کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت هلال احمر گچساران در ایام نوروز+تصاویر

29 اسفند 1396 ساعت 9:35


به مناسبت آغاز سال جدید و با حضور مسئولان چادرهای هلال احمر در دو ورودی شهرستان برای پاسخگویی به مسافران و گردشگران نوروزی برپا شد.
به گزارش کبنانیوز: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید دو پایگاه جمعیت هلال احمرگچساران با حضور فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شد.
در حاشیه افتتاح این دو پایگاه  جمعیت هلال احمر علی فتحی اظهار کرد: چادرهای نوروزی هلال احمر از امروز  ۲۸ اسفندماه  الی ۱۵ فروردین در  دو ورودی اصلی  گچساران  برپا شده  و این دو پایگاه  آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با بیان اینکه تعداد  ۱۷۰در طرح ایمنی  سلامت و جواناندو پایگاه ثابت  ورودی و خروجی این شهرستان به صورت شبانه‌ روزی فعالیت دارند، افزود:   تعداد ۱۰ نفر به عنوان عضو ثابت در این دو پایگاه از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گچساران  فعالیت خواهند داشت.
وی افزود: این تعداد افراد  در زمینه راهنمایی‌های لازم  در جهت امر تغذیه، سلامت، اطلاعات گردشگری، تفریحی و ترویستی همراه با توزیع بسته‌ها و بروشورهای فرهنگی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
فتحی  عنوان کرد: در دو پایگاه ورودی این شهرستان  تعداد ۱۰ چادر  از جمله چادر سلامت، راهنما، کودک ، نمازخانه ، اسکان اضطراری، پاسخگویی به مسائل شرعی به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران در ادامه گفت: در دو پایگاه ورودی به شهرستان گچساران تعداد ۵۰ هزار بروشور، کتابچه، سی‌دی و راهنمایی نقشه  به مسافران داده خواهد شد.
وی  در ادامه با اشاره به  شعائر امسال بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم ابراز کرد: هلال احمر گچساران همانند جمعیت هلال احمر سراسر کشور در این ایام خدمات خود را در جهت ایمنی، پاسخگویی و راهنمایی مسافران  خدمات ارائه می‌دهد.
فتحی  در ادامه با اشاره به دو پایگاه دیگر در سطح شهرستان گفت: برای راحتی و آسایش مسافران و گردشگران نوروزی تعداد دو پایگاه یکی در  روستای لیشتر و دیگر در روستای بی‌بی حکیمه جهت پاسخگویی به مسافران نوروزی مستقر شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران  خاطرنشان کرد: در این دو پایگاه روستایی تعداد ۲۰۰ نفر  از جمعیت هلال احمر امداد و نجات جاده‌ای در این طرح فعالیت دارند.


کد مطلب: 326933

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/326933/فعالیت-هلال-احمر-گچساران-ایام-نوروز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1