تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۰۹۶۹

دولت امید و تدبیر در استان، وارث برخی سو استفاده ها

۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛yaddashtمجید سعید پور*

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

دولت امید و تدبیر در استان، وارث برخی سواستفاده ها و ویژه خواری های بعضا مدیران ناکار آمد و دوزیست –که شب با خاتمی بودند و روز با احمدی نژاد – در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. مدیرانی که به هر قیمت و روشی قصد ماندن داشته و به آسمان و زمین چنگ تحقر می اندازند که ابقا شوند و… هر روشی را برای تحکیم قدرت مفید دانسته و حتی اصلاح طلبان را متهم به بی اعتدالی و ناکارآمدی میکنند!! واعجبا و وا اسفا از طمع قدرت و صندلی مدیریت. نه آبرویی بر اصولگرایی گذاشته و نه امیدی به اصلاح طلبی…

و اما اقدام شجاعانه و مدبرانه نماینده عالی دولت در عدم پذیرش چنیین مدیرانی در استان موجی از امید به اصلاح را در میان توده مردم ، اصلاح طلبان و کتابخوانان و فعلان عرصه خواندن و نوشتن فراهم آورد. دکتر سید موسی خادمی اثبات کرد که استانداری مقتدر و اصلاح طلب است و اجازه ویژه خواری مجدد به مدیران ناکاآمد نخواهد داد.
یکی از این مدیران دولتین سابق که در مدح و ثنای ارباب قدرت در دوره های خاتمی و احمدی نژاد یدی طولانی داشته و البته هیچ امیدی از رایزنی های گسترده برای ابقای صندلی اش نیافته، در شرایط بوجود آمده پس از به تاخیر افتادن دو برنامه فرهنگی و سیاسی اخیر در استان به قصد گرفتن ماهی از آب گل آلود، ژست شجاعت و اصلاح طلبی گرفته و چنان به استاندار تاخته که گویی دیگران به جای ایشان در ستاد های جلیلی و ولایتی بودند؟؟
مدیری که پس از روی کار آمدن دولت آبادگران ، یکی از نزدیکان نماینده عالی دولت (استاندار اسبق) را عجولانه؟؟ استخدام نمود تا اثبات نماید که: اصلاح طلب نیست و مرید خوبی برای اصولگرایان است. واسفا بر آنان که بر خاتمی جفا و بر احمدی نژاد بی وفایی کردند.
لذا جهت تنویر افکار مبارک این مدیر که بواسطه نسبت فامیلی با نماینده محترم گمان کرده که هر انتصاب جدیدی یا باید اصوگرا باشد و یا هم طایفه ای ؟! نماینده محترم ، نکات زیر را عرض میدارم:
-هر گونه انتصاب و عزلی باید با هماهنگی و نظر استاندار به عنوان نماینده عالی دولت باشد و اگر استاندار با انتصاب ایشان و یا هر مدیر دیگری بدون موافقت و هماهنگی سکوت کند، دیگر استاندار نیست لذا دولت باید اقتدار داشته باشد.
- طی مراحل مدیریتی باید با طی مدارج اخلاق ، تقوا و کارآمدی باشد نه مناسبت های فامیلی با نماینده  و گردو و عسل!!
- اصلاح طلبان از ابتدا هیچ طلب و توقعی از دولت روحانی نداشته وهمچنان از عزل مدیران ناکارآمد قاطعانه حمایت نموده و اجازه سوء استفاده به طمع کاران و فرصت طلبان را نمیدهند و همچنان حامی دولت و استاندار استان خواهند بود.
- از دکتر خادمی میخواهیم هرچه سریعتر تکلیف ادارات : کتابخانه ها ، صنعت معدن و تجارت ، فرهنگ و ارشاد ، فنی و حرفه ای ، شرکت گاز ، دانشگاه علمی – کاربردی ، بیناد شهید ، جهاد دانشگاهی ، آموزشکده فنی ، محیط زیست ، آب منطقه ای ، فرمانداران کهگیلویه و دنا و بخشداران و …. را مشخص نمایند.تا امید به تحول در ساختار اجرایی و جامعه قابل توجه و مایه دلگرمی بیشتر حامیان دولت باشد.
- حاشیه سازان و افراطیون بدانند نمی توانند چوب لای چرخ دولت بگذارند و مجموعه مدیریتی استان به رهبری دکتر خادمی با اقتدار، عزم ملی و مدیریت جهادی به راه خود که همان آرمانهای حضرت امام(ره)، فرامین مقام عظمای ولایت و سیاستهای عادلانه دولت جناب آقای روحانی است ادامه خواهند داد.
