابراز کرد: آنچه در مجلس تصویب می‌شود باید از نظر شورای نگهبان از نظر شرعیت و قانونیت مورد تصویب قرار گیرد.
وی افزود: اگر مخالفتی با شرع و قانون اساسی نداشت، مصوبات قانونیت پیدا کرده و برای اجرا و ابلاغ به مجلس ارسال می‌شود.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گچساران تفسیر قانون اساسی را از دیگر وظایف شورای نگهبان عنوان کرد و گفت: هر گاه در بین مسئولان اجرایی نسبت به مواردی از قانون برداشت‌ها متفاوت باشد آنچه مبنا است نظر شورای نگهبان است.
نعمتی تأیید صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را وظیفه سوم شورای نگهبان برشمرد و تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی پس از تأیید توسط شورای نگهبان جهت انتخاب به مردم معرفی می‌شوند.
وی با بیان این‌که شورای نگهبان صلاحیت‌های عمومی و توانمندی‌ها را در نظر می‌گیرد، افزود: صلاحیت و توانمند بودن افراد باید برای شورای نگهبان احراز شود.
نعمتی ابراز کرد: نظارت بر روند انتخابات وظیفه چهارم شورای نگهبان بوده و اعضای این شورا آن‌چیزی که اهمال نظارت می‌کنند قانون و همه مواردی بوده که قانون بر عهده گذاشته است.
وی گفت: اعضای هیئت نظارت در روند انتخابات باید از ابتدا تا انتها نظارت داشته باشند و نتیجه انتخابات هر چه باشد آن زمانی مورد قبول است که از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفته باشد.
نعمتی با طرح سئوال برخی افراد مبنی بر این‌که آیا نظارت باید باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: هدف و فلسفه نظارت اصلاح امور و جلوگیری از فساد و انحراف بوده و امری لازم و ضروری است.
وی ادامه داد: برای ناظران جدیدی که عضو دفتر نظارت و بازرسی انتخابات می‌شوند دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود و در انتخابات نیز در کنار افراد با سابقه و با تجربه فعالیت می‌کنند.
نعمتی با یادآوری این موضوع که مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات نمی‌توانند عضو حزب و یا گروه و جریان خاصی باشند، تأکید کرد: این مسئولان نباید در جلسات خاصی شرکت کنند و باید حسن بی‌طرفی آنها در همه ابعاد لحاظ و حفظ شود.
aa-(1) aa-(2) aa-(3) aa-(4) aa-(5) aa-(10) aa-(13) aa-(16) aa-(19) aa-(22) aa-(24)  aa-(31) aa-(33) aa-(38)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه اعضای شورای نگهبان اصولگرا هستند.
عجب
Iran, Islamic Republic of
کدومش خبرنگاره؟.... فقط روزها هدیه خبرنگار هست.اون پیرمرد لابد صیادی هست اون یکی هم که علیزاده اون یی دیگه عکاشه واون اخری هم رضایی.پس کو آرش ؟خخخخخخخخخخخ
بینا
Iran, Islamic Republic of
اینا کین
اینا برای آینده این مردم تصمیم میگیرن
خداااااااااااااا
کجاییی
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
عنوان خبر و توضیحات ارائه شده با عکس های افراد دیده شده در جلسه کاملاٌ همخوانی ندارد.
