تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۵۰۲۳۱

غبارروبی بقاع متبرکه استان انجام گرفت

۰
کبنا ؛مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوقاف کهگیلویه و بویراحمد بر اساس وظایف محوله، غبارروبی امامزادگان جلیل‌القدر را در دستور کار قرار داده و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
رامین چرومی در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر ساماندهی، اجرای برنامه و غبارروبی در آستان مقدس امامزادگان گفت: اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در راستای وظیفه خود مراسم غبارروبی در سطح امامزادگان استان را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: این اداره کل در استان بر اساس وظایف محوله از سوی سازمان برنامه غبارروبی امامزادگان جلیل‌القدر را در دستور کار قرار داده و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد فرهنگی و مذهبی تاکنون در راستای اجرای برنامه‌های طراحی شده از سوی مرکز گام‌های موثر برداشته است، تصریح کرد: از اعضای هیئت امنای امامزادگان استان به جهت همکاری و همراهی با این سازمان تشکر و قدردانی می‌کنم.
این مسئول در ادامه به برگزاری آیین‌های غبارروبی در آستان مقدس امامزاده کاکا مبارک (ع) گچساران اشاره کرد و گفت: سال گذشته با همکاری خوب اوقاف شهرستان گچساران و هیئت امنای امامزاده پنج بار این بقعه متبرکه غبارروبی شد.
وی اولین مراسم غبارروبی امامزاده کاکا مبارک (ع) را ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ عنوان کرد و گفت: خوشبختانه هیئت امنای امامزاده، اوقاف شهرستان و مردم منطقه همکاری خوبی با سازمان اوقاف جهت برگزاری مراسم غبارروبی امامزاده داشته و دارند.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آخرین غبارروبی آستان مقدس امامزاده کاکا مبارک (ع) را پنجم اسفندماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید چنین رویه‌ای در سطح شهرستان‌ها ادامه داشته باشد و مجموعه هیئت امنای امامزادگان نهایت همکاری را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1