کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لزوم تعامل استاندار و سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد

16 فروردين 1397 ساعت 0:23


متن ارسالی
آقای هاشمی نزاع شما با استاندار و حرف‌های شما بیانگر اختلافات دیرین بین هر دوی شماست، که این دور از اخلاق، عرف و جایگاه هر دوی شماست. کشیدن اختلافات در بین افکار عمومی شیوه‌ای هوشمندانه و همچنین تنها راه برای اعمال فشار بر حریف است زیرا چند ماهی است که آقای هاشمی به شما هشدار داده بود ولی بی توجهی شما باعث اینگونه رفتارها و کشیده شدن اختلافات شما در بین مردم شد که خارج از عرف سیاسیت استان شد.

آقای استاندار، رفتار و تقابل شما با نماینده کهگیلویه به صلاح مسیر توسعه استان نیست. این نوع رفتارها دور از اصول سیاست است و هیچگونه همخوانی بین شعار و عمل‌تان ندارد.
شما نباید اختلاف بین خود و نماینده ها را با این شیوه، که ریشه اکثر بدبختی‌هاست جواب بدهید.
اصولگرا و اصلاح‌طلب هیچ دردی را برای ما دوا نمی‌کند. ما خواهان اشتغال‌زایی و مدیریت همراه با تعامل همه سلیقه‌ها هستیم.
برای این دو بکوشید تا رضایت مردم کهگیلویه و بویراحمد از شما سلب نشود. کارکرد شما در تاریخ این استان ثبت خواهد شد. سالهاست که جوانان ما در نقاط مختلف کشور در پی یافتن کار هستند. رانت خواری، سیاست‌زدگی و قدرت‌طلبی و در رأس آن‌ها قوم‌گرایی که در بطن حضور شما، در سِمَت استانداری به آن اشاره کردید، ریشه مشکلات ماست.

برای رضای خدا هم که شده اندکی تأمل کنید و با لباس و چهره‌ای ناشناس در بین مردم مظلوم ما به گردش بپردازید تا از دردها و خستگی‌های ناشی از فقر برایتان آشکار شود. ضرب المثلی هست که می‌گوید «سواره خبر از پیاده ندارد» این حکایت ما و بعضی از مسئولان کنونی است.
آقای استاندار و آقای هاشمی پور؛ شایسته نیست کسی که بر صندلی (منصب) جامعه اسلامی نشسته است فقط با این بینش به زندگی نگاه کند. آقای استاندار، سکان دار دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، توپ و تشرهای شما در روزهای اول منصوب شدن شما به عنوان استاندار، ما را امیدوار کرد. کاش با همان اقتدار سخن، عملگرایی را نیز در دستور کار قرار می‌دادید.
به هر حال شما هنوز اول راه هستید و ما در سیاست برای سنجش افراد به عملکرد آن‌ها توجه می‌کنیم، نه شعارشان، زیرا سال‌هاست که نوید بهار را در شعارها می‌بینیم ولی همواره در زمستان به سر می بریم که با شرایط موجود امیدی به پایانش نیست.
گوش ما از شعار پر است. همانگونه که از آقای هاشمی مبنی بر اینکه شما از نخبگان استفاده نمی کنید به دل نمی‌گیریم و حرف من با آقای هاشمی پور این است که شما نمی‌توانید واحد پاس نکرده خود را برای دیگران تدریس کنید؛ خود شما چه توجهی به نخبگان شهرستان کهگیلویه داشتید که نبود آن را متذکر می‌شوید؟
شما با این حرفتان اول به خود انتقاد کرده اید.
اما در پایان؛ آقای استاندار محترم تقاضا و خواهشی که از شما داریم تعامل با نمایندگان سه حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد است. اگر شما چنین اصولی را رعایت نکنید حتی پشت دژ قلم به دستان از حمله‌های نقادانه در امان نخواهید بود.

منوچهر نیاکان اصل، عضوی از جوانان دردمند کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 329190

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329190/لزوم-تعامل-استاندار-سه-نماینده-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1