رستگار
Canada
اگر به این یک جمله اعتقاد قلبی می داشتید چه مشکلاتی از این جامعه حل می شد به خدا ؟؟؟؟
یاد روزی باشید که در محضر خداوند حاضر خواهید شد ودیگر هیچ عذر وبهانه وچانه زنی پذیرفته نمی شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
تعجبه از این همه سرناظر شورای نگهبان گچسارن فقط حاج کیومرث قیطاسی از طیف سید قدرت حسینی می باشد مابقی از طیف علیمراد جعفری هستند
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادران ارزشی و ولایتمدار و اصولگرا گچساران آقایان دکتر عزیزاله رحمانی . حاج کیومرث قیطاسی و حاج زواره کاییدی
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر نعمتی
علی
Iran, Islamic Republic of
این نیروهاپایه های اصلی این شهر هستند احسنت بر سربازرسان ویژه شورای نگهبان این شهرستان
سعید
Iran, Islamic Republic of
چه بخواهید و چه نحواهید اکثریت مردم این شهرستان مخالف شماهستند مگر اینکه کاندیدی قوی از جانب اصلاح طلبان مطرح نشودو یا اینکه شما مثل سابق انتخابات را باطل کنید یا از ترس صلاحیت چهره های شاخص اصلاح طلب مثل تاجگردون را تایید نکنید که هر دو مورد خلاف شرع است .2-همه اعضا ی شورای نگهبان شهرستان بر خلاف گفته آقای نعمتی از مخالفین اصلاحات هستند و از جناح راست هستند3-احمدی نزاد به این دلیل رای آورد که بحث فقیر و اشرافی گری را مطرح کرد که این خود هم نوعی اصلاح بود و این یعنی اینکه همه مردم ایران به نوعی اصلاح طلب هستند و امثال شما دیگه باید...
سعید
Iran, Islamic Republic of
وا مصیبتا ..
اگاه
Iran, Islamic Republic of
بعیده این دور با حضور اشخاصی که من در بالا می بنیم تاجگردون تایید صلاحیت بشه
نبی
Iran, Islamic Republic of
اینها همشون اصولگرا افراطی هستند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اکثر اینها ضد تاجگردون و میر حسین موسوی هستند خصوصا آقایان حاج زواره کاییدی . حاج کیومرث قیطاسی و حاج حبیب نعمتی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود خدا بر اعضای اصولگرا شورای نگهبان گچساران
حقگو
Iran, Islamic Republic of
.این افراد از جمله :..
این افراد که در تصویر دیده می شوند از جمله .... هستند و همیشه در طول این چند سال گذشته که از این انقلاب گذشته جز طیفی بودند که هر گاه باند آنها روی کار بود مردم را..
فقط خدا به .... جماعت اگر ... می داد خیلی از مردم را ازنابود می کردند . من تعجبم که چرا ح. .... به این سمت گمارده شده مگه در این شهر .... شده یا نیروهای با ارزش حاضر نیستند که این پست را بپذیرند ؟
در هر صورت تنها انسان های ارزشمندی که در این تصاویر مشاهده شدند .امام جمعه محترم بود و خبرنگارانی که حضور داشتند
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
امثال .... که خود رااصولگرای منتصب به سیدقدرت میدانن باعث شدن که این سید بزرگوار اینگونه از صحنه ی سیاسی حذف و وجهه اش خدشه دار بشه...
اینان همان کسانی هستند که صرفا بخاطر منافع شخصیشان این سید بزرگوار را به میدان آوردن و بازیچه ی خود کردند...
امیدوارم که هرآنچه که در باطن دارید روزی در ظاهرتان رو شود تا همگان بدانن اصولگرایان واقعی و دلسوزان نظام مقدس چ کسانی هستند.....
انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
لطفن به این سوال پاسخ دهید:
.. نیروی های اداری مورد نیازش را چگونه استخدام می کند؟ ایا بر اساس خط و خط بازیه یا قانون خاصی دارید؟ چرا .. بوسیله یک جناح مصادره شده و افراد جناح های دیگه حق ورود ندارند؟ ایا به نظر شما با این انحصار می توانید عدالت را رعایت کنید؟
Iran, Islamic Republic of
شما گفتی این افراد نمی توانند جز حزب یا گروه خاصی باشند در همین تصاویر به اطرافیانت نگاه کن بعد اظهار نظر کنید. فقط حرف می زنید
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
....تمام شده است
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
چندسؤال ازاينهاكهبهغيرازخودشان هيچ كس ديگرراياور انقلاب نميدانند
1-آقاي .آياهمين آقاي .... نبودكه ازدانشگاه وام خريد مسكن گرفت وتاالان حق دانشگاه را نداده است؟
2-آياايشان نبودكه ...... ..... به تهمت به شماكه گزينش دانشگاه بوديديدگزارش دادواگرنبوددعاهاي ايشان وارتباط قلبي اشان باامام حسين واائمه وولايت و...........حالاازدانشگاه اخراج بودند/
3-اون استادبدبخت ... روكه .... ...گزارش.....بودنش روكي داد؟
4-اگركارتون براي رضاي خداست وپايبندبه ولايت وشوراي نگهبان ودرچندين جاهم به يقين رسيده ايدكه آقاي .... تهمت به مردم ميزندحتي مردم رابهتهمت ....متهم ميكندپس چرابه محض حضورت بازاون روچپندي تادل انقلابيون ودلسوزان نظام را بدردبياوري ؟آيانشانه ....خودت نيست؟
5-به نظرميرسدازانسانهاي مومن ومتديني مثل آقاي جابري وعسكرزاده ورحماني وعلي زاده داري سواستفاده وبه عنوان ابزاراونهارودودستي چسپيدي والاتوكه ر. وع. روقبول نداشتي؟
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف آقای نعمتی فردی کاملا بیطرف،مومن،مذهبی واز هیچ گروهی نیست ،درود بر نعمتی عزیز
گچساران
Iran, Islamic Republic of
رئيس شوراي نگهبان چه قشنگ گفته نبايدازحزب خاصي به . باشد چه .
