تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۵۵۳۳۵

فرهنگ سازی زیربنای توسعه شهری است

۱۳
۰
کبنا ؛فتح الله پوران‌پور –باشت:zafari
ابراهیم ظفری رئیس شورای اسلامی شهر باشت در جمع خبرنگاران شهرستان‌های باشت و گچساران گفت ما خواهان توسعه شهرمان هستیم و برای رسیدن به این راه آنچه در توان داریم با همت و پشتیبانی مسئولین دلسوز نظام به مردم خوبمان هدیه می‌کنیم امروز شورا خود را در مسیر خدمت و توسعه شهر باشت مهیا نموده و در رفع مشکلات و موانع سد راه تلاش خواهیم کرد.
خوشبختانه شهردار باشت هم جوان متخصص مؤدب تحصیل کرده و پاک و مذهبی است و امیدوارم با کمک همه شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت تاکید کرد اصحاب رسانه و خبرنگاران اتاق فکر مسئولان هستند و شورای اسلامی شهر باشت از نقدهای سازنده رسانه‌ها همچون گذشته استقبال می‌کند.
وی صرفه جویی در استفاده از اموال شورای اسلامی شهر باشت را به عنوان یک اصل در بین همه اعضای شورای اسلامی شهر باشت بیان کرد. وی گفت: اصحاب رسانه را بازوان فرهنگسازی جامعه دانست و گفت فرهنگسازی از نیازهای مهم و زیر بنایی توسعه شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت توجه به مسائل فرهنگی شهر را یک ضرورت بیان کرد و گفت برای رفع بسیاری از مشکلات شهروندی انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری ضرورت دارد و یقیناً رسانه‌ها نیز در فرهنگسازی کمک خوبی می‌توانند باشند.
وی در ادامه توجه به مسائل رفاهی خبرنگاران را خواستار شد و گفت خوشبختانه تا آنجای که ما می‌شناسیم خبرنگاران شهرستان و خیلی از خبرنگاران استان افراد موجه و خو‌شناسی هستند ما مصمم هستیم قوی‌تر از گذشته در حمایت از خبرنگاران عمل کنیم. ما خواهان توسعه شهر باشت هستیم و در این راه از هر کوششی دریغ نداریم و دنبال رفع تکلیف نیستیم آنچه ما را در این راه مصمم کرده آن است که شهر باشت به الحمدالله و به همت همه دست اندرکاران نظام بویژه نماینده پرتلاش شهرستان‌های گچساران و باشت در مسیر توسعه و خدمت رسانی قرار گرفته و فعالیت و خوشهالی ما و موکلین ما را دوچندان نموده است از همه می‌خوام از این ظرفیت بوجود آمده در استان و شهرستان استفاده مطلوب ببریم و دست در دست هم دهیم مثل کلان شهرهای بزرگ همچون اصفهان خدمت را فدای باندبازی و حرفهایی که همه آرزوهای ما را زیر سوال می‌برد نکنیم و با صبر و شکیبای و آرامش در کنار هم آنچه را لایق شهرستان می‌دانیم عمل کنیم.
گفتنی است در این نشست صمیمی خبرنگاران فتح الله پوران‌پور، صدیقه محمدی و ...حضور داشتند که از همه آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم پیشاپیش روز خبرنگار را به شما خبرنگاران تبریک عرض می‌نمائیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اقای ظفری با ارزوی موفقیت برای جنابعالی اما بعنوان یک هم طایفه ای از جنابعالی این انتقاد را دارم که امثال شما و بزرگان طایفه فقط در زمان انتخابات مجلس اقوام و فامیل را می خواهید و بعد از ان دیگر شما کسی را نمی شناسید و یک حامی خوب برای تحصیلکردگان ایل و طایفه نیستید شما به انتصابات نماینده نگاه کنید که هیچ بهایی به تحصیلکردگان طایفه ما نداد و طایفه هست که بالای 25 پست کلیدی را از استان تا شهرستان گرفته که به اندازه نصف شما رای نداشته و ندارند و جناب نمایند ما را فقط برای سرشماری و لرکه زدن می خواست شما به روستای سعادت اباد در کنارت نگاه کن ببین در سر جمع جناب نماینده 30 رای داشته و دارد و جند پست کلیدی دارند . خواهشا دور بعد دیگر جلو نیا و بگو به اقای تاج رای دهید امثال شما ها به این طایفه بزرگ دارید ظلم می کنید . م -ا
عباس
Iran, Islamic Republic of
.به فکر شهر باش که دیگر رای برای شورا .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا که ,,,باید از همین الان فاتحشو خوند.....یادت با اون گروهی که هنوز هم وارین چه بلایی سر .
ali
Iran, Islamic Republic of
.. رامی شناسم یک سطراین مطلب ر,.
همکار
Iran, Islamic Republic of
خداشکرت خدااااااااااااااااااااااا
تعریف همو بدین ببینم شهرتون اباد میشه یا نه
با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه برادر
مدیریت شهری یه اصل مهم میخواد که به عقیده ما همکارانتون خییییییییییلی کمرنگه بین شماها و اون هم صداقته
دوستان همکار اگه بد میگم شما اصلاح کنید
فرهنگ !!!!
Iran, Islamic Republic of
..
صحبت از فرهنگ و فرهنگ سازی می کنند !!
فرهنگ !!!!
امیرپارسا
Iran, Islamic Republic of
..ی از فرهنگی که گفته .
مدرک تحصیلی .چیست؟
فرهنگ سازی .
تا زمانی که افرادی مانند. در راس امور هستند باشت از این که هست .
شهردار . را گذاشته اند که از او دارند .. می کنند.
اگه راست میگن یک شهردار خوب و کار کشته بزارند
ولی جدی مدرک تحصیلی .
تخصص ایشان چیست؟
.
....
باشت
Iran, Islamic Republic of
دنیا به کامت ظفری... /
امین
Iran, Islamic Republic of
حرف ..
110
Iran, Islamic Republic of
ناز به نفست سرلشکر ظفری .
خیابان پاسداران باشت ( محله مسجد صاحب الزمان ) و بن بست ایجاد شده در تعریض آن از اول انقلاب تا الان دست نخورده باقی مانده و هر سال صد دریغ از پارسال لطفا بعنوان رئیس شورای شهر اولا در تعریض این خیابان سلیقه ای عمل نشود ثانیا نذارید پرونده این خیابان شبیه پرونده توافق هسته ای ایران و 2+6 شود .
باشتي
Iran, Islamic Republic of
. چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است بله شما اگر تعريف تمجيد نكنيدپس كي بايد تعريف كندچون اين اقا دست نشونده ..شمايه پس بخاطر پيشبرد اهدافت هم كه باشي مجبوري از ايشان حمايت كني
از باشت
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند اگر همه مسئولین مثل آقای ظفری با دلسوزی و پاکدستی به شهر خدمت کنند در آینده ای نچندان دور شهری زیبا و پیشرفته از هر جهت را خواهیم داشت. با آرزوی موفقیت برای همه مسئولین بخصوص جناب ظفری
علی
Iran, Islamic Republic of
ظفری تکروی نکن یه خدای هم هسی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1