تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۳۲۲۸۷۲

تجلیل وزیر بهداشت از تیم سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۲
۰
کبنا ؛سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از یاوران سلامت در تهران خبر داد و گفت: در این مراسم از تیم سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان داوطلبان برتر سلامت تجلیل شد.
 
به گزارش کبنا، امین الله بابویی افزود: این مراسم با حضور ۱۷۰تیم جهادی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و از تیم امید سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان یاور سلامت برتر از طرف دکتر هاشمی؛ مقام عالی وزارت تجلیل به عمل آمد.
 
وی دلیل این تجلیل را حرکت های جهادی تیم امید سلامت دانشگاه در راستای ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و سایر خدمات بهداشتی، درمانی در مناطق محروم استان عنوان کرد.
 
بابویی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و تعیین اولویت ها بتوانیم این تیم را به مناطق محروم استان اعزام کرده و خدمات را به شکل مطلوب به همه هم استانی های عزیز ارائه دهیم.
 
به گزاش کبنا، در مراسم تجلیل از یاوران سلامت که با حضور دکتر هاشمی؛ وزیر بهداشت در تهران برگزار شد از سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیم امید سلامت با اهدای لوح تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
باسلام.واقعا دکتر بابویی و همکاران خسته نباشید.حرکات خداپسندانه شما مورد قبول درگاه خداوند انشالله
1363
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر لطفا قتی تشکر کنید که روستای سرهنگ دیشموک حداقل خانه بهداشتی که در اونجا قرار داره حداقل هفته یکبار پزشک داشته باشه- نمیدونم دین این . رو چطور میخواین اون دنیا پس بدین؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1