تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۵۰۳۸۸

وعده و وعیدها به ورزش استان ضربات بزرگی زده

۱
۰
کبنا ؛ 
با حضور قهرمانان کشوری و استانی، نشست بررسی مشکلات قهرمانان دو ومیدانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته دو ومیدانی یکی از قطب‌های کشور است که قهرمانان زیادی را تاکنون به خود دیده و بسیاری از رکوردهای داخلی متعلق به ورزشکاران این استان است.
قهرمانانی همانند مهدی روایی و عنایت وفابین و مریم موسویان از آن دسته قهرمانانی هستند که با کمترین امکانات رکوردهایی در سطح کشور از خود بر جای گذاشته‌اند.
صبح امروز و برای بررسی مشکلات دو ومیدانی‌کاران استان نشستی توسط خود قهرمانان و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.
در این نشست سعید پایدار از پیشکسوتان دو ومیدانی استان و قهرمان سابق دوی صحرانوردی و عضو کنونی شورای شهر یاسوج در جمع قهرمانان دو ومیدانی با بیان این که از کمترین امکانات تاکنون برخوردار بوده‌ایم و بزرگترین افتخارات را برای دو ومیدانی تاکنون داشته‌ایم، اظهار کرد: اگر مسئولان رسیدگی بیشتری کنند و این رشته را بهتر و بیشتر ببینند بی‌شک استان می‌تواند در کشور حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.
وی گفت: وقتی جوان کهگیلویه و بویراحمدی که در خدمت مقدس سربازی به سر می‌برد و بدون هیچ‌گونه تمرینی از سربازی مرخصی می‌گیرد و بدون مربی در مسابقات دو ومیدانی حاضر می‌شود و در میان غول‌های دو ومیدانی کشور مقام ارزنده‌ای کسب می‌کند نشان دهنده استعدادها و خلاقیت‌های جوانان این منطقه است.
وی در ادامه با بیان این که اکنون زیرساخت‌ها نسبت به گذشته بهتر شده و نباید تنها پول و اعتبارات را مدنظر قرار دهیم و لازم است تا همان راه خودمان را پیش گیریم، افزود: اگر مسئولان به این رشته به عنوان تنها رشته ورزشی که می‌تواند برای استان حتی در سطح آسیا و در مسابقات آسیایی و بین‌المللی مدال کسب کند نگاه و رویکرد بهتری داشته باشند کارهای بزرگتری انجام خواهیم داد.
وی گفت: من نیز به عنوان خادم شما در صحنه حضور خواهم داشت و برای به دست گرفتن سکان رئیس هیئت در کنار شما خواهم بود اما هیچ قولی در خصوص مسائل مالی به شما نخواهم داد چرا که وعده و وعیدها تاکنون به ورزش استان ما ضربات بزرگی زده و موجب ایجاد بی‌اعتمادی می‌شود.
وی درست کردن ساختارها و راه‌اندازی مدرسه دو ومیدانی را یکی از راه‌های کمک به این رشته ورزشی در استان دانست و گفت: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها نیز به خوبی استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمائید چرا صحبتهای ورزشکاران و مربیان را منتشر نکرده اید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1