کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت نمایشگاه دائمی یاسوج نیازمند اعضای با توان مالی بالاست

14 تير 1393 ساعت 23:09





داریوش دیودیده عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حال حاضر سیمان‌ یاسوج، محصولات سینره از کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای خارجی صادر می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای افزایش میزان صادرات باید بازاریابی بهتر  و قوی‌تری صورت گیرد.

وی، یکی از ظرفیت‌های مهم صادراتی استان را محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: با تولید محصولات ارگانیک در استان می‌توان بر روی صادرات این محصولات به خارج از کشور حساب باز کرد.

دبیر کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد، راه‌اندازی نمایشگاه دائمی یاسوج را بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: امیدواریم با تعیین تکلیف برخی اعضای هیئت موسس شرکت نمایشگاه یاسوج، این مجموعه وارد فاز عملیاتی شود و تا دو ماه آینده زیرساخت‌های اولیه نمایشگاه مانند سوله، آب و برق در این مجموعه راه اندازی شود.

وی با اشاره به عدم توان مالی برخی از اعضای هئیت موسس شرکت نمایشگاه‌ دائمی یاسوج بیان کرد: باید به فکر جایگزین کردن برخی تشکل‌های توانمند به جای آنها باشیم.

دبیر کارگروه توسعه صادرات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به روند ساخت نمایشگاه دائمی نیازمند حضور برخی اعضای جدید و با توان مالی هستیم به همین خاطر هیئت موسس این شرکت آمادگی پذیرش اعضای جدید را دارند.

دیودیده در پایان تأکید کرد: مجموعه صنعت و معدن تمام تلاش خود را به عنوان نماینده دولت به کار خواهد گرفت و شرایط لازم را برای احداث نمایشگاه دائمی یاسوج فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

 


کد مطلب: 54614

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/54614/شرکت-نمایشگاه-دائمی-یاسوج-نیازمند-اعضای-توان-مالی-بالاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1