کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

120 هزار از ساکنین یاسوج زیرساخت شهری خوبی ندارند

5 تير 1393 ساعت 13:42


 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: 120 هزار از ساکنین شهر یاسوج به دلیل کمبود اعتبارات از زیر ساخت‌های شهری خوبی برخوردار نیستند و شهرداری به تنهایی توانایی کارهای زیربنایی را ندارد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش‌های برای خارج شدن شهر یاسوج از این وضعیت صورت گرفته است که امیدواریم با توجه به اقدامات اخیر، مرکز استان از این شکل کنونی بیرون بیاید.
نماینده بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترافیک یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج است، بیان کرد: 40 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از پل سوم بشار تخصیص داده شد ک قطعاً با اتمام این پروژه که از تعهدات راه و شهرسازی است، بخش عظیمی از ترافیک مرکز استان مرتفع می‌شود.
زارعی ادامه داد: برای اینکه مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند و معارض هم نداشته باشد، 10 میلیارد ریال برای صاحبان اراضی که در مسیر این پروژه هستند در نظر گرفته شد که پرداخت می‌شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تکمیل دو پل دیگریعنی بلوار شهید رجایی به سمت بیمارستان امام سجاد(ع) و پل انتهای جاده شرف آباد، کمربندی یاسوج-اصفهان، حد فاصل پل مختار است که این دو مسیر نقش مهمی در پیشرفت شهر یاسوج دارد و دسترسی مردم به جاده‌ها را راحت‌تر و سرعت می‌بخشد، اولویت این دو پل بیشتر است.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه آسفالت معابر شهری شرایط نامناسبی داشتند، اظهار کرد: با تأمین اعتبار مورد عملیات روکشی راه‌های ارتباطی و معابر شهر یاسوج را داشتیم و یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این کار اختصاص داده شد.
زارعی از اتصال آبشار یاسوج به  پارک جنگی با هدف توسعه این دو منطقه گردشگری خبر داد و افزود: برای استفاده بهتر از موقعیت آبشار و سهولت رفت و آمد گردشگران و مسافران، اعتبارات لازم برای اتصال این دو منطقه زیبای گردشگری تخصیص داده شد.
وی در ادامه به جاده لوداب اشاره کرد و افزود: 5 میلیارد تومان برای تکمیل تونل‌های این مسیر اعتبار گذاشته شد و امسال در مسیر ارتباطی لوداب 13 هزار نفر از کوتاهترین و مطمئن‌ترین راه عبور و مرور خواهند کرد.
انتهای پیام/ک
 


کد مطلب: 53777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/53777/120-هزار-ساکنین-یاسوج-زیرساخت-شهری-خوبی-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1