تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۳۲۹۱۹۰

لزوم تعامل استاندار و سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد

۱۸
۱
کبنا ؛متن ارسالی
آقای هاشمی نزاع شما با استاندار و حرف‌های شما بیانگر اختلافات دیرین بین هر دوی شماست، که این دور از اخلاق، عرف و جایگاه هر دوی شماست. کشیدن اختلافات در بین افکار عمومی شیوه‌ای هوشمندانه و همچنین تنها راه برای اعمال فشار بر حریف است زیرا چند ماهی است که آقای هاشمی به شما هشدار داده بود ولی بی توجهی شما باعث اینگونه رفتارها و کشیده شدن اختلافات شما در بین مردم شد که خارج از عرف سیاسیت استان شد.

آقای استاندار، رفتار و تقابل شما با نماینده کهگیلویه به صلاح مسیر توسعه استان نیست. این نوع رفتارها دور از اصول سیاست است و هیچگونه همخوانی بین شعار و عمل‌تان ندارد.
شما نباید اختلاف بین خود و نماینده ها را با این شیوه، که ریشه اکثر بدبختی‌هاست جواب بدهید.
اصولگرا و اصلاح‌طلب هیچ دردی را برای ما دوا نمی‌کند. ما خواهان اشتغال‌زایی و مدیریت همراه با تعامل همه سلیقه‌ها هستیم.
برای این دو بکوشید تا رضایت مردم کهگیلویه و بویراحمد از شما سلب نشود. کارکرد شما در تاریخ این استان ثبت خواهد شد. سالهاست که جوانان ما در نقاط مختلف کشور در پی یافتن کار هستند. رانت خواری، سیاست‌زدگی و قدرت‌طلبی و در رأس آن‌ها قوم‌گرایی که در بطن حضور شما، در سِمَت استانداری به آن اشاره کردید، ریشه مشکلات ماست.

برای رضای خدا هم که شده اندکی تأمل کنید و با لباس و چهره‌ای ناشناس در بین مردم مظلوم ما به گردش بپردازید تا از دردها و خستگی‌های ناشی از فقر برایتان آشکار شود. ضرب المثلی هست که می‌گوید «سواره خبر از پیاده ندارد» این حکایت ما و بعضی از مسئولان کنونی است.
آقای استاندار و آقای هاشمی پور؛ شایسته نیست کسی که بر صندلی (منصب) جامعه اسلامی نشسته است فقط با این بینش به زندگی نگاه کند. آقای استاندار، سکان دار دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، توپ و تشرهای شما در روزهای اول منصوب شدن شما به عنوان استاندار، ما را امیدوار کرد. کاش با همان اقتدار سخن، عملگرایی را نیز در دستور کار قرار می‌دادید.
به هر حال شما هنوز اول راه هستید و ما در سیاست برای سنجش افراد به عملکرد آن‌ها توجه می‌کنیم، نه شعارشان، زیرا سال‌هاست که نوید بهار را در شعارها می‌بینیم ولی همواره در زمستان به سر می بریم که با شرایط موجود امیدی به پایانش نیست.
گوش ما از شعار پر است. همانگونه که از آقای هاشمی مبنی بر اینکه شما از نخبگان استفاده نمی کنید به دل نمی‌گیریم و حرف من با آقای هاشمی پور این است که شما نمی‌توانید واحد پاس نکرده خود را برای دیگران تدریس کنید؛ خود شما چه توجهی به نخبگان شهرستان کهگیلویه داشتید که نبود آن را متذکر می‌شوید؟
شما با این حرفتان اول به خود انتقاد کرده اید.
اما در پایان؛ آقای استاندار محترم تقاضا و خواهشی که از شما داریم تعامل با نمایندگان سه حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد است. اگر شما چنین اصولی را رعایت نکنید حتی پشت دژ قلم به دستان از حمله‌های نقادانه در امان نخواهید بود.

