تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۵۳۷۷۷

120 هزار از ساکنین یاسوج زیرساخت شهری خوبی ندارند

۲
۰
کبنا ؛ 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: 120 هزار از ساکنین شهر یاسوج به دلیل کمبود اعتبارات از زیر ساخت‌های شهری خوبی برخوردار نیستند و شهرداری به تنهایی توانایی کارهای زیربنایی را ندارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش‌های برای خارج شدن شهر یاسوج از این وضعیت صورت گرفته است که امیدواریم با توجه به اقدامات اخیر، مرکز استان از این شکل کنونی بیرون بیاید.
نماینده بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترافیک یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج است، بیان کرد: 40 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از پل سوم بشار تخصیص داده شد ک قطعاً با اتمام این پروژه که از تعهدات راه و شهرسازی است، بخش عظیمی از ترافیک مرکز استان مرتفع می‌شود.
زارعی ادامه داد: برای اینکه مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند و معارض هم نداشته باشد، 10 میلیارد ریال برای صاحبان اراضی که در مسیر این پروژه هستند در نظر گرفته شد که پرداخت می‌شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تکمیل دو پل دیگریعنی بلوار شهید رجایی به سمت بیمارستان امام سجاد(ع) و پل انتهای جاده شرف آباد، کمربندی یاسوج-اصفهان، حد فاصل پل مختار است که این دو مسیر نقش مهمی در پیشرفت شهر یاسوج دارد و دسترسی مردم به جاده‌ها را راحت‌تر و سرعت می‌بخشد، اولویت این دو پل بیشتر است.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه آسفالت معابر شهری شرایط نامناسبی داشتند، اظهار کرد: با تأمین اعتبار مورد عملیات روکشی راه‌های ارتباطی و معابر شهر یاسوج را داشتیم و یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این کار اختصاص داده شد.
زارعی از اتصال آبشار یاسوج به  پارک جنگی با هدف توسعه این دو منطقه گردشگری خبر داد و افزود: برای استفاده بهتر از موقعیت آبشار و سهولت رفت و آمد گردشگران و مسافران، اعتبارات لازم برای اتصال این دو منطقه زیبای گردشگری تخصیص داده شد.
وی در ادامه به جاده لوداب اشاره کرد و افزود: 5 میلیارد تومان برای تکمیل تونل‌های این مسیر اعتبار گذاشته شد و امسال در مسیر ارتباطی لوداب 13 هزار نفر از کوتاهترین و مطمئن‌ترین راه عبور و مرور خواهند کرد.
انتهای پیام/ک
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
پس وارد عمل شو .فقط بلدی انتقاد کنی. کارنامه خوبی نداری
رضایی
Iran, Islamic Republic of
ری جناب اقای هوشنگ صیدالی شما درست می فرمایید که روستایی غیر قانونی گازدار نشده اما افراد متعددی را از طریق پارتی بازی و حق کشی در نقاط مختلف استان و در شرکت گاز به کار گرفته شد.ما مظلومین و افراد فقیر و بی بضاعت که زورمون به هیچکس نمی رسد؟ اما باید به خدا جواب پس بدی مطمئن باش.از یک خانواده 4 نفر مختلف در سی سخت و باشت و یاسوج و... بکار گرفته شد؟ اگر انصاف و وجدانی باشد حاضرم با سند و مدرک رو کنم تا همه مردم بدانند که چگونه مورد شدیدترین ظلم و بی عدالتی قرار گرفته اند.ملت خون نداده اند تا اینگونه بی انصافی و بی عدالتی و ظلم ببینند.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1