تاریخ انتشار
جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۳۲۷۱۵۵

آقای تاجگردون؛ سال‌ها بر این طبل کوبیدیم

۱۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
جناب دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
 
عالمی را پرسیند: آیا در اسلام، موسیقی حرام است؟ پاسخ داد «آن موسیقی حرام است که از صدای کشیده شدن کفگیر بر ته دیگ پلو همسایه غنی برخیزد و به گوش اطفال گرسنه همسایه فقیر برسد!»
اما امروز اینجانب " هر چند غیر عالم" اما صادقانه عرض می‌نمایم فرزندی خیرخواه از دیار اریوبرزن بر این باورم هیچ اهنگی دلچسپ تر و زیباتر از اهنگ فریاد برای عدالت و ازادی و بیزاری از ظلم و نابرابری نشنیده‌ام و اهنگ رسا وزیبای عدالت از حلقوم شما در جلسه استیضاح بلند شد و ما هم جانانه شنیدیم.
اقای دکتر تاجگردون بنده نه در پیانم که از شما یک " امیر کبیر توهمی " بسازم و نه در رؤیایانم که شما را " قدیس " جلوه دهم. اما با صدای رسا و در کمال صداقت می گویم " تاجگردون" همان نماینده رؤیایی اینجانب است.
البته تاجگردون هم به مانند هر انسان غیر معصومی عاری از نقد, خطا و اشتباه نیست.
اما تاجگردون به‌راستی که تاجگرودن است. جنابعالی فریاد زدید" ادم " هیچ قدرتمندی نیستید بلکه وکیل ملت هستم و نیستم وکیل دولت...
شما در جلسه استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی زبان گویای عدالت، آزادی، کارگران، استان و دنای زبان بسته و با صلابت و زبان مظلومیت ۶۶ پرنده اسمانی بودید.
اقای دکتر تاجگردون ما جمعی از جوانان" بویراحمد و دنا " چند سالیست بر طبل و حدت و برادر دوستی کوبیدیم و خود را از قید و بندهای قومیتی، منطقه‌ای، فامیلی، جناح بازی رهانیدیم اما چه نامهربانی‌هایی که از میراث پنداران و طلایه داران " دایره محدود و ممنوعه قدرت و ثروت " نشنیدیم و ندیدیم.
ما با این باوریم می‌توان با هر نگاه، باور، اندیشه، قوم، قبیله،طایفه و هر صنف وگروهی با حفظ اشتراکات فکری و تحمل افتراقات سلیقه‌ای و باورهای متفاوت تمرین تحمل منتقد کنیم و به توسعه، پیشرفت، ارامش و اسایش استانمان کمک نماییم.
اما قدرتمندان می گویند یا می‌بایست در زمین ما بازی کنید و یا در صورت امتناع محروم از هر فرصت و حقوقی خواهید شد.
اقای تاجگردون همچنان برای حقوق ملت کوشش بنمایید و بدانید حامیان و دوستداران کثیری در بویراحمد و دنا دارید.
ارزوی روزی را دارم که ایران و نظام جمهوری اسلامی الگویی موفق برای تمامی آزادیخواهان جهان باشد و بر بام پیشرفت و توسعه دنیا سکنی گزیند.
بهادر " از دیار دنا شهر پاتاوه"
موفق و مستدام باشید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عبادی فیروزاباد
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما ماهم دعا میکنیم که روزی استان چهارفصل ما ازقومی قبلیه ای وجناح بازی دربیادوبه فکرعمران ابادی وبه فرد عملگرا وکاردان رای بدهندتا استان غنی ولی مردم محروم وفقیراین دیارهمیشه غیرت ومردانگی درجایگاه اولی کشورقرارگیریدودست ازتخریب نیروهای کاردان وعملگرا برادرندکسانی که منافع طلب هستندودنبال منافع شخصی وقومی قبلیه ای هستن همیشه درعمران وابادی درفقرمطلق بسرمیبرندگاش روزی فرا رسدکه هرشخصی که بتواندمردم محروم استان را ازاین فقروفلاکت نجات دهدبراریکه قدرت بنشیندمن لرم وافتخارمیکنم که لرهستم واری ازپشت کوه امدم وافتخارمیکنم که ازپشت کوه امدم درودبردکترتاجگردون که برای استان افتخاری افریدندکه تا سالها درذهن مردم این دیارفراموش نخواهدشدواین را درتاریخ این استان برای همیشه ثبت نمودهدوانشالا بتواننددرزندگی سیاسی خودشون به ان جایگاهی که حق ایشان هست برسندوما تا اخرپشتیبان وهمراه ایشان خواهیم ماندخدا قوت دکترتاجگردون عزیزهمیشه سربلندخواهی ماندبا دعای مردمان این دیارهمیشه بهار
مجید
Iran, Islamic Republic of
اصلا چنین چیزی نیست، و تو هم اشتباه کردی که با قلم بویراحمدی متن نوشتی ،
پورعلی
Iran, Islamic Republic of
چقدر تخریب علیه حاج زارعی
ایشون در قلب مردم هستن
باور نداری دیت و پا زدن این افراد تخریب گر و ببینین
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا الان من به سیاسی بودن زارعی پی بردم و در صورت حضور ایشون قطعا بهش رای میدم
حسن
Iran, Islamic Republic of
چی میخوای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سابقه روشن مشخص و پرواضح . در این دو دوره کاملا به وضوح نشان میدهد که ایشان در تمام این مدت کاملا برای منافع خود . حرکت کرده است و . بوده است و آن کسی نیست که ظرفیت و پتانسیل فرا قومی و قبیله ای عمل کردن داشته باشد شماها بهتر است دنبال کس دیگری باشید و بیش از این وقت خود را به هدر ندهید و . دل پاک و ساده خود را نخورید و آزموده را آزمودن خطاست.
علی
Iran, Islamic Republic of
بهادر از طرف خودت صحبت کن شما حق ندارین خودت را نماینده جوانان بویراحمد ودنا معرفی کنی تاجگردون اگر خوب است چرا آخوندی رو که در پادنا گفت باید برکنار بشه و استیضاحشو کلید زد ادامه نداد و وارد . برادر محترم بویراحمد ودنا نخبگان زیادی دارد همین ایل متبوع جنابعالی هزاران نخبه دارد لازم نیست اینقدر شان ایل بزرگ تامرادی و بویراحمد رو .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
طبل تاجگردون از دور صداش خوشه بیاین نزدیک . خواهد شد
صادق
Iran, Islamic Republic of
بهادر تو .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوره تاجگردون. یک کلام
همشهری
Iran, Islamic Republic of
من نفهمیدم منظور نویسنده چی بوده خودشیرینی یا مخالفت
ايران .
Iran, Islamic Republic of
حرف های . یه غاز!!
محموداباد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر بهادر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1