منوچهر نیاکان اصل، عضوی از جوانان دردمند کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
India
استاندار که کاری با اقای هاشمی ندارند، اقای هاشمی از .. و چشم پوشی نکردند، حتی پای گاز رسانی به حوزه انتخابیه ۶ سال پیش استاندار را به وسط کشیدن، استاندار نه دژی دارد نه گردان قلم به دست، نه این افراد از جانب استاندار مطلب می نویسند، بلکه نظرات شخصی خودشان در مورد جناب هاشمی می باشد، استاندار در اینگونه موارد انسان صبوری می باشد و حرمت شکنی نمیکند و اگر بخواهد جواب شخصی را بدهد پشت تریبون از امثال جناب هاشمی بیشتر قدرت بیان دارد و فن سخنوری را خوب بلد است و نیازی به دژ و گردان قلم بدست ندارد
روزی که استاندار وارد این استان شد متهم به اصول گرایی شد و مردم از خود دولت انتقاد میکردند که چرا یک شخص اصول گرا به عنوان استاندار این استان انتخاب شده است، همون مردم هم الان با مدیر شدن هم حزبی های جناب هاشمی مشکل دارند، و اگر یک اصول گرا وابسته به حاج عدل مدیر شوند همان افراد قلم بدست و مردم استاندار را متهم میکنند، که ما در ستاد روحانی بودیم به اصلاح طلب رای دادیم چرا اصول گرا باید پست بگیرد، اول خودتون مشکل بین خودتون رو حل کنید و جناب هاشمی مردم رو متقاعد کند بعد درخواست بکارگیری نیروهای اصول گرا را داشته باشند، برای استاندار تفاوتی نمیکند که اصول گرا باشد یا اصلاح طلب
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای نیاکان عزیز که حرف دل ما رو میزنه
آقای اصلاح طلب متن شما از متن آقای نیاکان بیشتر
هست. با این حساب شما هم جزو قلم بدستان تقای استاندار هستید
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
استاندار غیر از حرف زدن هیچ کاری انجام نداده و متاسفانه امثال شماها فقط از دیگران بت ساخته اید
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار محترم لطفا به داد علوم پزشکی استان برسید مجموعه ای که با جان مردم سر و کار دارد حال و روز خوبی ندارد پروژه های عمرانی تعطیل و حقوق و مزایای پرسنل هم چند ماه است پرداخت نشده است
اعظم کاظمی
Iran, Islamic Republic of
درود یادداشت خوبی بود. کاش بزرگان ما تاب انتقاد را داشته باشند و هر نقدی را تخریب علیه خود قلمداد نکنند بلکه هر انتقاد را گلی از سوی نویسنده بدانند که به سمتشان پرتاب شده و تمام تلاششان را بکنند برای آبادانی این مرز و بوم. هیچکس نیت بدی ندارد این استان و شهرستان متعلق به همه ی ماست و همه ی ما در پیشرفت یا پسرفتش مسئولیم و چه خوب است که احساس وظیفه کنیم و قلم به دست ببریم جهت حتی تلنگری ناچیز به همانهایی که خودمان انتخابشان کردیم. ما در کنار همیم نه مقابل هم. درود بر قلم درود بر قلم به دستان
بزمی
Iran, Islamic Republic of
صاف و صمیمی فرمودن واقعا ریشه خیلی از مشکلات و عدم پیشرفت ما قول و وعده های پر طمطراق /نماینده ها و استاندار جدید در شروع کار در استان وخیلی از مسئولین از بوده و هست و متاسفانه با جابجایی غیر تخصصی خیلی از مهره های نا کارآمد در سمت های مهم در این استان و شهرستان به خاطر فشار ها و معذورات بیشتر طایفه ای و سپس سیاسی است که این کشتی رو به گل نشانده و ای کاش مقداری به نخبگان و دلسوزان توجه میشد کسانی که هم استان رو می شناسند و هم درد کشیده اند واقعا چ باید کرد ناامیدی همه جا رو گرفته وما همچنان به قول این دوست در زمستانیم و قرار نیست بهار رو ببینیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
تچدا بی انصافی می کنید ایا هاشمی گفتند ار اصول گرایان بکار بگیرد ایشان معتقد است در کهگیلوبه بزرگ اقای روحانی بیشتر از شهرستانهای دیگر رای آورده ودر ثانی زیف وسیعی از اصلاح زلب ها به هاشمی رای دادند از نیروهای اصلاح طلب کهگیلویه بکار بگیرد
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود برسردار سازندگی
سهراب
Iran, Islamic Republic of
سدار هاشمی مرد کار است . وکاری با اصولگرا و اصلاح طلب ندارد . همه فکر ذهنش شد کار برای مردم
منصور
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید برای احترام به مردم کهگیلویه هم که شده
با سردار هاشمی تعامل داشته باشد.
این کارش توهین به مردم کهگیلویه بزرگه
گچساران
متن بسیار بجای بود متاسفانه وقتی راس حرم استان دچار .ی است واین روند به سایر بخش ها انتقال داده شود چه انتظاری داریم وضعیت خدمت رسانی مطلوب شود ......
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز اتفاقا اختلاف بین نمایندگان و بین نمایندگان و استاندار بسیار ارزشمند و خوب است چرا که در صورت دوستی بین اونها سفارش و رانت و پارتی بصورت رایج در خواهد آمد اما اختلاف منجر به پاییدن یکدیگر و دنبال نقطه ضعف همدیگر بودن و برملا کردن مشکلات یکدیگر می شود و در نتیجه اثر بازدارندگی خیلی خوبی دارد.
همه می دانیم که تعامل به حمایت از هم در معاملات منجر می شود.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم بدستان درد کشیده
علی
Iran, Islamic Republic of
.اختلاف بین سردار هاشمی و استاندار باعث می شود که استاندار به حرف دو نماینده استان دیگر هرچه بگویند گوش دهد و عمل کند .چرا چون اگر به حرفهای زارع و تاجگردون گوش ندهد ان وقت یکی از این دو نماینده میاد با هاشمی . و دو نمایند اختلاف با استاندار درست میکنند.که کار را سخت تر می کند.
باگ
Iran, Islamic Republic of
. فقط حرف حرف و حرف
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
وقتی زارعی در اسیضاح وزیر همراه دکتر تاج گردون نشد چه توقعی دارد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی زارعی در اسیضاح وزیر همراه دکتر تاج گردون نشد چه توقعی دارد
پیام لنده
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگن استاندار و عدل هاشمی تعامل ندارند کاملا کذبه و بعدا برای همتون مشخص و مسجل خواهد شد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1