تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۲۶۹۳۳

فعالیت هلال احمر گچساران در ایام نوروز+تصاویر

۰
کبنا ؛به مناسبت آغاز سال جدید و با حضور مسئولان چادرهای هلال احمر در دو ورودی شهرستان برای پاسخگویی به مسافران و گردشگران نوروزی برپا شد.
به گزارش کبنا نیوز: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید دو پایگاه جمعیت هلال احمرگچساران با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شد.
در حاشیه افتتاح این دو پایگاه  جمعیت هلال احمر علی فتحی اظهار کرد: چادرهای نوروزی هلال احمر از امروز  ۲۸ اسفندماه  الی ۱۵ فروردین در  دو ورودی اصلی  گچساران  برپا شده  و این دو پایگاه  آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با بیان اینکه تعداد  ۱۷۰در طرح ایمنی  سلامت و جواناندو پایگاه ثابت  ورودی و خروجی این شهرستان به صورت شبانه‌ روزی فعالیت دارند، افزود:   تعداد ۱۰ نفر به عنوان عضو ثابت در این دو پایگاه از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گچساران  فعالیت خواهند داشت.
وی افزود: این تعداد افراد  در زمینه راهنمایی‌های لازم  در جهت امر تغذیه، سلامت، اطلاعات گردشگری، تفریحی و ترویستی همراه با توزیع بسته‌ها و بروشورهای فرهنگی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
فتحی  عنوان کرد: در دو پایگاه ورودی این شهرستان  تعداد ۱۰ چادر  از جمله چادر سلامت، راهنما، کودک ، نمازخانه ، اسکان اضطراری، پاسخگویی به مسائل شرعی به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران در ادامه گفت: در دو پایگاه ورودی به شهرستان گچساران تعداد ۵۰ هزار بروشور، کتابچه، سی‌دی و راهنمایی نقشه  به مسافران داده خواهد شد.
وی  در ادامه با اشاره به  شعائر امسال بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم ابراز کرد: هلال احمر گچساران همانند جمعیت هلال احمر سراسر کشور در این ایام خدمات خود را در جهت ایمنی، پاسخگویی و راهنمایی مسافران  خدمات ارائه می‌دهد.
فتحی  در ادامه با اشاره به دو پایگاه دیگر در سطح شهرستان گفت: برای راحتی و آسایش مسافران و گردشگران نوروزی تعداد دو پایگاه یکی در  روستای لیشتر و دیگر در روستای بی‌بی حکیمه جهت پاسخگویی به مسافران نوروزی مستقر شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران  خاطرنشان کرد: در این دو پایگاه روستایی تعداد ۲۰۰ نفر  از جمعیت هلال احمر امداد و نجات جاده‌ای در این طرح فعالیت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1