*دانشجوی حقوق بین الملل
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عالی بود
دکتر خادمی از شما انتظار داریم سریعتر مدیریان نام برده شده را عزل نمایید و از مدیران اعتدال استفاده نمایید تا بتوانند مردم را راضی نگه دارند
Iran, Islamic Republic of
از دکتر خادمی میخواهیم هرچه سریعتر تکلیف ادارات : کتابخانه ها ، صنعت معدن و تجارت ، فرهنگ و ارشاد ، فنی و حرفه ای ، شرکت گاز ، دانشگاه علمی – کاربردی ، بیناد شهید ، جهاد دانشگاهی ، آموزشکده فنی ، محیط زیست ، آب منطقه ای ، فرمانداران کهگیلویه و دنا و بخشداران و …. را مشخص نمایند.تا امید به تحول در ساختار اجرایی و جامعه قابل توجه و مایه دلگرمی بیشتر حامیان دولت باشد.
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا اگه هدفت اطلاع رسانی می باشد پس این کامکنت را پخش کن /دکتر خادمی اگه دنبال سیاست های دولت تدبیر و امید می باشد پس چرا چندین نفر از فامیل خود را بدون ضابطه به استخدام بهزیستی در اورده ومدیر بهزیستی که از پس مانده های دولت قبل می باشد را حفظ نموده/مدیری که اوج نارضایتی را به بار اورده ،پس چرا مدیرانی که فامیل خود ایشون هستند و در دولت قبل پست داشتند باز ابقا نموده ولی افتاده به جون دیگر مدیران
محمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی خادمی از مدیران شناسنامه دار اصولگرا مثل بهزیستی حمایت کند باید انتقادها را بر او وارد دانست!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری ممنوع اخوی جناب استاندار خودش از جمله کسانیست که هیچ سنخیتی با دولت تدبیر و امید ندارد و باید به زودی بار وبندیل خود را جمع کند و برود اونوقت شما دارید به کسی لیست میدهید که خودش اولین کسیست که باید جا را باز کند تا یک استاندار معتدل جایگزین ایشان شود...
یونسی
Iran, Islamic Republic of
آقای سعیدی باتشکر از مطلب رسا وگویایتان عرض کنم که شما مدیر کل بهز... را که از اصولگرایان وحامیان اصلی دولت احمدی نژادبود را از قلم انداخته اید ایشان باید زودتر از همه تغییر میکردند ولی متاسفانه تاکنون با معامله گریهایی که انجام داده اند مانده اند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای سعید پور چیزی که از این مقاله برمیاید فقط چاپلوسی است. حالا استاندار یه مدیر کتابخانه را به چندین دلیل که بیشتر جنبه شخصی داشته عوض کرده ولی ده ها مدیر غیر لایق را ابقاء این چه تحلیلیه که شما دارید, همچنین نکنه شما هم با مدیر بهزیستی زد و بند داری چرا اونو از قلم انداختی , او که سر دمدار #### و مخالفت با دولت تدبیر و امید است.
شهرام
Iran, Islamic Republic of
عزل مدیر بهزیستی از همه واجب تر است
. آشیانه .
Iran, Islamic Republic of
... وقتی رئیس سازمان به نمایندگان مجلس بن و کارت هدیه پخش می کند. وقتی رئیس سازمانی در عرض سه چهار سال از یک خانواده متوسط کارمند تبدیل به میلیاردر شهر تهران می شود. چه انتظاری از مدیر بهزیستی استان دارید. دولت و دولت مردان، سیاستمداران و دستگاه های نظارتی و قضایی فساد در .را نمی بینند. فسادی که به جان حداقل سه میلیون مددجوی سازمان بهزیستی شبانه روز ضربه می زند .
.از ابتدا سامان خاصی نداشت . اما از دوره همایون هاشمی بشدت آلوده به فساد شده است . اگر من اشتباه می کتم ، یکسری ه مطالب سایت ها و وبلاگ های افشا کننده فساد در بهزیستی بزنید. نتیجه اینکه انتظار بیشتری از مدیر استانی .نباید داشته باشید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1