کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون؛ سال‌ها بر این طبل کوبیدیم

3 فروردين 1397 ساعت 1:50


متن ارسالی
جناب دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
 
عالمی را پرسیند: آیا در اسلام، موسیقی حرام است؟ پاسخ داد «آن موسیقی حرام است که از صدای کشیده شدن کفگیر بر ته دیگ پلو همسایه غنی برخیزد و به گوش اطفال گرسنه همسایه فقیر برسد!»
اما امروز اینجانب " هر چند غیر عالم" اما صادقانه عرض می‌نمایم فرزندی خیرخواه از دیار اریوبرزن بر این باورم هیچ اهنگی دلچسپ تر و زیباتر از اهنگ فریاد برای عدالت و ازادی و بیزاری از ظلم و نابرابری نشنیده‌ام و اهنگ رسا وزیبای عدالت از حلقوم شما در جلسه استیضاح بلند شد و ما هم جانانه شنیدیم.
اقای دکتر تاجگردون بنده نه در پیانم که از شما یک " امیر کبیر توهمی " بسازم و نه در رؤیایانم که شما را " قدیس " جلوه دهم. اما با صدای رسا و در کمال صداقت می گویم " تاجگردون" همان نماینده رؤیایی اینجانب است.
البته تاجگردون هم به مانند هر انسان غیر معصومی عاری از نقد, خطا و اشتباه نیست.
اما تاجگردون به‌راستی که تاجگرودن است. جنابعالی فریاد زدید" ادم " هیچ قدرتمندی نیستید بلکه وکیل ملت هستم و نیستم وکیل دولت...
شما در جلسه استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی زبان گویای عدالت، آزادی، کارگران، استان و دنای زبان بسته و با صلابت و زبان مظلومیت ۶۶ پرنده اسمانی بودید.
اقای دکتر تاجگردون ما جمعی از جوانان" بویراحمد و دنا " چند سالیست بر طبل و حدت و برادر دوستی کوبیدیم و خود را از قید و بندهای قومیتی، منطقه‌ای، فامیلی، جناح بازی رهانیدیم اما چه نامهربانی‌هایی که از میراث پنداران و طلایه داران " دایره محدود و ممنوعه قدرت و ثروت " نشنیدیم و ندیدیم.
ما با این باوریم می‌توان با هر نگاه، باور، اندیشه، قوم، قبیله،طایفه و هر صنف وگروهی با حفظ اشتراکات فکری و تحمل افتراقات سلیقه‌ای و باورهای متفاوت تمرین تحمل منتقد کنیم و به توسعه، پیشرفت، ارامش و اسایش استانمان کمک نماییم.
اما قدرتمندان می گویند یا می‌بایست در زمین ما بازی کنید و یا در صورت امتناع محروم از هر فرصت و حقوقی خواهید شد.
اقای تاجگردون همچنان برای حقوق ملت کوشش بنمایید و بدانید حامیان و دوستداران کثیری در بویراحمد و دنا دارید.
ارزوی روزی را دارم که ایران و نظام جمهوری اسلامی الگویی موفق برای تمامی آزادیخواهان جهان باشد و بر بام پیشرفت و توسعه دنیا سکنی گزیند.
بهادر " از دیار دنا شهر پاتاوه"
موفق و مستدام باشید.
 


کد مطلب: 327155

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/327155/آقای-تاجگردون-سال-ها-این-طبل-کوبیدیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1