کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولت امید و تدبیر در استان، وارث برخی سو استفاده ها

13 خرداد 1393 ساعت 11:39


yaddashtمجید سعید پور*

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

دولت امید و تدبیر در استان، وارث برخی سواستفاده ها و ویژه خواری های بعضا مدیران ناکار آمد و دوزیست –که شب با خاتمی بودند و روز با احمدی نژاد – در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. مدیرانی که به هر قیمت و روشی قصد ماندن داشته و به آسمان و زمین چنگ تحقر می اندازند که ابقا شوند و… هر روشی را برای تحکیم قدرت مفید دانسته و حتی اصلاح طلبان را متهم به بی اعتدالی و ناکارآمدی میکنند!! واعجبا و وا اسفا از طمع قدرت و صندلی مدیریت. نه آبرویی بر اصولگرایی گذاشته و نه امیدی به اصلاح طلبی…

و اما اقدام شجاعانه و مدبرانه نماینده عالی دولت در عدم پذیرش چنیین مدیرانی در استان موجی از امید به اصلاح را در میان توده مردم ، اصلاح طلبان و کتابخوانان و فعلان عرصه خواندن و نوشتن فراهم آورد. دکتر سید موسی خادمی اثبات کرد که استانداری مقتدر و اصلاح طلب است و اجازه ویژه خواری مجدد به مدیران ناکاآمد نخواهد داد.
یکی از این مدیران دولتین سابق که در مدح و ثنای ارباب قدرت در دوره های خاتمی و احمدی نژاد یدی طولانی داشته و البته هیچ امیدی از رایزنی های گسترده برای ابقای صندلی اش نیافته، در شرایط بوجود آمده پس از به تاخیر افتادن دو برنامه فرهنگی و سیاسی اخیر در استان به قصد گرفتن ماهی از آب گل آلود، ژست شجاعت و اصلاح طلبی گرفته و چنان به استاندار تاخته که گویی دیگران به جای ایشان در ستاد های جلیلی و ولایتی بودند؟؟
مدیری که پس از روی کار آمدن دولت آبادگران ، یکی از نزدیکان نماینده عالی دولت (استاندار اسبق) را عجولانه؟؟ استخدام نمود تا اثبات نماید که: اصلاح طلب نیست و مرید خوبی برای اصولگرایان است. واسفا بر آنان که بر خاتمی جفا و بر احمدی نژاد بی وفایی کردند.
لذا جهت تنویر افکار مبارک این مدیر که بواسطه نسبت فامیلی با نماینده محترم گمان کرده که هر انتصاب جدیدی یا باید اصوگرا باشد و یا هم طایفه ای ؟! نماینده محترم ، نکات زیر را عرض میدارم:
-هر گونه انتصاب و عزلی باید با هماهنگی و نظر استاندار به عنوان نماینده عالی دولت باشد و اگر استاندار با انتصاب ایشان و یا هر مدیر دیگری بدون موافقت و هماهنگی سکوت کند، دیگر استاندار نیست لذا دولت باید اقتدار داشته باشد.
- طی مراحل مدیریتی باید با طی مدارج اخلاق ، تقوا و کارآمدی باشد نه مناسبت های فامیلی با نماینده  و گردو و عسل!!
- اصلاح طلبان از ابتدا هیچ طلب و توقعی از دولت روحانی نداشته وهمچنان از عزل مدیران ناکارآمد قاطعانه حمایت نموده و اجازه سوء استفاده به طمع کاران و فرصت طلبان را نمیدهند و همچنان حامی دولت و استاندار استان خواهند بود.
- از دکتر خادمی میخواهیم هرچه سریعتر تکلیف ادارات : کتابخانه ها ، صنعت معدن و تجارت ، فرهنگ و ارشاد ، فنی و حرفه ای ، شرکت گاز ، دانشگاه علمی – کاربردی ، بیناد شهید ، جهاد دانشگاهی ، آموزشکده فنی ، محیط زیست ، آب منطقه ای ، فرمانداران کهگیلویه و دنا و بخشداران و …. را مشخص نمایند.تا امید به تحول در ساختار اجرایی و جامعه قابل توجه و مایه دلگرمی بیشتر حامیان دولت باشد.
- حاشیه سازان و افراطیون بدانند نمی توانند چوب لای چرخ دولت بگذارند و مجموعه مدیریتی استان به رهبری دکتر خادمی با اقتدار، عزم ملی و مدیریت جهادی به راه خود که همان آرمانهای حضرت امام(ره)، فرامین مقام عظمای ولایت و سیاستهای عادلانه دولت جناب آقای روحانی است ادامه خواهند داد.
*دانشجوی حقوق بین الملل


کد مطلب: 50969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/50969/دولت-امید-تدبیر-استان-وارث-برخی-سو-استفاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1