کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم فوتبال شهرداری یاسوج به طور مجدد فعال شود

28 خرداد 1393 ساعت 17:40


ezadpor

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ها و اقدامات لازم برای فعال شدن مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج و حضور مقتدرانه این تیم در مسابقات مختلف انجام شود.

جهانبخش ایزدپور در گفت و گو با ایرنا افزود: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج انتظار می رود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج که سابقه درخشش در رقابت های مختلف را دارد و امید جوانان این شهر و کهگیلویه و بویراحمد بوده نباید به راحتی کنار گذاشته شود.
ایزدپور اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای همراهی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به منظور حضور هر چه مطلوبتر در مسابقات مختلف آمادگی کامل دارد.
وی عنوان کرد: این اداره کل هرگونه زیرساختی را که مورد نیاز باشد در اختیار تیم فوتبال شهرداری یاسوج قرار خواهد داد تا این تیم بتواند دوباره امیدی برای جوانان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
ایزدپور ابراز داشت: چنانچه شهرداری یاسوج این تیم را دوباره احیا کند مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز حاضرند برای تامین زمین چمن و سایر امکانات لازم همکاری همه جانبه ای را انجام دهند.
تیم شهرداری یاسوج در فصل گذشته رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور (جام آزادگان) پس از کسب نتایج ضعیف به لیگ دسته دوم سقوط کرد.



کد مطلب: 52834

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/52834/تیم-فوتبال-شهرداری-یاسوج-طور-مجدد-فعال-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1