کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرهنگ سازی زیربنای توسعه شهری است

23 تير 1393 ساعت 15:02


فتح الله پوران‌پور –باشت:zafari
ابراهیم ظفری رئیس شورای اسلامی شهر باشت در جمع خبرنگاران شهرستان‌های باشت و گچساران گفت ما خواهان توسعه شهرمان هستیم و برای رسیدن به این راه آنچه در توان داریم با همت و پشتیبانی مسئولین دلسوز نظام به مردم خوبمان هدیه می‌کنیم امروز شورا خود را در مسیر خدمت و توسعه شهر باشت مهیا نموده و در رفع مشکلات و موانع سد راه تلاش خواهیم کرد.
خوشبختانه شهردار باشت هم جوان متخصص مؤدب تحصیل کرده و پاک و مذهبی است و امیدوارم با کمک همه شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت تاکید کرد اصحاب رسانه و خبرنگاران اتاق فکر مسئولان هستند و شورای اسلامی شهر باشت از نقدهای سازنده رسانه‌ها همچون گذشته استقبال می‌کند.
وی صرفه جویی در استفاده از اموال شورای اسلامی شهر باشت را به عنوان یک اصل در بین همه اعضای شورای اسلامی شهر باشت بیان کرد. وی گفت: اصحاب رسانه را بازوان فرهنگسازی جامعه دانست و گفت فرهنگسازی از نیازهای مهم و زیر بنایی توسعه شهری است.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت توجه به مسائل فرهنگی شهر را یک ضرورت بیان کرد و گفت برای رفع بسیاری از مشکلات شهروندی انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری ضرورت دارد و یقیناً رسانه‌ها نیز در فرهنگسازی کمک خوبی می‌توانند باشند.
وی در ادامه توجه به مسائل رفاهی خبرنگاران را خواستار شد و گفت خوشبختانه تا آنجای که ما می‌شناسیم خبرنگاران شهرستان و خیلی از خبرنگاران استان افراد موجه و خو‌شناسی هستند ما مصمم هستیم قوی‌تر از گذشته در حمایت از خبرنگاران عمل کنیم. ما خواهان توسعه شهر باشت هستیم و در این راه از هر کوششی دریغ نداریم و دنبال رفع تکلیف نیستیم آنچه ما را در این راه مصمم کرده آن است که شهر باشت به الحمدالله و به همت همه دست اندرکاران نظام بویژه نماینده پرتلاش شهرستان‌های گچساران و باشت در مسیر توسعه و خدمت رسانی قرار گرفته و فعالیت و خوشهالی ما و موکلین ما را دوچندان نموده است از همه می‌خوام از این ظرفیت بوجود آمده در استان و شهرستان استفاده مطلوب ببریم و دست در دست هم دهیم مثل کلان شهرهای بزرگ همچون اصفهان خدمت را فدای باندبازی و حرفهایی که همه آرزوهای ما را زیر سوال می‌برد نکنیم و با صبر و شکیبای و آرامش در کنار هم آنچه را لایق شهرستان می‌دانیم عمل کنیم.
گفتنی است در این نشست صمیمی خبرنگاران فتح الله پوران‌پور، صدیقه محمدی و ...حضور داشتند که از همه آنان تشکر و قدردانی می‌نمایم پیشاپیش روز خبرنگار را به شما خبرنگاران تبریک عرض می‌نمائیم.


کد مطلب: 55335

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/55335/فرهنگ-سازی-زیربنای-توسعه-شهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1