تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۵۲۸۳۴

تیم فوتبال شهرداری یاسوج به طور مجدد فعال شود

۷
۰
کبنا ؛ezadpor

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ها و اقدامات لازم برای فعال شدن مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج و حضور مقتدرانه این تیم در مسابقات مختلف انجام شود.

جهانبخش ایزدپور در گفت و گو با ایرنا افزود: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج انتظار می رود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج که سابقه درخشش در رقابت های مختلف را دارد و امید جوانان این شهر و کهگیلویه و بویراحمد بوده نباید به راحتی کنار گذاشته شود.
ایزدپور اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای همراهی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به منظور حضور هر چه مطلوبتر در مسابقات مختلف آمادگی کامل دارد.
وی عنوان کرد: این اداره کل هرگونه زیرساختی را که مورد نیاز باشد در اختیار تیم فوتبال شهرداری یاسوج قرار خواهد داد تا این تیم بتواند دوباره امیدی برای جوانان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
ایزدپور ابراز داشت: چنانچه شهرداری یاسوج این تیم را دوباره احیا کند مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز حاضرند برای تامین زمین چمن و سایر امکانات لازم همکاری همه جانبه ای را انجام دهند.
تیم شهرداری یاسوج در فصل گذشته رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور (جام آزادگان) پس از کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته دوم سقوط کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

سهیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر شرف ایزد پور...جناب ایزد پور من به نمایندگی تمامی دانشجویان لر دانشگاه شیراز از شما نهایت تشکر را دارم..شما میدانید که با توجه به جاذبه های طبیعی و گردشگری خدا دادی فراوان،استان ما نتوانست که به صورت واقعی به کشور معرفی بشه..ولی از زمان تشکیل تیم شهرداری و نتایج درخشان تیم سیمای استان و شهرمان به طور عجیبی عوض شد و تمامی دوستان از تمامی استان های کشور که در دانشگاه شیراز مشغول تحصیلند،همش سراغ تیم را از ما میگیرند و شیفته استان و شهرمان شدند و گاها اردوهای دانشجویی ما به همین واسطه به یاسوج و سیسخت بوده..لذا با توجه به اهمیت قضیه و شادی جوانان فوتبالدوست شهرمان از شما و تمامی مسعولین و شورای شهر محترم تقاضا میشود که در حفظ و تقویت تیم و همچنین تلاش مضاعف برای سربلندی تیم و استان نهایت همکاری رو داشته باشید ..با تشکر( دانشجویان لر دانشگاه دولتی شیراز )
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
جناب ایزدپور شمااگر از عبدی افتخاری اسم نیاری مدیر خوبی هستی بهتر و شایسته اینه اگه بتونی ادمای عبدی افتخاری که هیچ از ورزش نمیدونن از دورو برت دور کنی و مافیای وزش استان. را از بین ببری، از زحمات دلسوزانت ممنونیم
Iran, Islamic Republic of
.ی بابا این بنده خدا عبدی رو نمیشناسه پس الکی نگو و به .نبریت ایزدپور رو ورزش تازه داره بهتر میشه اسم این اقایون رو هم خودمون نبریم بهتره تازه اینا فراموش شدن از ورزش و داریم نفس میکشیم
افشین
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا دست بردارید از این پیشنهادات بجای اینکه میخواهید تیم را دوباره راه اندازی کنید اون هم برای لیگ دسته دو بیاید بجای اینقدر هزینه که الکیداره صرف میشه بیایداین همه هزینه رو صرف آبادی شهرم نکنید
افشین
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا دست بردارید از این پیشنهادات بجای اینکه میخواهید تیم رو دوباره راه اندازی کنید او هم برای لیگ دو بیاید بجای اینقدر هزینه که الکی صرف میشه بیاید این همه هزینه رو صرف شهرمان کنید
همشهری یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اقای ایزدپور هم دردی را دوا نخواهد کرد اوایل بلوف میداد که تیم دسته اولی برای یاسوج میگیرم خدا خیرش بده اما زودتر تربیت بدنی را کنار بذاره بره بهتره چون لاف میزنه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
معلومه که نه ورزشکار نیستی واز ورزش هم هیچ اطلاعی نداری . اگر مطلع ورزش بودی می فهمیدی که ورزش استان درزمان آقای افتخاری رنگ و شکلی گرفت و ورزشکارای این استان تقریبا در تمام رشته ها حرکت رو به رشدی پیدا کردن . تمام ابنیه ی ورزشی و زیر ساختهای ورزش استان مربوط به زمان ایشونه . در واقع با کارشکنی سیاسیون ونماینده وقت که منجر به رفتن افتخاری از استان شد ، ورزش ما راکد و ورزش همدان شروع به رشد سریعی کرد . ببینید استانهای همجوار و بزرگ و حتی وزارت ورزش چه طور دنبال بردن افتخاری به استانشون هستند . این حکایت از تدبیر ومدیریت خوب ایشان است .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1