کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل وزیر بهداشت از تیم سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

14 اسفند 1396 ساعت 20:42


سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از یاوران سلامت در تهران خبر داد و گفت: در این مراسم از تیم سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان داوطلبان برتر سلامت تجلیل شد.
 
به گزارش کبنا، امین الله بابویی افزود: این مراسم با حضور ۱۷۰تیم جهادی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و از تیم امید سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان یاور سلامت برتر از طرف دکتر هاشمی؛ مقام عالی وزارت تجلیل به عمل آمد.
 
وی دلیل این تجلیل را حرکت های جهادی تیم امید سلامت دانشگاه در راستای ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و سایر خدمات بهداشتی، درمانی در مناطق محروم استان عنوان کرد.
 
بابویی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و تعیین اولویت ها بتوانیم این تیم را به مناطق محروم استان اعزام کرده و خدمات را به شکل مطلوب به همه هم استانی های عزیز ارائه دهیم.
 
به گزاش کبنا، در مراسم تجلیل از یاوران سلامت که با حضور دکتر هاشمی؛ وزیر بهداشت در تهران برگزار شد از سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیم امید سلامت با اهدای لوح تجلیل شد.


کد مطلب: 322872

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/322872/تجلیل-وزیر-بهداشت-تیم-سلامت-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1