شیخ جلیل پا یتخت باوی
Iran, Islamic Republic of
و امصیبت سی ومردم گچسا ران که ایگل ایخان سیشون تصمیم بکیرن پناه به خدا په مرحوم بنگشت . را با خوتون بیاردنی
گرمسير
Iran, Islamic Republic of
هر دوره كه نبايد از دوستان تاجگردون باشن . دوره قبلي لطفشون شامل حالش شد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب نعمتی برخلاف ادعاتون همه افراد شاخص تظارت عضو موتلفه هستن
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید در جواب اقایان اصلاح طلب باید بگم کدوم یک از شما لیاقت این دارید که در شورای نگهبان باشید که الحمدوالله ندارید .چون همه دنبال فتنه هستید .2-خدایی اگر شورای نگهبان نبود شما الان نظام را ساقط کرده بودید3- کدام نیروشما بهتر و با ایمانتر از این نیروهای اصلولگرا هست نام ببرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینا همشون از چهره های شناخته شده حزبی و اصولگرای گچساران هستند و هفتاد درصدشون دیلی هستند.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج نعمتی از کاریزما ومحبوبیت خاصی برخوردار میباشند خدا توفیقش دهد.در این ماه مبارک برای موفقیت ایشان دعا میکنیم
اگاه
Iran, Islamic Republic of
خدایی به چهره .... نگاه کنید به منافع واینده خودش وخانوادهاش نگاه داره مردم به گور
بهمن شوتی
Iran, Islamic Republic of
مالل سرحد نشین بسن وپادوک

دشت مورم خالی بیاد ایکن شوک
جوان
Iran, Islamic Republic of
به حدا قسم که بی سوادی را از چهره همه شما میتوان حس کرد واقعا برای خودم ناراحتم که شماها برای ما تصمیم میگیرید از دوستانم که در استانهای دیگه هستند خجالت میکشم...
شادگان
Iran, Islamic Republic of
..ن حضرات ب.
uk
France
اگر اینا می خوان برا آینده شهرمون و مردم تصمیم بگیرن بدبختیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
وای بحال شهرمون
0742
Iran, Islamic Republic of
اینهمه آدم شاخص اصولگرا تو این شهر اومدین عکس... رو زدین که تو فامیلشم وجهه ی خوبی نداره!!!!!
واقعیتو بگم امثال اینان که اصل نظامو ولایتو زیر سوال میبرن...
0742
Iran, Islamic Republic of
امثال ... نباید تو این جلسات باشه چون واقعا اصل نظامو زیر سوال میبرن.....
