کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غبارروبی بقاع متبرکه استان انجام گرفت

8 خرداد 1393 ساعت 13:04


مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوقاف کهگیلویه و بویراحمد بر اساس وظایف محوله، غبارروبی امامزادگان جلیل‌القدر را در دستور کار قرار داده و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
رامین چرومی در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر ساماندهی، اجرای برنامه و غبارروبی در آستان مقدس امامزادگان گفت: اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در راستای وظیفه خود مراسم غبارروبی در سطح امامزادگان استان را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: این اداره کل در استان بر اساس وظایف محوله از سوی سازمان برنامه غبارروبی امامزادگان جلیل‌القدر را در دستور کار قرار داده و تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد فرهنگی و مذهبی تاکنون در راستای اجرای برنامه‌های طراحی شده از سوی مرکز گام‌های موثر برداشته است، تصریح کرد: از اعضای هیئت امنای امامزادگان استان به جهت همکاری و همراهی با این سازمان تشکر و قدردانی می‌کنم.
این مسئول در ادامه به برگزاری آیین‌های غبارروبی در آستان مقدس امامزاده کاکا مبارک (ع) گچساران اشاره کرد و گفت: سال گذشته با همکاری خوب اوقاف شهرستان گچساران و هیئت امنای امامزاده پنج بار این بقعه متبرکه غبارروبی شد.
وی اولین مراسم غبارروبی امامزاده کاکا مبارک (ع) را ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ عنوان کرد و گفت: خوشبختانه هیئت امنای امامزاده، اوقاف شهرستان و مردم منطقه همکاری خوبی با سازمان اوقاف جهت برگزاری مراسم غبارروبی امامزاده داشته و دارند.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آخرین غبارروبی آستان مقدس امامزاده کاکا مبارک (ع) را پنجم اسفندماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید چنین رویه‌ای در سطح شهرستان‌ها ادامه داشته باشد و مجموعه هیئت امنای امامزادگان نهایت همکاری را داشته باشند.


کد مطلب: 50231

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/50231/غبارروبی-بقاع-متبرکه-استان-انجام-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1