تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۵۴۶۱۴

شرکت نمایشگاه دائمی یاسوج نیازمند اعضای با توان مالی بالاست

۳
۰
کبنا ؛


داریوش دیودیده عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حال حاضر سیمان‌ یاسوج، محصولات سینره از کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای خارجی صادر می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای افزایش میزان صادرات باید بازاریابی بهتر  و قوی‌تری صورت گیرد.

وی، یکی از ظرفیت‌های مهم صادراتی استان را محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: با تولید محصولات ارگانیک در استان می‌توان بر روی صادرات این محصولات به خارج از کشور حساب باز کرد.

دبیر کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد، راه‌اندازی نمایشگاه دائمی یاسوج را بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: امیدواریم با تعیین تکلیف برخی اعضای هیئت موسس شرکت نمایشگاه یاسوج، این مجموعه وارد فاز عملیاتی شود و تا دو ماه آینده زیرساخت‌های اولیه نمایشگاه مانند سوله، آب و برق در این مجموعه راه اندازی شود.

وی با اشاره به عدم توان مالی برخی از اعضای هئیت موسس شرکت نمایشگاه‌ دائمی یاسوج بیان کرد: باید به فکر جایگزین کردن برخی تشکل‌های توانمند به جای آنها باشیم.

دبیر کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به روند ساخت نمایشگاه دائمی نیازمند حضور برخی اعضای جدید و با توان مالی هستیم به همین خاطر هیئت موسس این شرکت آمادگی پذیرش اعضای جدید را دارند.

دیودیده در پایان تأکید کرد: مجموعه صنعت و معدن تمام تلاش خود را به عنوان نماینده دولت به کار خواهد گرفت و شرایط لازم را برای احداث نمایشگاه دائمی یاسوج فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانش
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر پارسال هم همین حرفها را زدی پس کی اقدام میکنید .شما مدیران غیر از شعار چیز دیگری هم بلدید. خدا رحم کندبه این مردم صاف وصادق
sdh
Iran, Islamic Republic of
یا علی مدد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تا این فامیل بازی ها و پارتی بازی ها در میان مدیران ما وجود داره کسی نمیتونه تو استان ما سرمایه گذاری کنه هرکی هم سرمایه گذاری کرده پشیمونه.یکیش خود من.به خاطر فامیل بازی های آقای ... ورشکست شدم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1