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ما به وجود این یادگاران هشت سال دفاع مقدس آقایان حاج نعمتی .حاج قیطاسی . حاج کاییدی و حاج رحمانی وحاج الله کرم پور افتخار میکنیم واقعا اینها اصولگرا ناب .خالص و ولایی هستند احسنت به این انتخابها انشالله به کوری چشم فتنه گران موفق پیروز و سربلند باشید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر امام جمعه عزیز و اصولگرا گچساران حاج اقا حجازی
پایدار
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر اعضای جبهه پایداری شهرستان گچساران :برادران حاج رحمانی . حاج نعمتی . حاج قیطاسی . حاج کاییدی
جبهه
Iran, Islamic Republic of
اینها جبهه متحد اصولگرایان گچساران می باشند
داورپناه
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً تایید یا رد صلاحیت ..تاجگردون در انتخابات های آینده مستقیماً از تهران تصمیم گیری بشه.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
خدایی من کار زیاد به این کار ها ندارم اما چرا این همه نیروهای مسله دار ،منافق .واصلاح طلب از اقای کاییدی میترسند من تعجب میکنم این همه وحشت از یک نفر
دوست
Iran, Islamic Republic of
اینا چرا اینقد عبوسند ؟
Iran, Islamic Republic of
اين آقا هم به همه گير ميدن وخودش رو تنها حام يدين و شهر ميدونم وديگران دشمن دين و شهر ميدونن(امام جمعه محترم شهرمون رو ميگم)
از باشت
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت همه ی ما را ختم بخیر کند. مطمئن باشید که فردا روزی هم وجود دارد ....حاج بهرام تاجگردون سر راه .را خواهد گرفت . .درود خدا بر مرد خدا یی حاج بهرام تاجگردون
سکوت
Iran, Islamic Republic of
................
Iran, Islamic Republic of
نامه نوشتن به ولی فقیه اگر مودبانه بوده و پیشنهادی یا انتقادی و نظری در باره مشکلات مملکت باشد چه اشکالی دارد ..
دوست
Iran, Islamic Republic of
,, . دانستن حق مردم است .
شاه غلام
Iran, Islamic Republic of
شرمنده بگید .
فراماسون
Iran, Islamic Republic of
..تا جايي که من یاد دارم، در هیچ انتخاباتی خود را چسبیده به هیچ کاندیدایی نشون نداده، ولی جریان ...چیه که هر جا میبرش همراشه، و از اونجايی که عشق عکسه با تلاش بهنام جونش طراوت خاصی به گزارشات میده.....خدا شفاش بده فکر کنم مشکل داره، خدا صبر به دکتر بده، خدا خیرش بده نباید از خونه بیارش بیرون.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج جابري وآقاي عسكرزاده .برادرعلي زاده وبرادررحماني
سلا عليكم
..براي كدوم فرزندانقلاتاكنون ايشان كاركرده مگه همين چندروزقبل چندتانيروي اصيل وخالص ..ازدست داده واقعاكه .جناب .ديگاه شماانسان متدين وخاص وخالص كه باايشون تطابق نداره ..................
وووووووووو
محسن
Iran, Islamic Republic of
.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
فقط باید گفت . گچساران ... در بین مردم و ..افراد شده اند اعضای نظارت و بازرسی انتخابات گچساران .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اینا که همه از یک طیف خاص هستن پس چرا شعار میدید ا.
فراماسون
Iran, Islamic Republic of
ای برادر این چه وضعیه اسامی را تو مطالب حذف می کنید
یاسر
Iran, Islamic Republic of
چرا اصولگرایان خوش قیافه نیستند؟ چرا عطر نمیزنند؟ اینها سوالاتیست که همچنان بی جواب باقی مانده
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
... عددی نیست که کسی ازش حسابی ببره این اقا اول بره اونهمه بدبختی هایی که تودانشگاه بوجود اورد درستش کنه بعدش واقعاپوستش کلفته چطوردم ازدین میزنه ولی روزی یکساعت سرکارنیست ایااینهاازخدا نمیترسند درپیشگاه خداچه جوابی داریدبخداسوگندچوب خدابیصدااست منتطرباش
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
خداوشورانگهبانی که اعضاش ظاهروباطنی مثل هم نداره نخو
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
مشخصه تو هیچی از این فرد نمیدونی و واقعا ادم بی خبری هستی ایشان الان دوازده ساله از دانشگاه رفته و تو هنوز میگی روزی یک ساعت سر کار نیست خیلی متاسفم برات
آشنا
Iran, Islamic Republic of
وای بحال مردمی که اینا براشون تصمیم بگیرن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1