تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۵۱۵۸۱

«ارتقای زندگی زناشویی» بانوان ادارات استان

۰
کبنا ؛کارگاه آموزشی ارتقای زندگی زناشویی ویژه بانوان شاغل در ادارات کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان شاغل استان در سالن آموزش و پژوهش استانداری برگزار شد.
فریده کیامرثی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اهمیت دادن به زندگی زناشویی اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌ها در زندگی روزمره خود با مسائل مختلف و گوناگون مواجه‌ هستند که هر کدام از این چالش‌ها زندگی آ‌ن‌ها را از کامیابی باز می‌دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه تعداد قابل توجهی از مسائل و مشکلات را می‌توان با تغییر نگرش در بین اعضای خانواده از میان برداشت و به یک زندگی آرام و لذت‌بخش تبدیل کرد، گفت: حوزه امور بانوان استانداری در راستای ارج نهادن به مقام خانواده و زندگی مشترک کارگاهی را در قالب چند جلسه برگزار می‌کند.
این مسئول با تاکید بر اینکه به‌ منظور ارتقای دانش و افزایش مهارت‌های کارکنان در حل مسائل و مشکلات زندگی خانوادگی کارگاه «آموزشی ارتقای زندگی زناشویی» را برگزار کردیم، گفت: امیدواریم بانون با استقبال از چنین برنامه‌هایی در زندگی مشترک خود همواره موفق باشند.
کیامرثی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های زندگی خانواده طی چند جلسه برگزار می‌شود، گفت: در پایان کارگاه برای اعضای حاضر در جلسه گواهی صادر می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی را بررسی شیوه‌های بهبود روابط زوجین، افزایش شناخت از خود و همسر در حوزه‌های مختلف شخصیتی، عاطفی، فلسفی، فکری، علایق و سلیقه‌ها، شناخت دنیای احساسی و عاطفی همسر و درک نگرانی‌ها و تحکیم بنیان خانواده‌ها عنوان کرد.
کیامرثی با ابراز امیدواری از برنامه‌های اجرایی دولت در سال جدید و توجه ویژه به مقوله خانواده و رفع موانع و مشکلات آن‌ها اذعان کرد: امیدواریم بتوان به منویات مقام معظم رهبری در حوزه خانواده جامه عمل بپوشانیم و با آگاه‌سازی خانواده‌ها آن‌ها را از گزند آسیب‌ها در امان نگه داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1