تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۲۹۶۶۰

عبودی: بالارفتن توقعات مردم خطرناک است / ضایع شدن اجر تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی

۵
۰
کبنا ؛امام جمعه باشت در جلسه با دهیاران شهرستان، ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه به ویژه انبازپور بخشدارمرکزی باشت، برقراری ارتباط عاظفی با مردم را عامل پیشبرد اهداف هر دستگاه و نهادی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی اساس انجام هر کار را ارتباط با مردم دانست و افزود: فرج امام زمان و خدمت به مردم از ارزشمندترین کارای دنیا است موجب جلب رضای پروردگار شده و پیش خداوند گم نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دهیاران باید سنگ صبور مردم باشند، ادامه داد: فردی که مسئولیتی می‌پذیرد باید سعه صدر داشته باشد و با ایجاد ارتباط با مردم موجبات خشنودی مردم و خلق خدا را فراهم کند.
عبودی با اشاره به اقدامات و خدمات خوبی که در روستا صورت گرفته، اظهار کرد: امروزه در دورترین روستاهای استان خدمات زیادی انجام گرفته  که متاسفانه توقعات مردم را بدون در نظر گرفتن امکانات، محدودیت‌ها و اعتبارات بالا برده است.
به گفته‌ی امام جمعه شهرستان بالا رفتن توقعات مردم خطرناک است که موجب  ضایع شدن اجر و زحمت تلاشگران عرصه خدمت رسانی به مردم می‌شود.
امام جمعه باشت افزود: کار دهیاران شهرستان باشت در خدمات دهی به گردشگران نوروزی را کاری جهادی و ارزشمند دانست و ابراز کرد: اقدامات شایسته و همه جانیه این عزیزان در رفع نیاز زائران و گردشگران به گونه ای بود که هنوز مهمانان نوروزی با ارسال پیامک یا برقراری تماس مراتب قدردانی خود را اعلام می‌کنند.
امام جمعه باشت از دهیاران و شوراها خواست تا در اجرای مباحث فرهنگی  بیش از پیش تلاش کنند.
خدمات رسانی دهیاران به گردشگران نوروزی در سطح کشور بی نظیر بود
در این جلسه انباز پور ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و رحلت سفیر کربلا حضرت زینب کبری (س)، خدمات رسانی دهیاران به گردشگران نوروزی را در سطح کشور بی نظیر دانست و افزود: دهیاران برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران با تقسیم مناطق به بخش‌هایی از جمله رود رونه، امامزاده سید محمد، امامزاده میر ابوطالب، امامزاده محمود، با استفاده از خودروهای دهیاری  روزانه اقدام به جمع اوری زباله می‌کردند.
مهرداد انباز پور بخشدار مرکزی   ضمن تقدیر و تشکر از از خدمات میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان  در توزیع کیسه‌های جمع آوری زباله در بین گردشگری و هم چنین خدمات بی شائبه اوقاف و امور خیریه، ادامه داد: برای حفظ محیط زیست،  معرفی مناطق گردشگری  و راهنمایی مسافران نوروزی بیش از ۳۰ بنر در جاهای مختلف این شهرستان نصب شد.
وی با بیان  اینکه  گوشه ای از عملکرد بخشداری مرکزی باشت در ایام نوروز به ترمیم حفاری‌های گاز در روستاهای کمربندی، جمع آوری مستندات عملکرد دهیاری‌ها در نوروز ۹۷ و خوش امد گویی به مسافران و گردشگران نوروزی با اهداء گل و شیرینی را اجمله اقدامات این تلاشگران عرصه خدمات رسانی گفت: امیدواریم که گردشگران نوروزی مبلغ خوبی برای استان و به ویژه شهرستان باشند.
خبرنگار فتح الله پوران پور
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این نمیاینده .بالا رفتن کدوم توقعات؟آخه . این مردم چه توقعی دارن،تا .ن این مردم برا همیشه از تمام امکانات محروم ..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی یه کم تو جامعه و دلسوز مردم باشه،هیچوقت این حرف رو نمیزنه.البته ما دیگه انتظاری نداریم،فقط دلم به حال مردم خوب استانمون میسوزه که همچین .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی توقعات مردم خطرناکه
میترسن دوباره .
این حرف از صد تا .
جواب کوبنده
Iran, Islamic Republic of
اصلا میدونه چی میگه؟
ارش
United States
نمک بر زخم میزنی ای دوست مردم بدبخت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1