تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۴۸۸۰۳

برقراری ارتباطات دوسویه مدیران

۰
کبنا ؛ 
برقراری ارتباطات دوسویه راهکار توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری و گسترش ارتباطات دوسویه راهکاری مهم برای توسعه روزافزون ورزش این اسنان است.
جهانبخش ایزدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار برقراری ارتباطات لازم و کافی مدیران اداره های ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان وزارت ورزش و جوانان شد.
وی افزود: در این صورت می توان برنامه ها و سیاست های حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را به طور مطلوب و مناسب پیش برد.
ایزدپور بیان کرد: برقراری ارتباطات در حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد باید به طور همگانی و با دانشگاه ها و مدارس این استان نیز باشد تا بتوان استعدادها و شاخص های موجود را به نحو مطلوبتری شناخت.
وی اظهار کرد: حوزه های ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سه ماه اخیر چنان وضعیت رو به رشدی داشته که وزیر ورزش و جوانان در نشست اخیر با مدیران کل ورزش و جوانان ۳۱ استان کشور به این پیشرفت اشاره کرد.
ایزدپور عنوان کرد: رعایت قانون و استفاده صحیح از مکان ها و امکانات ورزشی یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
وی ابراز داشت: مکان های ورزشی موجود در کهگیلویه و بویراحمد تنها برای امر ورزش به کار گرفته شود و سایر استفاده ها از این اماکن غیرقانونی است.
ایزدپور گفت: تمام مسابقات ورزشی باید با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار شود و در غیر این صورت هیچگونه همراهی و همکاری با چنین رقابت هایی نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1