تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۵۳۹۳۴

حکمرانی یک متخلف در مادوان

۹
۰
کبنا ؛ 
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلف بزرگ در آب شرب شهر یاسوج توسط یک فرصت‌طلب خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
در این نشست سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از وضعیت بحرانی آب در شهرهای مختلف این استان اظهار کرد: در سال‌های گذشته کارهای زیادی انجام نشده که از جمله آنها می‌توان به استانداردسازی شبکه‌های آب و نصب شیرآلات مطمئنه و جلوگیری از شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های آب شهری اشاره کرد.
لدنی‌نژاد گفت: برای نمونه در شهر 40 هزار نفری مادوان مخزن 15 هزار مترمکعبی نیاز داریم که اکنون این مخزن یک‌هزار متر مکعب و یا به عبارتی یک پانزدهم نیاز اصلی است، که باید روزانه 15 مرتبه پر و خالی شود که برای مردم مشکل بزرگی ایجاد کرده است.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد یکی از بزرگترین معضلات در این استان را استفاده بیش از حد جهانی آب شرب عنوان کرد و گفت: متوسط استفاده در جهان روزانه 100 لیتر و در کشور ما 150 تا 170 لیتر و با کمال تأسف در استان ما 210 لیتر در روز است.
لدنی‌نژاد در ادامه از تخلفی بزرگ در آب آشامیدنی این استان و در شهر یاسوج یاد کرد که همه اعضای شورای اداری را در بهت فرو برد و آن اینکه در شهر مادوان از توابع یاسوج شخصی قانون‌گریز از 8 اینچ آب آشامیدنی 40 هزار مادوانی، 3 اینچ آن را در عمق زمین به باغ خود انتقال داده بود و 5 اینچ باقی مانده به مردم می‌رسید.
وی گفت: یک مدیر در این استان چگونه می‌تواند با چنین تخلفاتی به مردم خدمات‌رسانی کند که از قوه قضائیه و نیروی انتظامی می‌خواهیم جلوی این‌گونه قانون‌شکنی‌ها را بگیرد.
این مسئول در ادامه به آمار جالب دیگری اشاره کرد و گفت: استانی که 10 درصد روان‌آب‌های کشور به آن تعلق دارد، 90 درصد آب خود را از طریق چاه‌ها تأمین می‌کند.
لدنی‌نژاد اضافه کرد: در بسیاری از شهرهای این استان 40 درصد آب مشترکین غیر مجاز و از پشت کنتور است که این آمار نیز نسبت به کشور بسیار نگران‌کننده ‌است.
وی یکی دیگر از معضلات بزرگ را برخورد فیزیکی مشترکین غیر مجاز با مأموران آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: چند روز پیش یکی از این افراد با مشت به زیر چشم مأمور ما کوبید که باید با این افراد برخورد شود.
انتهای پیام/ ک
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهلش لته کاری کنه
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیرکل آب وفاضلاب استان.همه حرفهای شما درست.بفرمایید در دوره مسئولیت جنابعالی برای رفع این مشکل چه کارهایی اندیشیده اید؟اگر واقعا نمیتوانید کنار بایستید.درست است که مشکلات ریشه در گذشته دارد،ولی برای نمونه برای شهر یاسوج با این همه بارشهای خوبی که هرسال داریم،در جهت حل بحران آب چه کاری انجام داده اید؟جناب مدیرکل،حضرتعالی خودتان بهتر میدانید نصب تانکرهای آب بر روی پشت بامها بخصوص در شهرهای سردسیر امکانپذیر نیست.چرا باید دوباره همان راه خطا رفته سنوات گذشته را دوباره امتحان کنیم.لطفا جواب بدهید.
لته کاری بی اب دزی خشه
Iran, Islamic Republic of
اوف کو بزارش تا لتش رو بکاره

