کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برقراری ارتباطات دوسویه مدیران

2 خرداد 1393 ساعت 23:27


 
برقراری ارتباطات دوسویه راهکار توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری و گسترش ارتباطات دوسویه راهکاری مهم برای توسعه روزافزون ورزش این اسنان است.
جهانبخش ایزدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار برقراری ارتباطات لازم و کافی مدیران اداره های ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان وزارت ورزش و جوانان شد.
وی افزود: در این صورت می توان برنامه ها و سیاست های حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را به طور مطلوب و مناسب پیش برد.
ایزدپور بیان کرد: برقراری ارتباطات در حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد باید به طور همگانی و با دانشگاه ها و مدارس این استان نیز باشد تا بتوان استعدادها و شاخص های موجود را به نحو مطلوبتری شناخت.
وی اظهار کرد: حوزه های ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سه ماه اخیر چنان وضعیت رو به رشدی داشته که وزیر ورزش و جوانان در نشست اخیر با مدیران کل ورزش و جوانان ۳۱ استان کشور به این پیشرفت اشاره کرد.
ایزدپور عنوان کرد: رعایت قانون و استفاده صحیح از مکان ها و امکانات ورزشی یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.
وی ابراز داشت: مکان های ورزشی موجود در کهگیلویه و بویراحمد تنها برای امر ورزش به کار گرفته شود و سایر استفاده ها از این اماکن غیرقانونی است.
ایزدپور گفت: تمام مسابقات ورزشی باید با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار شود و در غیر این صورت هیچگونه همراهی و همکاری با چنین رقابت هایی نخواهد شد.


کد مطلب: 48803

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/48803/برقراری-ارتباطات-دوسویه-مدیران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1