کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده و وعیدها به ورزش استان ضربات بزرگی زده

9 خرداد 1393 ساعت 12:31


 
با حضور قهرمانان کشوری و استانی، نشست بررسی مشکلات قهرمانان دو ومیدانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته دو ومیدانی یکی از قطب‌های کشور است که قهرمانان زیادی را تاکنون به خود دیده و بسیاری از رکوردهای داخلی متعلق به ورزشکاران این استان است.
قهرمانانی همانند مهدی روایی و عنایت وفابین و مریم موسویان از آن دسته قهرمانانی هستند که با کمترین امکانات رکوردهایی در سطح کشور از خود بر جای گذاشته‌اند.
صبح امروز و برای بررسی مشکلات دو ومیدانی‌کاران استان نشستی توسط خود قهرمانان و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.
در این نشست سعید پایدار از پیشکسوتان دو ومیدانی استان و قهرمان سابق دوی صحرانوردی و عضو کنونی شورای شهر یاسوج در جمع قهرمانان دو ومیدانی با بیان این که از کمترین امکانات تاکنون برخوردار بوده‌ایم و بزرگترین افتخارات را برای دو ومیدانی تاکنون داشته‌ایم، اظهار کرد: اگر مسئولان رسیدگی بیشتری کنند و این رشته را بهتر و بیشتر ببینند بی‌شک استان می‌تواند در کشور حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.
وی گفت: وقتی جوان کهگیلویه و بویراحمدی که در خدمت مقدس سربازی به سر می‌برد و بدون هیچ‌گونه تمرینی از سربازی مرخصی می‌گیرد و بدون مربی در مسابقات دو ومیدانی حاضر می‌شود و در میان غول‌های دو ومیدانی کشور مقام ارزنده‌ای کسب می‌کند نشان دهنده استعدادها و خلاقیت‌های جوانان این منطقه است.
وی در ادامه با بیان این که اکنون زیرساخت‌ها نسبت به گذشته بهتر شده و نباید تنها پول و اعتبارات را مدنظر قرار دهیم و لازم است تا همان راه خودمان را پیش گیریم، افزود: اگر مسئولان به این رشته به عنوان تنها رشته ورزشی که می‌تواند برای استان حتی در سطح آسیا و در مسابقات آسیایی و بین‌المللی مدال کسب کند نگاه و رویکرد بهتری داشته باشند کارهای بزرگتری انجام خواهیم داد.
وی گفت: من نیز به عنوان خادم شما در صحنه حضور خواهم داشت و برای به دست گرفتن سکان رئیس هیئت در کنار شما خواهم بود اما هیچ قولی در خصوص مسائل مالی به شما نخواهم داد چرا که وعده و وعیدها تاکنون به ورزش استان ما ضربات بزرگی زده و موجب ایجاد بی‌اعتمادی می‌شود.
وی درست کردن ساختارها و راه‌اندازی مدرسه دو ومیدانی را یکی از راه‌های کمک به این رشته ورزشی در استان دانست و گفت: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها نیز به خوبی استفاده کنیم.


کد مطلب: 50388

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50388/وعده-وعیدها-ورزش-استان-ضربات-بزرگی-زده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1