اونوقت بگید برا چی نمیزارید جوونا کار کنند
. دست افکن ف.
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض ادب خدمت اعضای شورای اداری استان . مدیرکل محترم جناب آقای مهندس لدنی نژادلطفافردمجرم رابه محافل قضایی معرفی تابه سزای اعمالش برسدچون به بیت المال خیانت کرده است>درضمن ازشورای اداری وشورای تامین تقاضاداریم که شرکت آبفاراکمک نمایندتادست این متجاوزان راازبیت المال کوتاه کنندچون خواسته شهدا وامام شهیدان است<من الله اللتوفیق
سیمان
Iran, Islamic Republic of
آب،آب،آب،صرفه جویی در مصرف آب
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اداره آب وفاضلاب این همه پولی که از مردم می گیرند خرج پاداش واضافه کارو.......خوشان می کنند کارهای زیربنایی مثل چاه عمیق نمی زنند برای توجیع کارخودشان این حرفها را می زنند چطور آب شهرهای بزرگی مثل شیراز ،اصفهان ،مشهد وتهران کمبود آب َامدنی ندارند مشکل از بی مدیریتی مدیران می باشد امیدواریم که با مدیریت حضرتعالی کار های زیربنایی انجام دهید وآبهای جاری راآزادنمائید چون آبهای جاری برای مصارف دیگر می باشند
خرزو خان
Iran, Islamic Republic of
اقای لدنی مشکل مادوان ناتونی شما ها است چون حتی از آمار جمعیتی این شهر هم اطلاع ندارید تا چه رسد به مشکلات جهت اطلاع شما:1- شهر مادوان زیر 12هزار نفر جمعیت دارد و اگر منظورت با مهریان و بلهزار باشد جهت اطلاع شما اینکه آب آنها مشترک نیست و نیاز به امار آنها نیست 40000کجا و 12000 کجا؟2-روزانه حداقل میشود 6000 مترمکعب آب از چاهای موجود استخراج و تولید کرد در صورتیکه نیاز شهر مادوان کمتر از 3000 متر مکعب هست3-مشکل فعل مادوان مخزن نیست چون آب برای ذخیره ندارید ضمن اینکه اگر اعتبار داشته باشید مخزن 5000 کافی هست نه 15000 4- مشکل شما توزیع آب هست که خودت هم به آن اعتراف کردی و اگه من جای استاندار بودم سریعا عزلت میکردم چون خود شما معترف هستی که انشعاب 5غیر مجاز وجود دارد مگه شما مسئول جمع آوری انشعابات غیر مجاز نیستی؟ چرا در انجام وظیفه کوتاهی میکنید؟
6-و من در این مدتی که شما آمدی فقط از شما شعار تو خالی می بینم و لا غیر 7- فرض این باشد که ویرانه تحویل گرفتی برنامه شما برای بهبود چیست؟8- در پایان پیشنهاد می کنم تا قبل از بحران استعفا بده ولا بدون حب بغض و منافع این را خدمت شما عرض می کنم 9-باور دارم با همین وضع موجود می شود مشکلات مردم را به حداقل رساند ولی نه با تیم کاری استاندار علی الخصوص شما 9-آب مردم را سیاسی کردند خدا از آنها نگذرد
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
دست مدیر کل محترم درد نکنه اما خواهشی که از ایشان و استاندار محترم داریم این است که بدون ملاحظه کاری برخورد نمایند واگر اقدامی نکردند فردای قیامت " البته اگر اعتقادی باشه" بنده به نوبه خودم نمی بخشم
dena
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد یکی از بزرگترین معضلات در این استان را استفاده بیش از حد جهانی آب شرب عنوان کرد و گفت: متوسط استفاده در جهان روزانه ۱۰۰ لیتر و در کشور ما ۱۵۰ تا ۱۷۰ لیتر و با کمال تأسف در استان ما ۲۱۰ لیتر در روز است. متاسفانه این مدیر از آمار مصرف کشوری که وزارت نیرو میده هم خبر نداره همین دیروز صدا و سیما سراسری اعلام کرد رکورد مصرف در تهران زده شد و برای مصرف روز یک شنبه تهران بیش از 3700000 مترمکعب اعلام کردکه اگر جمعیت تهران را حتی 12 میلیون نفر حساب کنیم میشود 308 لیتر حالا در روزهای دیگه کمتر ولی از 250 لیتر که کمتر نمیشه اما تهران میتونه آب 12 میلیون نفرو تامین کنه یاسوج نمیتونه آب 120 هزار نفرو تامین کنه یکسال داره میگذره هنوز ایشون میگه در گذشته کاری نشده خب اگه کاری نشده مردم به جای آب چه میخوردندمگه نه همین شهر و همین مردم و همین تاسیسات آبی موجود بوده که آب مردم را میداده .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1